IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Ford Courier победи при вановете, а Nissan X-Trail е първи в категория 4х4

Skoda Fabia e „Кола на годината в България“

Skoda Fabia е „Кола на годината“ в България в традиционния конкурс, организиран от „Прес Авто Клуб България“. Автомобил на компанията от Млада Болеслав печели наградата за втора поредна година, след като преди 12 месеца триумфира Skoda Octavia.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Моделът на чехите (на снимката) успя да спечели надпреварата в конкуренция с BMW 2-Series Coupe, Citroen C4 Cactus, Mercedes-Benz C-Class, Mini Hatch, Audi A7 Sportback и Hyundai Genesis. Последните 2 модела отпаднаха преди финалния кръг.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Управителят на "Еуратек", която е представител на Skoda за България - Иван Тодоров, благодари на присъстващите на церемонията за направения избор.

В категорията на моделите със задвижване 4х4 първото място е за Nissan X-Trail, който успя да изпревари BMW X4, Great Wall H6, Opel Insignia Country Tourer и Mercedes-Benz GLA.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Директорът по операциите на "Рено-Нисан България" Камен Илчев получава наградата за победата на Nissan X-Trail при моделите със задвижване 4х4.


За първото място при „Ван на годината“ спориха два автомобила, като в крайна сметка Ford Courier успя да изпревари BMW 2-Series Active Tourer.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Бранд-мениджърът на Ford - Владимр Каменов, си тръгна с отличието на Courier, който бе избран за №1 сред вановете.


С награди си тръгнаха още 3 модела. В категорията „Градски автомобил“ спечели Mini Hatch, а в „Премиум“ победител е Audi A7 Sportback. За „Зелен автомобил на годината“ бе избран задвижвания на метан Volkswagen Golf TGi.
Skoda Fabia e „Кола на годината в България“
Всички победители в конкурса позираха за обща снимка след края на церемонията.


Конкурсът „Кола на годината“ се организира за 18-и път от „Прес Авто Клуб България“, в който членуват 47 журналисти от различни български медии.

Снимки: Любомир Асенов, "Авто Прес Клуб България"

 

 

 

 

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-добрият автомобил е евтиния, безпроблемния, готиния за шофиране и даващ отлично ниво на конфорт и икономичен такъв, който запазва високи цени на вторичния пазар. Ама нещо са кът в листите на производителите, да се чуди човек, защо?
  • #38
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Стига де ( преди 9 години )
    Това, че си се возил на Шкода такси, не дава автоматично право за оценка. Повече от година карам служебна Фабия, с доста високо ниво на обурудване за класа си/ климатроник, ESP,ABS,ел.стъкла огледала и още доста/.При близа 40 хил.км. колата си се държи доста прилично.В най-тежката зима София - Варна без никакви грижи.Така, че си е доста приличен автомобил.PS : За хетърите - Личния ми автомобил е Акорд, така че имам база за сравнение.
  • #37
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разликата между Японките и Европейските *** е очевидна.Японката я купуваш и излизаш от автобизнеса.Не ти трябват рез.части не посещаваш сервиз нямаш грижи.Еврпопейското менте се скапваш да го правиш.Кварталния майстор ти става пръв приятел.Отделно пълен *** с големи фуги и огромни луфтове.Никакво удоволствие от шофиране.Смешна измамна гаранция и само главоболия.Европа е най бедния и измамен нещастен континент.
  • #36
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до: Golf GTI ( преди 9 години )
    отваряш сайта на Тойота примерно и гледаш! ще се учудиш колко повече неща имат японките като екстри. и добре че бяха японците та европейците да разберат какво са ел. стъкла и климатик в базово оборудване и голяма гаранция. до преди няколко години се ослушваха и искаха да се доплаща. в момента се доплаща също за елементарни неща. например ъп ти го продаваха без джабка и ако искаш трябва да доплатиш. наистина трябва да си *** за да си купиш от производител който само те цака с топла бира.
  • #35
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз бих карал Шкода, ама не и на тея цени. Даже се чуда на хората, които предпочитат да си вземат октавиа например 2ра ръка на цената на мазда 6, алфа, гоуф ако щете... някакси не ми се връза празна шкода на цената на по-високо пласирани модели и марки. Вярно, че Супърба е много хубав, но за другите модели немога да го кажа това, тъй като са прекалено евтини вътре. Ама си е въпрос на вкус де.
  • #34
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Четакоментарите и имам усещането, че ВАГ-фена е започнал да онанира и на Шкоди. Извратена работа. Иначе Шкодичката не е лоша кола, но последните години, нещо много им завишиха цените, а качеството стана по-зле. Не случайно таксиджиите се преориентираха. Преди повечето бяха Шкоди, а сега са рядкост. Явно има защо. Няколко пъти съм се возил нафабия и Октавия и честно казано съм много разочарован. Всичко в купето скърца, трака и хлопа. Говоря за нови коли. Явно нещата не са много добре...
  • #33
    9 rate up comment 5 rate down comment
    ц ( преди 9 години )
    За 29000 дават астра с новия дизел и 5годишна гаранция или 150000км и с доволно количество екстри!
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BG ( преди 9 години )
    ринги ринги рае, наш петел играе, чужд петел го гони да яде бонбони!
  • #31
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Golf GTI ( преди 9 години )
    Интересно за цена от 30 хиляди какво повече има в базовото оборудване на японските производители, хайде говорете с факти, приятели!
  • #30
    5 rate up comment 7 rate down comment
    BMW E36 ( преди 9 години )
    Как може да сравняваш Хонда с Мерцедес и БМВ бе, умник! Хонда и Мерцедес?! Хонда и БМВ?! Да бе, да!Що ми губиш времето, сравних оборудването на Голф с А класа - базов Голф ти е 30.790,00 с ДДС, базова А класа - 38040,89 лв без ДДС, т.е. имат около 14 бона разлика! Като разлика в базовото оборудване виждам само електронен блокаж на диференциала при Голфа, другото е идентично, с тази разлика, че Мерцедес все пак е едно ниво над Фолксваген и е логично да се сравнява с Ауди и БМВ!