IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Toyota преобрази Hilux

Toyota представи официално новото поколение на пикапа Hilux. Премиерата се състоя в Банкок, като продажбите ще стартират през следващите месеци.
Toyota преобрази Hilux
Моделът, спечелил си през годините репутация на надежден "работен кон" със сурово излъчване, вече изглежда далеч по-модерно и предлага висок комфорт.

Що се касае до дизайна на новия Hilux, той е изработен според новия дизайнерски език на марката и вече беше разкрит от изтеклите през седмицата снимки. 

Височината на кабината е леко намалена, а общата дължина и ширина на автомобила са нараснали със съответно 70 мм и 20 мм. Фаровете са LED и разполагат със секция за дневни светлини, а предлаганите джанти са с размер 16, 17 или 18 инча.
Toyota преобрази Hilux
Сериозна промяна е претърпял и интериорът, за който от Toyota твърдят, че предлага удобство и комфорт, присъщи на SUV автомобилите. От снимките можем да видим, че промяната е пълна, като нови са таблото, уредите, панелите и т.н., които са създадени в унисон с представените през последните години модели на марката. На централната конзола са се появили голям тъч екран на инфо-системата и електронен превключвател на системата 4х4, а в базовото оборудване е включена камера за движение на заден ход.
Toyota преобрази Hilux
Гамата мотори е представена от нови и обновени агрегати, които могат да бъдат съчетани с 6-степенни автоматична или ръчна трансмисии. В зависимост от пазара новият модел ще се предлага с два дизела - 2,4-литров (160 к.с. и 400 Нм) и 2,8-литров (177 к.с. и 450 Нм), и с два бензина - 2,7-литров със 164 к.с. и 4,0-литров с 278 к.с.

От компанията подчертават, че моделът не е загубил експлоатационните си качества, като е бил изпитван в продължение на хиляди километри, включително в пустинни райони при температура от над 50 градуса по Целзий. Новият Hilux е с полезен товар от 1240 кг, има максимална теглителна сила от 3500 кг и ще се предлага с три вида кабини.

Цените и допълнителна информация трябва да бъдат изнесени в близките месеци.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota hilux
0 от 500
  • #35
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В съседната статия Mercedes-Benz S63 AMG 800 к.с и 1300 нм е със 7-speed AMG SPEEDSHIFT MCT transmission. Явно Шкодата е по-добрия автомобил по логиката на кухата немска лейка. Гледам, е и Пасатите и те са с по-малко предавки. Значи ще се окаже вярно, че Шкода е по-добрия СОЦваген.
  • #34
    4 rate up comment 8 rate down comment
    разбирач ( преди 8 години )
    а кой каза, че пикаът е "кола"?Кола в разговорния език е що-годе хубав автомобил, а пикапа си е чист камион! има голямо товарно пространство за ТОВАРИ и малка кабинка за РАБОТНИЦИТЕ ето това е пикап, а в нашия случай е с повишена проходимост! ТОВА НЕ Е КОЛА! за такива превозни средства този производител е 1, но за всички други... не бих си взел негови продукти, освен ако нямам някаква фирма и да кача служителите си в такива "превозни средства"
  • #33
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еленче Рудолф, кажи ти за замръзналото масло на дифа и не откланяй темата с кое ставало и кое не!Пак ли в лъжа те хванаха, а?
  • #32
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе елен, да не те е блъскал Хайлукс в Лапладия? Че шматарок там едва ли би могъл да издрапа..
  • #31
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми най-технологичен е Приуса - от 97-*** насам е с безкраен брой предавки.
  • #30
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не знам. В съседната статия шкода слагат 10-степенна скоростна кутия. Сами си напревете сметка коя фирма по-технологична. Въпросът е риторичен.
  • #29
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    Пикапът е най тъпата кола изобщо. Дори с двойно и пак е по нестабилен от най тъпите седани. Но сред всички седани този на Койота изпъква с най голяма тъпота. Вижте само каква грозотия е това. С това нещо на всеки човек ще му се смеят по улиците.
  • #28
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до: Лютфи ( преди 8 години )
    Ако е истина би ли споделил къде и при каква темпратура замръзва маслото на дифа на Хайлукс!
  • #27
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бедните жалки Европейчета само могат да цъкат с език и да им текат лигите.
  • #26
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еталона за всички останали немски некадърници.Да гледат и се учат от Тойота.Само мерене с рулетка и манипулация на резултати не става.