IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.

Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo gti
0 от 500
  • #58
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Статистиката показва,че Поло не се чупи до 2-рата година, след това при 4-5 годишните е на 88-mо място,мазда 2 най-здравата, при 6-7 годишните е на 85-то място, най-здрава е Мазда 2 в класа, при 8-9 годишните най-здрава Мазда 2 и Тойота Ярис, при над 10 годишните най-здрава Тойота Старлет. Ей това показва статистиката.
  • #57
    24 rate up comment 12 rate down comment
    До Лаладжиите долу ( преди 9 години )
    Философите долу - поне се доверете на статистиката не-случайно Полото е на първо място с най-малко проблеми при 2-годишните според TUV!http://***.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-2-3/309А пръчката Sitroen C5 е на 119 място!!!Когато статистиката говори - пръчкарите да мълчат!
  • #56
    20 rate up comment 13 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Как реши, че Мазда 3 е по-добра от Голф, след като говорим за нови автомобили! Карал си нови Мазда 3 и Голф 7 ли? Говориш наизуст, качеството на тези автомобили ще се види след няколко години! Да сравняваме Мазда 3 и Голф 5 от 2005 година разбирам, макар че и там преимуществото на Мазда може да се сведе само до дизайна, който е субективен фактор!
  • #55
    20 rate up comment 4 rate down comment
    до "до А3" ( преди 9 години )
    Ситроен C5...чичо ми си купи такъв Ситроен през 2003 година! Кара го 5 години, защото след 5-тата не ставаше за нищо - постоянно проблеми от всякакво естество!Чудесна возия, която може да се сравни само с Мерцедес! И до там - идеален автомобил, но само ако смяташ да го караш 4-5 години! Развалиха и тази легендарна марка с посредствено качество!
  • #54
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Когато говорим за нормални мъже не слагай А3 до тях! Това е фена на женско-гейската лагерница Поло, който ни обяснява колко била хубава, а специалистите в цял свят са на друго мнение.
  • #53
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво ще ми кажеш, че Аурис, Сийд или Мазда 3 са по-добри от Голф ли?! Вярвате ли си на простотиите, които пишете?! Разбирам, че мразите Фолксваген, ама чак толкова! Голф е институция в класа си, Фиеста е институция в своя клас, а жалките японки и корейки дишат прахта! Пробват да прилъжат клиентите с 8 годишна гаранция, с която ти вземат парите във фирмени сервизи за още един автомобил, правят футиристичен дизайн, който в момента изглежда по-добре от Голф, но след 5 години е смешен! Не става!
  • #52
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой цял свят бе ВАГон? Китай и Германия цял свят ли са или толкова са ти ограничени възможностите, че това е само твоя свят! Я извади само продажбите в Китай и да видиш какво се получава. Любимата ти смотана марка не влиза дори в челната петица по продажби. Добре, че са непретенциозните китайци да им купуват ***. А класациите по качество и техническите прегледи доста ясно показват, какво продават ВАГ - ***. Гроздето може да е кисело, само за заблуден и *** селянин любител на ВАГ.
  • #51
    14 rate up comment 7 rate down comment
    77691 ( преди 9 години )
    Да, Фолксваген са най-лошата марка, чупят се на по 10 хиляди километра, но хората по цял свят са прости и купуват Туарег, Пасат, Голф и Поло! Прости хора, какво да ви кажа! Вместо да си купуват КИА Сийд или Тойота Аурис, те залагат на чупливия Голф!
  • #50
    26 rate up comment 14 rate down comment
    Аз ( преди 9 години )
    Полото е супер!А за който не може да си го позволи - гроздето е кисело!
  • #49
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГончик, защо сравняваш кола 4х4 с 4х2 и такава с по-малък двигател с друга с по-голям? Я сложи на дървения Гоуф по-голям двигател и система 4х4 да видиш какво се получава! Ама де толкова акъл от куха немска каска да го направи. Също така Субару е с доста повече екстри от Гоуфа с карираните седалки, които също тежат. Така, че вземи най-после се гръмни!