IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила

Акцията засяга модели и на компанията Lexus

Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила

Компанията Toyota обяви цели 3 сервизни акции наведнъж, като те ще засегнат 1.75 млн. автомобила. От тях 1.05 млн. са реализирани на пазара на Япония, а останалите в други държави – предимно САЩ и Китай, съобщава Automotive News.
Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила
Toyota Crown от 2008 г. Снимка: Toyota

Най-голямата акция ще засегне 802 000 автомобила от моделите Crown, Crown Majesta, Noah и Voxy, произведени през периода 2007-2012 г. При тях е открито изтичане на спирачна течност, което намалява ефективността на спирачките. За отстраняване на проблема Toyota ще подмени гумено уплътнение в главния цилиндър на спирачната система.

Второто изтегляне се отнася за 759 000 машини, включително и седаните Lexus IS, GS и LS, произведени през 2005-2010 г. Повече от половината от тях са продадени в САЩ, като при всички е възможна повреда на тръбите, през които минава горивото от резервоара. Това може да доведе до изтичане на гориво и възпламеняване.

Освен това в Япония в сервизите ще влязат 190 000 представителя на моделите Corolla Rumion и Auris, при които също е открит проблем в горивната система. От Toyota официално съобщиха, че досега няма нито един автомобил, който да е пострадал заради подобни повреди, но въпреки това взимат мерки.

Предишната голяма сервизна акция на японския производител бе през април, като засегна 6.4 млн. автомобил. От тях 3.5 млн. бяха вкарани в сервиз заради евентуален проблем с въздушните възглавници, а други 2.3 млн. заради лошо закрепени предни седалки.

 

0 от 500
  • #22
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да не говорим, че отстраняват хипотетично възможни дефекти, а не фактически настъпили такива. Кога ВАГ или някой друг немски производител смени нещо гаранционно? КОГА ? Ауди имаха тежки проблеми със спирачките, порше с самозапалване, VW със съединители забиващи мапове, гърмящи турбини и т.н. ? При изпреварване и загуба на мощност дали неможе да те отнесе някой камион в насрещното? Ама на кой му пука... то тва нали е премиум каруца, та ако оживее шофьора ще си плати в сервиза и тва е.
  • #21
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе вие осъзнавате ли, че Тойота прави сервизна акция за автомобили на 10 години много след изтичането на тяхната гаранция? Докато другите марки НЕ правят сервизни акции докато не ги осъдят - за справка ВАГ, които гаранцията им е 2 години и нито един дефект не отстраняват гаранционно, а за всичко си плащат будалите, които са си купили от тях нещо. ЕТО ТОВА Е РАЗЛИКАТА, че Тойота мисли за клиентите си дълго след като им продаде продукцията си, а от ВАГ мислят само как да ги доизцедят !!!
  • #20
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И къде видяхте прилика с мерцедес, промити дойчови мозъчета? Или ви се иска мерцедес да прилича на това бижу на снимката?
  • #19
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво дрифтър, запали им гумите и сега няма да спят цялата нощ. Тойотите мъркат, Ваг хъркат. Кеееееф.
  • #18
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    "Врътката" е, че Тойота показва,че е солидна фирма, грижи се за безгрижието на клиентите си и така привлича нови. Справка:неспадащите продажби в САЩ след всяка сервизна акция.В Европа сме с по-назадничеви представи.
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нещо с тези акции,ме съмняват тези джапанези,не знам каква точно им е схемата,но според мен по този начин избиват много кинти,пак казвам не е ясно ,но явно има някаква голяма врътка......Я си прадставете при толкова милиона коли ,като им сметнеш само сервиза ,еми директно са на загуба,баси сметките и чудото,как става тоя номер ,някой ще обясни ли?
  • #16
    7 rate up comment 12 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Дааааа,поредното доказателство,че "качеството" си изисква сервизните акции.
  • #15
    12 rate up comment 14 rate down comment
    тойотко Оризарски ( преди 9 години )
    Егати колата е тая трошка, оказа се, че няма нищо здраво в нея! През месец многомилионни сервизни акции, е това вече е антирекорд, достоен за Гинес!
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Това, че нито един не е пострадал не означава, че няма нито един автомобил с проблеми в горивопровода. Това най-малкото са нерви, ако човек изобщо разбере къде е проблема. Може месеци наред да гледа как резервоара се изпразва безпричинно и да не разбере какво изобщо става. Преди много години имах подобен случай с изтичане на гориво и голям преразход, но докато установя че изобщо тече гориво от бензиновата помпа, минаха месеци мъки в търсене на причината.
  • #13
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички автомобили дават дефекти.Само Тойота се осмелява да прави сервизни акции защото нейните клиенти са хора с висок интелект.Защо немските сопи да правят сервизни акции като клиентите им са прости диви селяни,чалгари и кючекчии.На простаци аванта не се пуска.Това е отговора.