IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Заснеха прототип на модела по време на изпитания

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Снимки на следващото поколение на Audi Q5 бяха публикувани от изданието Worldcarfans. Тестовете на кросовъра са на финалната права, като премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
От фотографиите става ясно, че в компанията са решили да не променят радикално външния вид на модела си. Очакваше се кросовърът да има различна външност, след като в Audi назначиха нов главен дизайнер – Марк Лихте. Явно обаче в компанията ще заложат на сериозни промени във външния вид едва при новото A8, което също трябва да се появи догодина.

Що се касае до бъдещото Q5, то е в стила на новото Q7. Моделът ще превъзхожда като размери своя предшественик, чиято дължина е 4629 мм, а разстоянието между двете оси – 2807 мм. Така в Audi следват тенденцията, наложена от Mercedes-Benz, чийто GLC е по-голям от предшественика си GLK.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Втората генерация на Q5 използва същата платформа MLB, която е в основата на Audi A4, Q7 и на луксозния кросовър Bentley Bentayga. Благодарение на олекотените материали в нея теглото на модела ще бъде намалено с около 100 кг. в сравнение с предишното поколение.

В гамата мотори ще влюзат бензинови агрегати с обем 1,4 и 2,0 литра, като сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер. Ще има и 2,0 и 3,0-литрови турбо-дизели, също взаимствани от новото Audi A4. Очаква се и версия SQ5, която ще се предлага както с бензинов, така и дизелов мотор. Нейната мощност ще бъде около 400 к.с.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Салонът на кросовъра също ще бъде взаимстван от A4, като в него ще попадне голям дисплей – с диагонал 12,3 инча, който в Audi наричат „виртуален кокпит”. Отделно ще бъде интегриран и таблет със система MMI.

Снимки: Worldcarfans
 

Тагове: audi q5
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    @Нев - т.е. горе долу в правилната посока разсъждавам?
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    и се подобрява пълненето и очистването на цилиндъра със свеж въздух. Но тъй като буталото започва да се движи от ДМТ нагоре, при все още отворен изпускателен клапан, ако няма високо налягане на пълнене, то част от този заряд би се изгубил, което намаля горивото, което може да се изгори за един цикъл и пада съответно мощността и момента на двигателя.
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    "За TFSI на Милър ми е интересно- ще компенсират ниския върт. момент с по високо налягане на турбото ли? Няма ли да стане танто за куглокигу?"Едно от условията за да приложиш Милеровия ефект на практика е да има достатъчно високо налягане на пълнене със свеж въздух. Милеровия ефект с получава като се задържа изпускателния клапан малко по-дълго отворен, припокривайки се с отварянето на всмукателния клапан. По този начин, се получава ежекторен ефект от напускащите цилиндъра изгорели газове
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Торсенът изобщо не е за джипки" тука никой не говори за offroad - това си е SUV с много добро пътно поведение. Иначе Touareg има централен диф. и демултипликатор (понижаващи предавки).Доста от компаниите се отказаха от него - днешните "джипки" рядко ходят на тежък offroad. За по лек имат нужната мощност и електроника която да свърши работа. В краен случай лебедка :)
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    до: Мушморок ( преди 8 години )
    И Европа нищо няма да загуби глупчо. Ако разбираше от икономика, щеше да знаеш, че пазарът не търпи празни пространства. На мястото на ВАГ ще дойдат други, които се надявам да не са подобни лъжци и мошеници. Още повече, че на никой пазар не трябва да има нечестни играчи. Има си правила и норми. Има и една думичка морал, която най-вероятно не ти е никак позната. Погледни я в речника. Тази дума не е позната и на селската ВАГ фирмичка и поради тази причина се стигна до тук.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Торсенът изобщо не е за джипки. За джипки най-доброто е истински среден диференциал/в идеалния случай три диференциала/, а не разни торсени, вискосъединители, ламелни съединители и прочее компромиси. Торсенът е идеален за рали автомобил, където при високи скорости цъка леко блокировките, променяйки процента в зависимост от ситуацията.
  • #15
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до: Мушморок ( преди 8 години )
    Ако тази селска фирмичка фалира, то наистина животът ни ще се промени към по-добро. Ще живеем по-чисто и няма да дишаме ***, които бълват. Ако не фалира, то значи, че пак някой трябва да им плати сметката. А тази сметка е от това, че са лъгали толкова години и са тровили хората, а шефовете са си поделяли тлъсти комисионни. Тази сметка няма да е плати Германия, а сульовците и мушмуроците, като теб, които нямат мозък да помислят, че подобни фирми трябва да фалират, а не да пречат на другите!
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Въпрос: Ще има ли някога в джипка на ауди демултипликатор и някакъв блокаж, че да покрива някакви минимални офроуд стандарти?Отговор: Не.Конглокенти които имат такива екстри: Мерцедес, ленд-роувър, порше, тойота, митсубиши, субару...
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Макар и с камуфлаж изглежда по-динамично. 100 кг олекотяване също не е малка промяна - това е равно на това да возиш един едричък човек винаги в колата си.Добре е, че запазват концепцията с надлъжен двигател, торсен и предполагам 8 степенната кутия от ZF. За малкото щастливци които могат да извадят нужната сума ще има и 400 кончета :).За TFSI на Милър ми е интересно- ще компенсират ниския върт. момент с по високо налягане на турбото ли? Няма ли да стане танто за куглокигу?
  • #12
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Мда, Туарег години ги отвяваше по асфалта в Африка. Добре че се отказаха, че беше пред закриване