IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

Компанията ще продължи да залага и на атмосферни двигатели с 4 цилиндъра

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

В най-скоро време седанът Toyota Camry ще започне да се предлага с нов 2,0-литров турбо мотор. Това съобщава Automotive News, като се позовава на свои източници.
Toyota слага нов турбомотор на Camry
Агрегатът с 4 цилиндъра ще замени 6-цилиндровите атмосферни двигатели в цялата моделна гама на Toyota и Lexus. По-рано тази година с 2,0-литров турбо мотор се обзаведе седанът Lexus IS във версия 200t. При него мощността е 245 к.с. и 350 Нм, като агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Двигателят замени досегашния 2,5-литров атмосферен V6. В Toyota обаче нямат намерение напълно да преминат към турбо мотори, а ще продължат да използват 4-цилиндрови атмосферни агрегати, работещи по цикъла на Аткинсън.

На някои европейски пазари Toyota Camry е достъпна с 2,0-литров и 2,5-литров атмосферни мотори с 4 цилиндъра, развиващи съответно 149 и 181 к.с. Предлага се и версия с 3,5-литров V6 с 249 к.с., като всички мотори работят в комбинация с 6-степенен автомат.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    shisharkov ( преди 8 години )
    Каскен, Акио Тойода е ГЛАВЕН ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР на Тойота, а не някакъв "представител на японска корпорация".Всичките тези приципи, които ги изброяваш не могат да се сравнят с високата степен на компресия, която определя ефективността на един двигател.Прочети цялата статия и може да разбереш колко не разбираш:http://***.autonews.com/article/20150513/OEM01/150519954/toyota-mazda-form-partnership-to-share-technologies-confront-cost
  • #21
    11 rate up comment 4 rate down comment
    музикант ( преди 8 години )
    2,5-литров атмосферен V6 на Тойота е много добър мотор. Трябва да си абсолютен профан, за да избереш 4-цил. турбо вместо атмосферен V6. Наистина с учудване разбирам, че турбо манията, както и турбо фолка са на мода. Аз съм почитател на рока и искам да слушам музиката на атмосферен V6.Все пак браво на Тойота, че остявят и атмосферените двигатели за ценителите, а ширпотребата да е вземат турбо маняците!
  • #20
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Щом слагат дизела от БМВ, ясно колко са развити Тойота. Не случайно дишат праха на Фолксваген. Смешници!
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Въпрос! ( преди 8 години )
    Има по-важни неща от това да си мерите ******...Защо в момента горивата са по-скъпи от Януари месец (тогава бензина беше 1,92 лв.) при положение че барела в момента е 50$, точно колкото Януари!?!? Акцизите и данъците не са се променяли!
  • #18
    10 rate up comment 2 rate down comment
    до: Фрухти Мурсян ( преди 8 години )
    Ти за адекватен човек ли се мислиш? Като ти чета глупостите, никак не си да ти кажа. Не те знам за какви 250 000 км. бълнуваш, но ако имаш желание да станеш малко поне адекватен, можеш да прочетеш:Моят дом бе сервизътВечният пациенти пак да дойдеш да ми говориш за някакви фантастични км., които са недостижими за немските бангии без сериозни ремонти!
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Х-Я ( преди 8 години )
    Всичко коли са боклиуци и трошки след 4-5г и 150-200.000 км Хората ги садират от каране а вие ги купувате тия таралясници
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Фрухти Мурсян ( преди 8 години )
    Само в БГ *** правят старите си талиги часто от семейството и ги обгрижват като одушевен предмет. живей в порутена панелка *** кара Пасат 2010 или Авенсис 2009та и си мисли, че фанал бога за рогата, ама е фанал *** на онея на запад е това е истината и мисли колко по евтино да си намери каренце за старата "Нова" трошка
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до: Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Е те за това немците са на технологичното ниво на Мазда, а да достигнат Тойота ще им трябват 15-20 г. и то само при условие, че Тойота замразят развитието си на сегашното ниво.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Фрухти Мурсян ( преди 8 години )
    Палякари измислени, хората карат нови коли дето не влизат за РЕМОНТ ! в сервиза а влизат само за обслужване, като и навъртят 250.000км онея там изнасят колата за някой *** тука дето и плаща всички ремонти за да си я държи паркирана пред блока и да я кара по 5000км на година. И си взима нова кола и не мисли за нея 3-5 години. Така, че никой нормален активен човек не го вълнува колко е ремонта на това или онова, адекватните хора карат нови коли и ги сменят без да ги мислят.
  • #13
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе много хубаво не е на хубаво. Зер всички станахме газди да караме турбо-мурбо-дирекшън. Но нищо де, ремонтите на тези чудеса на автомобилостроенето няма да са по няколщостотин лв а далеч отгоре, ама нали някой разправяше - на гол тумбак- чифте пищови. Щото тука е лесно да се перчим - любимата марка вади матор 1.4 170 коня ейййй, ама преди сервиза ще трябва да дръпнем кредит. Или да си купим отново някой олдтаймер :(((