IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

Компанията ще продължи да залага и на атмосферни двигатели с 4 цилиндъра

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

В най-скоро време седанът Toyota Camry ще започне да се предлага с нов 2,0-литров турбо мотор. Това съобщава Automotive News, като се позовава на свои източници.
Toyota слага нов турбомотор на Camry
Агрегатът с 4 цилиндъра ще замени 6-цилиндровите атмосферни двигатели в цялата моделна гама на Toyota и Lexus. По-рано тази година с 2,0-литров турбо мотор се обзаведе седанът Lexus IS във версия 200t. При него мощността е 245 к.с. и 350 Нм, като агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Двигателят замени досегашния 2,5-литров атмосферен V6. В Toyota обаче нямат намерение напълно да преминат към турбо мотори, а ще продължат да използват 4-цилиндрови атмосферни агрегати, работещи по цикъла на Аткинсън.

На някои европейски пазари Toyota Camry е достъпна с 2,0-литров и 2,5-литров атмосферни мотори с 4 цилиндъра, развиващи съответно 149 и 181 к.с. Предлага се и версия с 3,5-литров V6 с 249 к.с., като всички мотори работят в комбинация с 6-степенен автомат.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Мазда били на нивото на немците, пък Тойота били назад... ха-ха и къде им е Аткинсоновия цикъл и електронно управляемото газоразпределение на Мазда и немците? Къде са им хибридите? Къде са им горивните клетки?
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Шишарка, това са съвсем стандартни думи за представител на японска корпорация. Няма как малък производител като Мазда да е на технологичното ниво на гигант като Тойота, която харчи 50 пъти повече за развойна дейност и има 100 пъти повече патенти за модерни технологии. Това може да го повярва само абсолютен наивник.
  • #10
    3 rate up comment 11 rate down comment
    КъдестеВееее ( преди 8 години )
    Дошовари ! ? къде сте сега смешни мазни пъпчовци, дето разпраяхте до оня ден как нямало нужда от турбо а трошльота имала великите си хибриди ? ? ? Къде сте бе ? Е ви хибрид ваща любима марчица и тя след 10г ще се включи с другите СМЕХ
  • #9
    3 rate up comment 13 rate down comment
    .!. ( преди 8 години )
    До преди няколко месеца лексус и тъпота се рекламираха, че не правят турбо мотори а архаични атмосферни агрегати като тия в промишлеността. Сега най накрая реших да гонят другите и вече насекъде турбо бодат. Смешници. То хубаво, че поне вече нещо по нормално ще имат на пазара !
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Но всичко си има обяснение. Тези мотори са за клиентите купуваш само нови автомобили. За бедните пазари така или иначе поне са оставили старите мотори. А тук в Бг сме между двата стола - или непосилно скъпа нова кола или високотехнологична от Европа в самия край на ресурсния и живот. Абе ..Прочетете bmvlivehournal -- нещата не вървят на добрее
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, изпреварили са. Затова пък на модерните напоследък двигатели с принудително впръскване и павишена компресия (разбирай и работно температура) ресурса им е наполовина на атмосферните. Но за жалост Тойота набират сила за там където никога не са били - да предлагат продукция със понижен ресурс. Въобще ако до преди 10-15 години всички производители предлагаха атвосферни мотори с ресурсдалеч повече от 500 000 км, в днешно време моторите са масово с по 200-250-300 000 ресурс максимум. Уви ..
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    shisharkov ( преди 8 години )
    Mazdas high-compression Skyactiv engines, efficient transmission and lightweight chassis systems, as well as its Kodo design language, are prime examples of areas where Mazda leads Toyota by a full lap, Toyoda said.С прости думи, за да го разбереш - Мазда са изпреварили Тойота с цяла обиколка при двигателите, скоростните кутии и шаситата.Мазда са на нивото на немските технологии, можеш сам да си направиш сметка къде са ТойотаСъс здраве
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    shisharkov ( преди 8 години )
    Каскен, всички тези неща, които си написал не струват нищо, по простата причина, че не решават нищо от изоставането на Тойота спрямо другите, за да не съм голословен ти предоставям какво казва Toyota CEO Akio Toyoda:Toyoda said that despite the difference in size between the two companies, Toyota has much to learn from its pint-sized counterpart.In a sense, Mazda is ahead of us in many areas, he said.
  • #4
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Поредният мотор от БМВ за Тойта.
  • #3
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Тоя турбо мотор също може да сменя циклите от Ото на Аткинсън в зависимост от натоварването, защото е с електронно контролирано газоразпределение. Това е технология непосилна за БМВ и останалите немци в този момент. ВАГ току-що успяха да внедрят двойното впръскване, което Тойота има от 2005-та насам. Вървят с около 10 години след Тойота, а при хибридите са с около години 20 назад..