IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-популярният Lexus смени поколенията

Новият кросовър RX ще се предлага с адаптивно окачване

Най-популярният Lexus смени поколенията

Lexus официално представи новото поколение на кросовъра си RX, който е най-популярният модел в цялата история на марката. От 1997 г., когато се появи първата генерация, досега от него са продадени над 2,1 млн. бройки.
Най-популярният Lexus смени поколенията
Дизайнът на автомобила е в стила, използван при създаването на последните модели на марката – като Lexus NX. Кросовърът е получил радиаторна решетка във формата на вретено, напълно светодиодни фарове, а също така и нови 20-цолови джанти, предлагани като опция. Стандартните колела са 19-цолови.

В интериора на RX се е появил 12,3-инчов дисплей на мултимедийната система, предни и задни седалки с отопление, панорамен покрив, а също така и предлагани срещу допълнително заплащане два дисплея за пътниците на задните седалки.

Дължината на кросовъра е 4889 мм, широчината – 1894 мм, а височината – 1689 мм. Разстоянието между двете оси при всъдехода е 2788 мм. Така моделът е със 119 мм по-дълъг, с 9 мм по-широк и с 1 мм по-нисък от своя предшественик. Междуосието на новата генерация е с 48 мм по-дълго.

От Lexus отбелязват, че шасито и каросерията на RX са усилени, а шумоизолацията подобрена. Окачването не е претърпяло промени – McPherson отпред и двойно независимо отзад. За първи път при модела са се появили адаптивни амортисьори, които се настройват към начина на шофиране.

Първоначално кросовърът ще се предлага в две версии – RX 350 и RX 450h. В първия случай ще се използва 3,5-литров V6 двигател, чиято мощност е 300 к.с. Той се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Втората модификация разчита на хибриден агрегат с 300 к.с., в чийто състав също влиза 3,5-литров V6, работещ по цикъла на Аткинсън.

Сред системите за безопасност на кросовъра влизат функция за предотвратяване на челен сблъсък, система за следене на лентата на движение, функция за следене на мъртвите зони, както и адаптивни дълги светлини.

Моделът ще бъде наличен и във версия F SPORT, а продажбите му трябва да бъдат факт преди края на тази година.

Снимки: Lexus

 

Тагове: lexus rx
0 от 500
  • #15
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Доста "неспокоен" дизайн. Ако въобще може да се нарекат дизайн тези самоцелни формирования от метал.
  • #14
    9 rate up comment 18 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ne ne e.Evoque e istinski jeep.Tova e v klasa na Kia optima.Muhahahahahahahahahshahshaaa
  • #13
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лелеее и тия предлагат това за премиум ха ха! Вече щяло да има адаптивно окачване, та това е база при старите немски Премиум марки. Сега разбирам, защо немците бият като тъпат японските премиум марки. Просто японеца не произвежда премиум. Те дори двигатели нямат. Един двигател, в две версии ха ха. Жалка картинка.
  • #12
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това в класа на Евог ли е???
  • #11
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 9 години )
    Задаващите въпроси по-долу си личат, че нищо не разбират от автомобили, още по-малко знаят нещо за Лексъс. Който и каквото да им обяснява, те няма да го разберат, защото четат информацията за автомобилните производители, като дявола евангелието. Този Лексъс е със страхотен дизайн, технологии каквито другите все още не продават масово и съм убеден, че догодина ще го виждате често по улиците и ще се заглеждате по него.
  • #10
    10 rate up comment 15 rate down comment
    брг ( преди 9 години )
    Изключително грозно с тази пампозна решетка.. И с този метров надвес какъв кросовър може да е? Моделите им от 90те бяха наистина добри. Примерно ис220 първо покление е с много хармонични линии, а тази ряпа е по-грозна и от тата..
  • #9
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    A za6to e tolkova nisko.Tova SUV li e ili sedan
  • #8
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Фетз ( преди 9 години )
    Както винаги култовият псевдо-доктор-*** изказа плоските си възгледи, които са се леко подхлъзнали на гладкия му като квантово стабилизирано атомно огледало мозък.
  • #7
    14 rate up comment 8 rate down comment
    с ( преди 9 години )
    Защо двамата им мотора са еднакакви кубатури и еднакакви коне, но единия се води 450 (нали само немците има склонност да правят един мотор с различен софтиер)?
  • #6
    6 rate up comment 13 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Palen proval.Toia karton niama nikakav 6ans.Krali krali ot novoto Morano