IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И флагманът на Lexus преминава на водород

Новото поколение на LS ще получи агрегата на Toyota Mirai, но с повече мощност

И флагманът на Lexus преминава на водород

Активните усилия на концерна Toyota по разработката на автомобили, задвижвани от водородни клетки, няма да подминат и премиум подразделението Lexus. Очаква се първият модел с водороден двигател да бъде флагманът на марката LS, съобщава Motoring.
И флагманът на Lexus преминава на водород
Засега в Toyota демонстрират скромни амбиции относно продажбата на машини с подобно задвижване, като планират пласирането на едва 400 бройки от първия си модел Mirai. Японците обаче са убедени, че подобни автомобили бързо ще наберат популярност и затова вече подготвят модификации на Corolla и Crown с аналогични силови агрегати.

Водороден двигател ще получи и най-скъпият модел на концерна, предлаган в Европа. Това ще стане при смяната на поколението на Lexus LS, което е предвидено за 2017 г. Седанът ще бъде оборудван със същия агрегат, на който разчита и Mirai, но с увеличена до 300 к.с. мощност.

За да бъде постигнато подобно нещо обаче, инженерите на Toyota имат да свършат доста работа. Основният им проблем е как да съберат силовия агрегат в автомобила, тъй като целта пред японците е да направят конструкцията на каросерията на бензиновата, хибридната и водородната модификации на Lexus LS напълно еднакви.

Ако компанията успее да реализира своите планове, то Lexus LS FCEV ще се продава единствено в САЩ и Китай. Според сведения на Motoring цената на луксозния водороден модел ще надмине 200 000 долара за Щатите, докато на вътрешния пазар той ще бъде по-достъпен, благодарение на субсидиите от правителството на Япония, което стимулира закупуването на екологични автомобили.

Снимка: Lexus

 

 

 

Тагове: lexus ls toyota mirai
0 от 500
  • #78
    18 rate up comment 6 rate down comment
    ka52alligator ( преди 9 години )
    Високо технологична машина, вече имат лимузина на хидроген, тези хора живеят 3 века напред от останалите раси..
  • #77
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж,колата ти колко струва никой не го вълнува.Да се праскаш колко си богат го прави в кръчмата.Искаше сравнение,дадох ти го.Ако ти си решил да сравняваш различни класове коли от твоята камбанария и да избиваш комплекси колко струвала твоята кола и колко някоя друга и как си нямал да слезеш в по-долен клас,а да намесваш Приус,който е по-нисък клас е не само комплексарщина,.Сега марш в сайта на Тойота и виж колко струва Авенсис дизел с екстрите на Приус и тогава говори!
  • #76
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж, колата ми струва почти двойно на един Аурис. Как си представяш да правя сравнения за него? Давам ти пример от моя гледна точка. Да кажем, че под Авенсис класовете не ме интересуват. Да Приуса е друг клас, но поне се доближава до Д-сегмент. Отделно Аурис хибрид има преференция в цената от 2500лв. Колко екстри мога да накича в един Авенсис за да достигна Приус, и пак ще карам по удобната и просторна кола. Ей затова говоря, че хибрида още е далеч. Може технологията да е добра, но отстъпва сега
  • #75
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Високотехнологичен и иновативен са взаимосвързани думи. Ако някоя думичка от българският език не ти е ясна, защото очевидно културата и образованието са ти ниски, си купи тълковен речни и го ползвай, преди да пишеш и да се правиш на интересен! Всъщност българският може би не ти е майчин език, но това не те оправдава, щом си решил да се правиш на голям литературен критик и анализатор. Да не забравяме обаче, че сайта не е литературен клуб!
  • #74
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно или си под влиание на алкохола или си просто така по природа. Дадох ти пример с Аурис по простата причина, че един и същи модел има дизелов и хибриден вариант.Наблегни на ЕДИН И СЪЩИ МОДЕЛ.Ти сравняваш Приус с Авенсис,но те са различни класове първо и второ,нито Приус има дизелова версия,нито пък Авенсис има хибридна,за да е точно сравнението.Та така нещо за точното сравнение от моя страна между цените на дизел и хибрид да кажеш?Видя ли ценовите листи и убеди ли се колко си непросветен!
  • #73
    1 rate up comment 12 rate down comment
    XaXa-XoXo ( преди 9 години )
    Една е да си инвотивен, друго високотехнологичен!!! инвотивен????????
  • #72
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре че не даде сравнение за Айго. Мислех че говорим поне за коли...не за каручкиОтговори ми на примера за Приуса? Или не ти се отговаря, бих те разбрал...
  • #71
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това че са иновативни, не значи че са "найвисокотехнологични"!!! Набийте си това изречение между ушите. Там не е място за наливане на алкохол само...Една S-класа е много по-високотехнологична (без значение от мотора) отколкото цялата гама на Тъпота. Една е да си инвотивен, друго високотехнологичен!!!
  • #70
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Глупостите не някой друг, а точно ти ги пишеш. Ако малко повече се бе поинтересувал от хибридите на Тойота, щеше да знаеш, че те са по-евтини от дизеловите версии с подобна мощност. Вземи Аурис дизел и хибрид, сложи им едни и същи екстри и ги сравни! Дизела излиза по-скъпо. Ама ти от къде да го знаеш това, като си предубеден и си мислиш, че всички хибриди са по-скъпи. Да, ама не са. Личи си и че никога не си се качвал на хибрид, а камо ли да караш, за да разбереш, че канцирогенника е много зле.
  • #69
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "В зората на водородните автомобили САЩ спира данъчните кредити за тях"Данъчните облекчения са даказан начин за насърчаване на възприемането на нови, екологични превозни средства, компенсирайки някои от типично високите разходи за покупката им.Данъчният кредит за водородните коли всъщност може да се окаже даже по-привлекателен за собствениците в сравнение със стимулите, които биват предлагни за електромобилите (2500 до 7000 долара).Федералната програма за данъчен кредит изтича и не е подновена