IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

Компанията ще продължи да залага и на атмосферни двигатели с 4 цилиндъра

Toyota слага нов турбо мотор на Camry

В най-скоро време седанът Toyota Camry ще започне да се предлага с нов 2,0-литров турбо мотор. Това съобщава Automotive News, като се позовава на свои източници.
Toyota слага нов турбомотор на Camry
Агрегатът с 4 цилиндъра ще замени 6-цилиндровите атмосферни двигатели в цялата моделна гама на Toyota и Lexus. По-рано тази година с 2,0-литров турбо мотор се обзаведе седанът Lexus IS във версия 200t. При него мощността е 245 к.с. и 350 Нм, като агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Двигателят замени досегашния 2,5-литров атмосферен V6. В Toyota обаче нямат намерение напълно да преминат към турбо мотори, а ще продължат да използват 4-цилиндрови атмосферни агрегати, работещи по цикъла на Аткинсън.

На някои европейски пазари Toyota Camry е достъпна с 2,0-литров и 2,5-литров атмосферни мотори с 4 цилиндъра, развиващи съответно 149 и 181 к.с. Предлага се и версия с 3,5-литров V6 с 249 к.с., като всички мотори работят в комбинация с 6-степенен автомат.

Снимка: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По кое си приличат 8AR-FTS и N26? По това че двигателя на Тойота има електронно управляемо газоразпределение VVT-iE, а на БМВ - не? Или че Тойота сами си разработват и произвеждат турбините, а БМВ ползват на Мицубиши? Или по това че блоковете са с напълно различни с различни ход и диаметър на буталото? Пропагандните дезинформации не вървят в ерата на интернет, дечица.
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    pfff ( преди 8 години )
    Този мотор и трансмисия странно приличат на този: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N26 Забравихте ли че Тойота и БМВ си сътрудничат.
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аре бе, викаш Тойота били в грешка? Бах тая грешка 10 милионна на година :) А Фолцваген не са грешка, ГМ? Нда не страдаш от малопишие нещо, та така настървено скачаш на бой на японките? М?
  • #29
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Грешката на Тойота са автомобилите им.
  • #28
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Шишарка, 38% термодинамична ефективност, Мазда нямат толкова ефективен двигател, за какво изоставане продължаваш да говориш? Това какво точно е казал Акио Тойода най-вероятно се е загубило в превода. Естествено че Тойота има какво да научи от Мазда, но Мазда има много повече да научи от Тойота.
  • #27
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Блядко до Въпрос ( преди 8 години )
    Това е така защото Руската федерация е на смъртен одър и живота и се стопява като бюджета.За да попълни бюджета вдига цените на горивата и ел.енергията чрез *** си в зависимите в това отношение от нея страни.Нали помниш, че наскоро в Армения имаше размирици именно заради увеличение на цените на тока?И там дръгливата мечка ръфа и влачи назад обеднелия заради нея народ.
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    shisharkov ( преди 8 години )
    Каскен, критерият ми не е степен на компресия, а думите на шефът на Тойота за тяхното изоставане спрямо другите, Skyactiv е само един от примерите, човекът обяснява и за другите области, в които са изостанали.
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    И чисто прагматична гледна точка - нещо не се сещам за модел на Мазда с по-нисък разход и вредни емисии от Приус или Аурис хибрид.
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Шишарка, след като Мазда били на нивото на немците, а критерия ти е степен на компресия, я кажи кой немски бензинов двигател има степен на компресия 14:1 като на атмосферния бензин на Skyactiv? Апропо, Тойота имат Аткънсън/Ото 1.3L с 13.5:1 и 38% термодинамична ефективност и твърдят че е най-високата за сериен бензинов двигател.
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    музикант, напълно съм съгласен с тебе! Атмосферния V6 е с по-слаб въртящ момент, но има мигновен линеен отклик и много по-рафиниран звук и работа от турбинирания 4-цилиндров. За съжаление, всичко се прави в името на по-малкия разход, а рафинираността, която носи истинското усещане за премиум остава на заден план.