IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила

Акцията засяга модели и на компанията Lexus

Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила

Компанията Toyota обяви цели 3 сервизни акции наведнъж, като те ще засегнат 1.75 млн. автомобила. От тях 1.05 млн. са реализирани на пазара на Япония, а останалите в други държави – предимно САЩ и Китай, съобщава Automotive News.
Toyota прибра в сервизите 1.75 млн. автомобила
Toyota Crown от 2008 г. Снимка: Toyota

Най-голямата акция ще засегне 802 000 автомобила от моделите Crown, Crown Majesta, Noah и Voxy, произведени през периода 2007-2012 г. При тях е открито изтичане на спирачна течност, което намалява ефективността на спирачките. За отстраняване на проблема Toyota ще подмени гумено уплътнение в главния цилиндър на спирачната система.

Второто изтегляне се отнася за 759 000 машини, включително и седаните Lexus IS, GS и LS, произведени през 2005-2010 г. Повече от половината от тях са продадени в САЩ, като при всички е възможна повреда на тръбите, през които минава горивото от резервоара. Това може да доведе до изтичане на гориво и възпламеняване.

Освен това в Япония в сервизите ще влязат 190 000 представителя на моделите Corolla Rumion и Auris, при които също е открит проблем в горивната система. От Toyota официално съобщиха, че досега няма нито един автомобил, който да е пострадал заради подобни повреди, но въпреки това взимат мерки.

Предишната голяма сервизна акция на японския производител бе през април, като засегна 6.4 млн. автомобил. От тях 3.5 млн. бяха вкарани в сервиз заради евентуален проблем с въздушните възглавници, а други 2.3 млн. заради лошо закрепени предни седалки.

 

0 от 500
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък съм много доволен от Тойота ,ето вижте,супер е....http://youtu.be/sjVnNUNvB_A
  • #41
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Нищо особенно! ( преди 9 години )
    типично за Тойотка!
  • #40
    12 rate up comment 7 rate down comment
    господи! ( преди 9 години )
    Какъв *** трябва да си,за да твърдиш след близо 30 000 000 авт. в сервизна акция,че това е "грижа за клиента"!? Това си е безобразно,безотговорно,некачествено производство на продукт,който отдавна се е превърнал освен в средство за придвижване и във вид статус на собствениците. Не мога да разбера как може да си горд,че си собственик на ***,който е с перманентни,сериозни проблеми със спирачките,самоускоряването,течове на горивопроводи,въздушни възглавници и с какво ли още не.
  • #39
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Бмв фен ( преди 9 години )
    Искам да ви кажа ,че Бмв и Мерцедес нямат нищо общо като политика с утрепките от Фв които продават обикновенни коли на цени премиум.Пасат, ауди с предно и октавия били премиум и конглокент на лексус,бмв,мерц,инфинити... Не случайно най-простите парчета можеш да ги видиш в Голф.Който пък бил много готин хечбек на цена 50 000лв а тойота корола ,астра и фиеста са 30 000лв....
  • #38
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Николай ( преди 9 години )
    Имам Тойота Авенсис на 7 год.. Миналата година ме повикаха в сервиза, като част от сервизна акция за смяна на нещо по кормилната система. Почувствах се наистина "Бял човек" При отдавна изтекла гаранция някой правеше за моята кола нещо напълно безплатно.Чувството, че се грижат за твоята безопасност е чудесно. Няма много да мисля каква ще е следващата ми кола. Сменял съм само консумативи.
  • #37
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нещо напълно нормално за Тойота, дефектни автомобили а като гледам и дизайна, яко крадено от Мерцедес. После се чудят, защо немските марки ги убиват на всички пазари ха ха.
  • #36
    6 rate up comment 9 rate down comment
    до а ( преди 9 години )
    Колега, феновете на една друга фирма откъде да са чували и още повече виждали такива неща? :) За тях уважение към клиента е учтивото "Моля платете на касата" :)
  • #35
    11 rate up comment 9 rate down comment
    a ( преди 9 години )
    Ако някой не си е купувал лексус, да спомена, че като си закараш автомобила ти дават заместваш безплатен. И е по-скоро глезотия да си оставиш 10 годишната кола и да вземеш да покараш един нов GS450h... Няма да искаш да взимаш старата, а само да я поправят :). Ако някой от BMW се сети за клиент след 2-3 години ще е, за да го кани на нов test-drive И да upsell-ва. И лексус ги правят тези неща, но гледат да оправят нещо по старата кола :)... Аз искам LFA за заместващ.
  • #34
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След толкова много доказани проблеми при VW и писано за това от АБ и други медии, някой да е чул за сервизни акции от тях да има? Та те ако направят такива ще фалират.
  • #33
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Цитат: ( преди 9 години )
    Най-често срещани повреди при VWПроблеми с дизеловите мотори, дефектиращо турбо, разбити капачки за наливане на маслото, висок разход на масло, смущения в мениджмънта на мотора, не добре уплътнена система на инжекциона. Течове в охладителната система и дефектиращо електроподгряване при дизела също предизвикват главоболия, често дефектни и спукани главата на двигателя, проблеми с трансмисиите и най-вече автоматичните, окачването също създава чести главоболия, както и турбините на моторите.