IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Заснеха прототип на модела по време на изпитания

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Снимки на следващото поколение на Audi Q5 бяха публикувани от изданието Worldcarfans. Тестовете на кросовъра са на финалната права, като премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
От фотографиите става ясно, че в компанията са решили да не променят радикално външния вид на модела си. Очакваше се кросовърът да има различна външност, след като в Audi назначиха нов главен дизайнер – Марк Лихте. Явно обаче в компанията ще заложат на сериозни промени във външния вид едва при новото A8, което също трябва да се появи догодина.

Що се касае до бъдещото Q5, то е в стила на новото Q7. Моделът ще превъзхожда като размери своя предшественик, чиято дължина е 4629 мм, а разстоянието между двете оси – 2807 мм. Така в Audi следват тенденцията, наложена от Mercedes-Benz, чийто GLC е по-голям от предшественика си GLK.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Втората генерация на Q5 използва същата платформа MLB, която е в основата на Audi A4, Q7 и на луксозния кросовър Bentley Bentayga. Благодарение на олекотените материали в нея теглото на модела ще бъде намалено с около 100 кг. в сравнение с предишното поколение.

В гамата мотори ще влюзат бензинови агрегати с обем 1,4 и 2,0 литра, като сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер. Ще има и 2,0 и 3,0-литрови турбо-дизели, също взаимствани от новото Audi A4. Очаква се и версия SQ5, която ще се предлага както с бензинов, така и дизелов мотор. Нейната мощност ще бъде около 400 к.с.
Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция
Салонът на кросовъра също ще бъде взаимстван от A4, като в него ще попадне голям дисплей – с диагонал 12,3 инча, който в Audi наричат „виртуален кокпит”. Отделно ще бъде интегриран и таблет със система MMI.

Снимки: Worldcarfans
 

Тагове: audi q5
0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Спасението на полудържавните ментаци е в обединението!рено + СОЦваген = СОЦреноваген!Таман хората ще знаят откъде да не купуват! ахахахах
  • #10
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер."Хех, цикъл на Милър е всъщност цикъл на Аткинън с принудително пълнене. Мазда и Тойота го въведоха още през 90-те. Вурстовете най-накрая са разбрали как работи и ще го пускат серийно с 30 години закъснение. Голяма работа е това немската техническа мисъл. Добре че са японците да има откъде немците да гледат кои технологии да "изобретят".
  • #9
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Outback ( преди 8 години )
    Мунчеее, това че ИД си взимат Тойота, а не немските пластмасови щайги е показателно кое става и кое не. Навсякъде, където условията изискват здрави и надеждни автомобили, хората ползват САМО японски автомобили и "Унимог". Алуди и Соцваген са подходящи, за места, където има само хубав асфалт и комуникациите са на ниво, за да може да се обадиш на пътната помощ.
  • #8
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до: аз да попитам ( преди 8 години )
    Задължително! Нали от години въртят плочата, че ще учат американците да карат "чисти дизели"... :)))
  • #7
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ще превишават нормите само 39 пъти,а не до сегашните 40 пъти.
  • #6
    23 rate up comment 3 rate down comment
    аз да попитам ( преди 8 години )
    А в Детройт с дизелов двигател ли ще дебютира? :)
  • #5
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ...премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.Абе тея мислят ли да изкарат до тогава! Нали ще фалират. Да го правят по-бързо и да не ни занимават повече с партенки, че ни писна от лъжи!
  • #4
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Новото при този модел е че вместо досегашният стандарт покриван от моделите на концерна - Euro 0, сега вече изпълнява Euro 1. Фолксваген дадоха изявление че са много горди с постижението си.
  • #3
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоя концерн защо изобщо си дава труд? Не разбраха ли? Вече няма смисъл.
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    То при тях от край време и без това всичко си е еволюция, а не революция! От А1 куатро в длаечната 1980 нямат абсолютно нищо революционно.