IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Toyota преобрази Hilux

Toyota представи официално новото поколение на пикапа Hilux. Премиерата се състоя в Банкок, като продажбите ще стартират през следващите месеци.
Toyota преобрази Hilux
Моделът, спечелил си през годините репутация на надежден "работен кон" със сурово излъчване, вече изглежда далеч по-модерно и предлага висок комфорт.

Що се касае до дизайна на новия Hilux, той е изработен според новия дизайнерски език на марката и вече беше разкрит от изтеклите през седмицата снимки. 

Височината на кабината е леко намалена, а общата дължина и ширина на автомобила са нараснали със съответно 70 мм и 20 мм. Фаровете са LED и разполагат със секция за дневни светлини, а предлаганите джанти са с размер 16, 17 или 18 инча.
Toyota преобрази Hilux
Сериозна промяна е претърпял и интериорът, за който от Toyota твърдят, че предлага удобство и комфорт, присъщи на SUV автомобилите. От снимките можем да видим, че промяната е пълна, като нови са таблото, уредите, панелите и т.н., които са създадени в унисон с представените през последните години модели на марката. На централната конзола са се появили голям тъч екран на инфо-системата и електронен превключвател на системата 4х4, а в базовото оборудване е включена камера за движение на заден ход.
Toyota преобрази Hilux
Гамата мотори е представена от нови и обновени агрегати, които могат да бъдат съчетани с 6-степенни автоматична или ръчна трансмисии. В зависимост от пазара новият модел ще се предлага с два дизела - 2,4-литров (160 к.с. и 400 Нм) и 2,8-литров (177 к.с. и 450 Нм), и с два бензина - 2,7-литров със 164 к.с. и 4,0-литров с 278 к.с.

От компанията подчертават, че моделът не е загубил експлоатационните си качества, като е бил изпитван в продължение на хиляди километри, включително в пустинни райони при температура от над 50 градуса по Целзий. Новият Hilux е с полезен товар от 1240 кг, има максимална теглителна сила от 3500 кг и ще се предлага с три вида кабини.

Цените и допълнителна информация трябва да бъдат изнесени в близките месеци.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota hilux
0 от 500
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MargaritaPhiche ( преди 1 година )
    Зевил 5.0 автоматично решава повечето видове капчи, Включително такъв тип капчи: ReCaptcha v.2, ReCaptcha-3,
  • #54
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Още една от инфантилните ти черти - винаги много спориш и искаш да си наложиш гледната точка. Това го правиш във всички теми. Ти генерираш 90% от коментарите които са отрицателни за японските коли и 90% от положителните за немските. Но както ти казах лош актьор си и постоянно се издаваш с начина ,по който водиш спора, просто черти на характера,които са несъзнавани.
  • #53
    4 rate up comment 2 rate down comment
    НЕ АНОНИМЕН ( преди 8 години )
    Прекаляваш.Много конспиративни теории си чел.Прочети внимателно трите ми поста и ми кажи къде слагам всички японски коли под един знаменател.Говоря само за Хайлукс,който наистина съм карал доста.Ако ще спиш спокойно,ше спомена че Тойота наистина са с много иновации,особе снно при хибридите.P.S.Чичо нямам,а баща ми почина преди 20г..Дано админа се намеси и да ти каже,че IP-то ми е различно от другите,защото ми идваш в повече с тази предубеденост към всички.
  • #52
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лоша актьорска игра.Просто не съм от детската градина и излез от въображаемата си реалност на хубавите немски коли и лошите японски,защото много занапред ще се изненадваш колко клишета ти дрънчат в главата и колко тъпо изглеждаш в очите на много хора, това какво е говорил баща ти или чичо ти няма нищо общо с действителността. Колкото по-бързо разбереш,че няма само черно и бяло, толкова по-лесно ще контактуваш с хората.
  • #51
    4 rate up comment 1 rate down comment
    НЕ АНОНИМЕН ( преди 8 години )
    Казах ти,че съм друг и наистина съм.Не съм обидил лично никой и затова те моля и ти да се въздържаш от определения кой е *** и кой остър.Карай и харесвай каквото пожелаеш,но уважавай и мнението на другите.Съжалявам,че споделих мнение,защото тука сте наистина много крайни.Приятна вечер и леко с определенията и обидите.
  • #50
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И сега друже ли ти е обръщението? Хмм,добре,сменил си го,преди беше - виж сега пич. Смешна и жалка история е твоята.По цял ден в този форум, не случайно си остана просто момче. Леле, леле,лош актьор си.
  • #49
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти не си пробвал нито едната.По тъпотията те познавам. Ама винаги. Лапешки са само твоите постове.
  • #48
    4 rate up comment 3 rate down comment
    НЕ АНОНИМЕН ( преди 8 години )
    Виж сега друже,аз наистина съм друг човек,а не по-долу пишещия.Станал съм на близо 50г. и въобще не ми се занимава с вашите лапешки закачки.Споделих нещо от опит с тези коли,който съм сигурен,че повечето от пишещите намат.Никого не агитирам.И аз преди 5г. си мислех че Хайлукса е лидер,ама като побвах Амарока и се оказа,че съм се лъгал.Не правя реклама всеки има право на избор,но да се мислиш за прав без да си пробвал и двете коли е вманиачено и наивно...Нейсе,успех с коментарите.
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе анонимен, ти прекаляваш с фантазията, мислиш ли ,че някой ти вярва да превъплъщенията,сега като фермер. По-недодялано хвалене на любимите ти фолксвагени не може да има. Чак пък и си вярваш,че някой ти се връзва. Съмнявам се колко си на центъра след като това ти е целта на живота- цял ден в този форум и цял ден "късане на ризата" от плюене по японските коли и хвалене на немските. Но всичко това се заплаща с цената на тъпотията ти.Оттам се издаваш.
  • #46
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Занимавам се със земеделие от 20г.Имал съм възможността да карам Форд Рейнджър мод.2000г около 110 000км.,Тойота Хайлукс мод.2004г. около 200 000км и VW AMAROK от 2011г. до сега 170 000км.Не робувам на марки и смятам,че всяка кола има някакво предимство,но Хайлукса е прехвалена излишно/дървена возия,несигърна в завой,муден двигател,висок разход и най-вече нищо общо с прословутата му надеждност/.Откакто съм с AMAROK мога само да кажа,че тази кола е с класи над всичко на пазара във всяко отношение