IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Ford Courier победи при вановете, а Nissan X-Trail е първи в категория 4х4

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Skoda Fabia е „Кола на годината“ в България в традиционния конкурс, организиран от „Прес Авто Клуб България“. Автомобил на компанията от Млада Болеслав печели наградата за втора поредна година, след като преди 12 месеца триумфира Skoda Octavia.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Моделът на чехите (на снимката) успя да спечели надпреварата в конкуренция с BMW 2-Series Coupe, Citroen C4 Cactus, Mercedes-Benz C-Class, Mini Hatch, Audi A7 Sportback и Hyundai Genesis. Последните 2 модела отпаднаха преди финалния кръг.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Управителят на "Еуратек", която е представител на Skoda за България - Иван Тодоров, благодари на присъстващите на церемонията за направения избор.

В категорията на моделите със задвижване 4х4 първото място е за Nissan X-Trail, който успя да изпревари BMW X4, Great Wall H6, Opel Insignia Country Tourer и Mercedes-Benz GLA.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Директорът по операциите на "Рено-Нисан България" Камен Илчев получава наградата за победата на Nissan X-Trail при моделите със задвижване 4х4.


За първото място при „Ван на годината“ спориха два автомобила, като в крайна сметка Ford Courier успя да изпревари BMW 2-Series Active Tourer.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Бранд-мениджърът на Ford - Владимр Каменов, си тръгна с отличието на Courier, който бе избран за №1 сред вановете.


С награди си тръгнаха още 3 модела. В категорията „Градски автомобил“ спечели Mini Hatch, а в „Премиум“ победител е Audi A7 Sportback. За „Зелен автомобил на годината“ бе избран задвижвания на метан Volkswagen Golf TGi.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Всички победители в конкурса позираха за обща снимка след края на церемонията.


Конкурсът „Кола на годината“ се организира за 18-и път от „Прес Авто Клуб България“, в който членуват 47 журналисти от различни български медии.

Снимки: Любомир Асенов, "Авто Прес Клуб България"

 

 

 

 

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #29
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За да прилича на автомобил изобщо, трябва да е най-високо оборудване тоя гоуф инче мяза на триколка с ламарини - а пък най-високото оборудване почват от 40 000 лв... с 1.4 двигател пълен с дефекти .. еми ся хората са направили и за глупави да има . А явно света масово затъпява, щом на тва нещо, което се брои автомобил му растат продажбите.
  • #28
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко е по-скъпа А-класата бе? Гоуфа 7мицата от колко почва и какво има в него за тия пари? А класата почва от 38 в България, колкото и смачкания гоуф 7 с почти аналогична мощност и то за най-ниското орязано отвсякъде оборудване на гоуфу. Смешки големи сте, ама кой ви е виновен, че сте се прецакали та сте си купили гоуф талига вместо истински автомобил, като мерцедес, хонда, бмв и т.н. Откачена работа.
  • #27
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Монтьор ( преди 9 години )
    Хубави автомобили, но японски - неотварящи се еърбеци при Митсубиши, самоотварящи се еърбеци при Тойота и Хонда, Мазда, която гние, Нисан с проблеми в електрониката....Хора, по-добре си купете Дачия, по-малко проблеми ще имате!
  • #26
    9 rate up comment 14 rate down comment
    на Дошо баща му ( преди 9 години )
    Дори и Шкода започнаха да правят по-добри автомобили от прехвалената Хонда, целият свят се смее на уродливостта на Хонда, хахахахха :D :D :D
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Е класа до Анонимен ( преди 9 години )
    Никъде не прочетох някой да сравнява Голф с А класа, тук някакъв умник сравнява материалите! Аз ако се кача от W211-ката в някоя Тойота, на какво ще ли лъха, на лукс ли :) Много ограничени хора пишат тук, ето някакъв човек пише, че в новия Голф са използвали меки материали, а не твърда пластмаса, някакъв друг му опонира, че А класата е по-хубава! Ами по-хубава е, ама и 10 бона по-скъпа, все пак е Мерцедес! Сравнявайте Голф, Аурис и Мазда3, където отидохте при Мерцедес?!
  • #24
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Европа и Китай са 2 млрд...Това е най-големият пазар, умницию1
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Статистик до Анониме ( преди 9 години )
    Да, карал съм нов Голф 1.2 TSI, за разлика от повечето от пишещите тук, затова вземам отношение и твърдя тези неща! Автомобилът беше купен през септември, а е произведен през юни - това една година залежаване на склад ли е?! Просто някои хора искат да получат автомобила си веднага, вместо да чакат с месеци. Затова има много автомобили на склад, за да може човек да си избере цвят и двигател, вместо да чака с месеци.Никой вносител не внася 50 автомобила, за да продаде 5 и другите да пусне на 50%.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    6888 ( преди 9 години )
    Защо ли си мисля, че Аурис трябва да се сравнява с Голф, а Корола да се сравнява с Джета...Сравнявате седан с хеч-бек и искате после някой да ви вземе на сериозно!
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има ли някой, който вярва, че тая награда е обективна? Ако да значи все още има наивни хора.
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ааа ясно, значи за да караш гаден VW с някви нормални есктри трябва да го поръчаш и да чакам сумати време ? Еми, че то тая газария излиза прескъпо и земе да умреш от студ докато ти дойде колата - начи хем плащаш повече за по-кофти продукт, хем чакаш? Еми супер си е верно така погледното си прав мойто момче.... Вкарвай малко логика, като пишеш - ся последно надути ли са цените на VW или не? Щото до сега говориш, че са нормални, пък ся за екстри говориш допълнителни, че ги нямат базово?