IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.

Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo gti
0 от 500
  • #38
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Anonimnia seliak se pisal kato Petrova,pyk daje 6tial da kupuva skodka passat.
  • #37
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Петров ( преди 9 години )
    Утре си купувам чисто нов Пасат от Порше Запад, а вие си карайте Маздите и Тойотките, които винаги ще дишат прахта на Фолксваген - марката за народа!
  • #36
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хааахахахаха седалките са като социалистически диван холна гарнитура от соца хахахахаааааааааааа не няма такава селска марка
  • #35
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По-пенсионерска марка от ВАГените няма. Само вижте седалките и ще ви стане ясно. То да бяха само те пък то всичко лъха на вехтория.
  • #34
    8 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Muhahahahahah kariranite sedalki tip stol4eta za kamping sa izklu4itelno sme6ni i staromodni,interiora e v stil 80-te godini. Muhahahahah niama takava staromodna kola kato folksvagen4e fabia.
  • #33
    8 rate up comment 4 rate down comment
    субарист ( преди 9 години )
    Така като гледам ще има доста разочаровани голфаджии.Дъртата ми импреза ще ги къса,като вагини.В общи линии изоставането е 20години.Даже мисля да и сваля джантите,халогените и 1.6 лепенка да и потърся аман от дет,като видят ВРХ и айде 265 коня.
  • #32
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    във WRC автомобилите са еднакви, там 1 са пилотите им и те затова изчакаха Льоб да се махне, за да си правят реклама. Но заради никаквото развитие на автомобилите, повечето сериозни марки не си правят труда да участват даже. VW са 1 в дефектите и лъжите - ФАКТ!
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    WRC - ФАКТ ;)
  • #30
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГончик, я ни светни в какво VW са номер едно в света! Наистина ти се моля, защото каквото и да търся за тях не намирам в нещо да са 1 освен в лъжите, измамите, подкупите, ниското качество и т.н.
  • #29
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Херо ( преди 9 години )
    И само да си довърша предния коментар за германското слабоумно фенче, знаеш ли дете наивно, ако на германските спортисти, като М3, 5, Ауди РС, Мерц АМГ, ако им се сложат двигатели с по 300 к.с, какви кофчези ще бъдат? Те няма да могат до отлепят от старта, камо ло да говорим за някакви спортни постижения! Ако не са двигателите им с по 450-500 к.с, не 250 а и 200 няма да вдигнат!