IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И флагманът на Lexus преминава на водород

Новото поколение на LS ще получи агрегата на Toyota Mirai, но с повече мощност

И флагманът на Lexus преминава на водород

Активните усилия на концерна Toyota по разработката на автомобили, задвижвани от водородни клетки, няма да подминат и премиум подразделението Lexus. Очаква се първият модел с водороден двигател да бъде флагманът на марката LS, съобщава Motoring.
И флагманът на Lexus преминава на водород
Засега в Toyota демонстрират скромни амбиции относно продажбата на машини с подобно задвижване, като планират пласирането на едва 400 бройки от първия си модел Mirai. Японците обаче са убедени, че подобни автомобили бързо ще наберат популярност и затова вече подготвят модификации на Corolla и Crown с аналогични силови агрегати.

Водороден двигател ще получи и най-скъпият модел на концерна, предлаган в Европа. Това ще стане при смяната на поколението на Lexus LS, което е предвидено за 2017 г. Седанът ще бъде оборудван със същия агрегат, на който разчита и Mirai, но с увеличена до 300 к.с. мощност.

За да бъде постигнато подобно нещо обаче, инженерите на Toyota имат да свършат доста работа. Основният им проблем е как да съберат силовия агрегат в автомобила, тъй като целта пред японците е да направят конструкцията на каросерията на бензиновата, хибридната и водородната модификации на Lexus LS напълно еднакви.

Ако компанията успее да реализира своите планове, то Lexus LS FCEV ще се продава единствено в САЩ и Китай. Според сведения на Motoring цената на луксозния водороден модел ще надмине 200 000 долара за Щатите, докато на вътрешния пазар той ще бъде по-достъпен, благодарение на субсидиите от правителството на Япония, което стимулира закупуването на екологични автомобили.

Снимка: Lexus

 

 

 

Тагове: lexus ls toyota mirai
0 от 500
  • #38
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Технологията на БМв е едопотопна и неизползваема- колата им харчи 25/100км. и има малък пробег. Никой не сика да си купи такава допотопна кола.Докато технологията на Тойота е супер - с голям пробег и нисък разход.Тоест готова е германците да я копират.
  • #37
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Технологията на БМВ е много по-добра от тази на Тойота нищо че е десетилетие преди Тойота. Тойотата няма никаква технология, нейния водороден автомобил, който дори още не се произмвежда е по същата технология, като на водородния Хюндай, който се продава от 2г. Тоест нищо не е измислила Тойота а е взела чужда технология. Но за разлика от Тойотата и Хюндай БМВ-то може да си зареди бензин и да продължи ако няма водородна станция на близо. А БМВто никога не е правено за продажби ама трябва, четене.
  • #36
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да гледат и да копират германските копировачи,че иначе ще си тракат с дизели още 1 век,ако японеца не им да де новите технологии.
  • #35
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус в САЩ 15 години е най-предпочитан в САЩ.Може да си позволи 2-3 години да е 3-то по продажби . не е проблем. Но във всички класации за клиентско задовоилство ги печели Лексус,а не германските еднодневки. А дали те интересува пазара в САЩ мен хич не ме интересува както не ме интересува селянина от ХАсково дали си мисли ,че германските коли са по-хубави щото ги купуват повече в Перник и Хасково.
  • #34
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    бмветата сега имат възможност да копират отново от японците.Видя се ,че германец не може да се справи с модерните автомобилни технологии. 25/100км. разход хахахахахахахахахахахахааа
  • #33
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Честно да ти кажа, едва ли тука някой го интересува пазмара на коли в САЩ. Колкото ме вълнува, че във Венецуела литър бензин струва 2 цента. Това нито мен нито някой около мен го топли. А относно САЩ там колите са двойно по-евтини а втора ръка нямам представа как е само змнам, че в САЩ Лексус е зад БМВ и Мерцедес по продажби. Тоест и Американците предпочитат немските премиум марки пред японските.
  • #32
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха, технологията на Тойота няма нищо общо с допотопните бмвета,които са спряни от производство без една продадена бройка. не че не са искали- няма кой да ги купи, харчат 25/100км. и пробега им е 300 км., а ускоряват за 10 секунди.
  • #31
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде пак лъжи, БМВ измобщо не са змакрили проекта, просто такава им бе идеята 100 бройки тираж, дори не пожелаха да ги продадът а ги раздадоха, за да ги карат и тестват журналисти, специалисти и т.н. Тия 400 водородни Тойоти да не са ца продажба и печалба? Видяха, че БМВ преди години са правили така и сега ги копират, водородния Хюндай от 2г. е на пазара също в къса серия 1000 бройки, това не се прави, зма печалба а реклама. Ясно е че за такива автомобили няма пазар за момента.
  • #30
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Казах ти не гледам чалгарски пазари в изостанали държави,а САЩ. Не ме интересува България,Маекдония или Албания.Тия пазари са за такива като тебе.
  • #29
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус бил държал цена!! И къде му е цената? Изпарила се е като сладолед на слънце.Lexus Ls LS600H 2008г. 48000лв.,Lexus Gs 450h 2008г.- 26000лв. Lexus IS 2,2D 2008г. 16000лв.... Голф 2.0 TDI 2008г. най-евтината цена 13000лв. втората най-евтина цена е 15000лв. Излиза че Голфа държи повече цена от Лексуса. Стига с тезми лъжи как цената на Лексус не падала, пада и то как пада само.