IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Toyota преобрази Hilux

Toyota представи официално новото поколение на пикапа Hilux. Премиерата се състоя в Банкок, като продажбите ще стартират през следващите месеци.
Toyota преобрази Hilux
Моделът, спечелил си през годините репутация на надежден "работен кон" със сурово излъчване, вече изглежда далеч по-модерно и предлага висок комфорт.

Що се касае до дизайна на новия Hilux, той е изработен според новия дизайнерски език на марката и вече беше разкрит от изтеклите през седмицата снимки. 

Височината на кабината е леко намалена, а общата дължина и ширина на автомобила са нараснали със съответно 70 мм и 20 мм. Фаровете са LED и разполагат със секция за дневни светлини, а предлаганите джанти са с размер 16, 17 или 18 инча.
Toyota преобрази Hilux
Сериозна промяна е претърпял и интериорът, за който от Toyota твърдят, че предлага удобство и комфорт, присъщи на SUV автомобилите. От снимките можем да видим, че промяната е пълна, като нови са таблото, уредите, панелите и т.н., които са създадени в унисон с представените през последните години модели на марката. На централната конзола са се появили голям тъч екран на инфо-системата и електронен превключвател на системата 4х4, а в базовото оборудване е включена камера за движение на заден ход.
Toyota преобрази Hilux
Гамата мотори е представена от нови и обновени агрегати, които могат да бъдат съчетани с 6-степенни автоматична или ръчна трансмисии. В зависимост от пазара новият модел ще се предлага с два дизела - 2,4-литров (160 к.с. и 400 Нм) и 2,8-литров (177 к.с. и 450 Нм), и с два бензина - 2,7-литров със 164 к.с. и 4,0-литров с 278 к.с.

От компанията подчертават, че моделът не е загубил експлоатационните си качества, като е бил изпитван в продължение на хиляди километри, включително в пустинни райони при температура от над 50 градуса по Целзий. Новият Hilux е с полезен товар от 1240 кг, има максимална теглителна сила от 3500 кг и ще се предлага с три вида кабини.

Цените и допълнителна информация трябва да бъдат изнесени в близките месеци.

Снимки: Toyota

 

Тагове: toyota hilux
0 от 500
  • #45
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до тъпослав ( преди 8 години )
    Хората обикалят света с такива машини и въртят по над 500к км. А ти си повтаряй като папагалче лафа за възглавницата. :D
  • #44
    3 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Швабензикаскен кухен,сега същото го обясни на хората,които са загинали и пострадали от дефектните въздушни възглавници на японските ковчези.Ако не ти наврат всичките статистики и вероятности отзад ще си най-големия късметлия на света.Ако пък ти ги наврат-малшанс пич.Вероятността да стане е 105% от възможни 100%,ама ти си упорит,пак пробвай,хахахахахахахахаха.
  • #43
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По добре възглавницата отколкото турбината, мотора, ск.кутия ,дюзите, на немските *** със смешната двугодишна полугаранция която даже и нея не признават.
  • #42
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ковчези правят само немските дърводелци.
  • #41
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Практик ( преди 8 години )
    Това е най безумната форма на товарен автомобил. Размерите му са като на Ford Transit, а събира товар колкото Citroen Berlingo.
  • #40
    4 rate up comment 17 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "Еталона за всички останали немски некадърници"Добре,че немските "некадърници" не слагат японски еърбеци на колите си.Купуваш си японска кола и все едно си купил ковчег.Знаеш,че ще ти трябва,ама не знаеш точно кога.Дали след 5 години или след 500 метра еърбега няма да реши да те пречука.На тая талига задължително ще трябва поп и двама гробари в пикапа,щото гръмне ли възглавницата кой ще се погрижи за клетия и собственик,без време загинал,хахахахахахахаха.
  • #39
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    S63 AMG, я кажи сега понеже Шкодата каза била по-добра и на бензина му трябвало повече скорости защо има 10? С дизелови ДВГ пак ще са 10 предавките, а не по-малко. Хайде, като ги разбираш работите кажи! Весе по 10 са за дизел и бензин. Що така? Измисли поредната глупост, за да ми оправиш вечерта! Такива тъпотии, като твоите никога и никъде не съм чувал, дори от най-тъпия човек, когото познавам. Но да не се откланяме. Доразвий теорията за бензина, дизела и скоростите!
  • #38
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до: НЕразбирача ( преди 8 години )
    Ти си разбирач, като полски свирач.Виждам, че и книжка нямаш, а ако случайно имаш, явно е от купените.Понеже си се кръстил разбирач, сигурно ще откриеш ЗДвП и ще намериш сам какво значи ППС и различните им категории. Камион викаш било. Ти действително си много зле. Кажи за дифа дето замръзнал де! Нали обеща. Чакаме!
  • #37
    4 rate up comment 10 rate down comment
    S63 AMG ( преди 8 години )
    АНОНИМНИЯ НИЩО НЕ РАЗБИРА БЕНЗИНОВИЯ ДВИГАТЕЛ ИМА МНОГО ПО-ГОЛЯМ ДИАПАЗОН НА ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ И ЗАТОВА НЕ СА МУ НУЖНИ МНОГО ПРЕДАВКИ ДОКАТО НА ДИЗЕЛА ДИАПАЗОНА Е 2ПЪТИ ПО-МАЛЙК И МУ ТРЯБВАТ ПОВЕЧЕ ПРЕДАВКИ ЗА ДА ГО ДЪРЖИШ В ОПТИМАЛНИ ОБОРОТИ
  • #36
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до приуса ( преди 8 години )
    тои и трамвая е с безкраен брой предавки