IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Заснеха прототип на модела по време на изпитания

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Снимки на следващото поколение на Audi Q5 бяха публикувани от изданието Worldcarfans. Тестовете на кросовъра са на финалната права, като премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
От фотографиите става ясно, че в компанията са решили да не променят радикално външния вид на модела си. Очакваше се кросовърът да има различна външност, след като в Audi назначиха нов главен дизайнер – Марк Лихте. Явно обаче в компанията ще заложат на сериозни промени във външния вид едва при новото A8, което също трябва да се появи догодина.

Що се касае до бъдещото Q5, то е в стила на новото Q7. Моделът ще превъзхожда като размери своя предшественик, чиято дължина е 4629 мм, а разстоянието между двете оси – 2807 мм. Така в Audi следват тенденцията, наложена от Mercedes-Benz, чийто GLC е по-голям от предшественика си GLK.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Втората генерация на Q5 използва същата платформа MLB, която е в основата на Audi A4, Q7 и на луксозния кросовър Bentley Bentayga. Благодарение на олекотените материали в нея теглото на модела ще бъде намалено с около 100 кг. в сравнение с предишното поколение.

В гамата мотори ще влюзат бензинови агрегати с обем 1,4 и 2,0 литра, като сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер. Ще има и 2,0 и 3,0-литрови турбо-дизели, също взаимствани от новото Audi A4. Очаква се и версия SQ5, която ще се предлага както с бензинов, така и дизелов мотор. Нейната мощност ще бъде около 400 к.с.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Салонът на кросовъра също ще бъде взаимстван от A4, като в него ще попадне голям дисплей – с диагонал 12,3 инча, който в Audi наричат „виртуален кокпит”. Отделно ще бъде интегриран и таблет със система MMI.

Снимки: Worldcarfans
 

Тагове: audi q5
0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    а пък Нев-чо по долу доста глупости е написал. по добре да не си слага сам плюсове, че ще изкара глупаците тука повече отколкото си мисля
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    а отделно, че тоя цикъл има специфични изисквания за да върши работа - Мазда го ползваха, но май напоследък не особено. така че по леко вурстовете .
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    някой спомена че Милър Цикъла е = Аткинсън, но за турбо мотори. Буквално казано това не е така. само че японците започнаха да прилагат (и не само те) един такъв Милър цикъл за атмосферни мотори и го нарекоха Аткинсън, но то е модифициран Аткинсън и всъщност е по-близо до Милър.
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    малко ще е трудно да се задържи изпускателния клапан отворен когато буталото е горе - ще се удари в клапана. Милър цикъла принципно задържа всмукателния по дълго - и част от въздуха се връща обратно. или се затваря по рано. и понеже Милър не е японско име - не ми говорете моля как европейците трябвало да гледат от японците. дрън дрън
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    САЩ трябва да забранят продажбата на продукти на СОЦваген на тяхна територия.
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до: Щирлиц ( преди 8 години )
    Марш в училище да учиш български! Ако си го пропуснал този урок, потърси в мрежата! Сигурно ще намериш нещо, което да ти покаже, колко си неграмотен! И когато, друг път вземеш пак да се правиш на много грамотен, поне си оправяй собствените грешки в мненията, че изглеждаш не само глупав, но и прекалено нагъл!
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ..."което намаля горивото"...Такова животно нЕма.Единствено правилната дума е "намалява"!"Щирлиц, има нещо като съгласуване по подлог в изречението, така че би трябвало да напишеш "ЕдинственАТА правилна дума..."
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "революциите!"US Counter-Terrorism Officials Ask Toyota How Come ISIS Has so Many of Their Trucks"Правилния въпрос тук е не "How Come...?", а "Why...?":)
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, туарегът има блокаж и демултипликато, той има качества за офроуд, но тигуанът например няма нищо. На малките SUV-та могат поне един lock да слагат, който да заключва задвижването в 50:50 режим. Повечето мъници имат такъв режим, но аудитата дори това нямат.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    "@Нев - т.е. горе долу в правилната посока разсъждавам?"Да, поне според мен доколкото съм запознат с технолигията. Между другото ефекта на Милер се използва много преди Тойота да го внедри в техните двигатели в някой двигатели в елктрически централи и кораби.