IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.

Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo gti
0 от 500
  • #8
    14 rate up comment 11 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Да гледат япончетата как се прави!
  • #7
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Gospodariat na WRC
  • #6
    10 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Sas sigurnost niama da e eftina vse pak tova e nato4eno VW,no si mislia,4e 6te i iskat po-malko ot 1.4 DSG imenno poradi lipsata na avtomatica s dvoen saedinitel v bazovoto oborudvane.Az za moiata navremeto s vsi4ki extri za modela im broih 56 hiliadi leva
  • #5
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Tova zashto sa smenili 1,4 sas 1.8 triabva da e ritorochen vapros...VW ne daljat obiasnenie na porednia balgarski poserko,koito mrazi vsichko I vsichki zaradi sobstvenite si nespoluki.
  • #4
    16 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Imah 6tastieto da pritejavam Polo GTI 1.4 DSG v prodaljenie na 2 godini prez koito izminah bezproblemni 43 hiliadi kilometra.6tiah da sam o6te s tazi val6ebna kolica,koiato mi dava6e sreden razhod ot 6.5 litra s ne4ove6ko urkane,ako priatelkata ne be6e ia blasnala.
  • #3
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карираните седалчици тип родопско одеяло са супер! :)))И защо спряха стария 1,4 ТСИ с 2 турбини, като уж беше много убав и икономичен? Май главите и турботата му бяха консуматив, а обещания нисък разход се въртеше около 10. Самите немци му правиха теста и не можаха да смъкнат разхода. Тез, които са се нашили да им е честито. На ред са следващите със следващия скапан двигател. кой е по-голямо дърво ще видим, като излезе...
  • #2
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Супер количка! Е, цената...
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като отворих страницата и гледам снимка и викам аа нов голф.. пък то било поло.