IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.

Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo gti
0 от 500
  • #28
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Херо ( преди 9 години )
    До оня с теглилките и скоростомера: Льохман, Субару ВРХ СТИ тежи 1525 кг, а тая въшка Полото нада ли има повече от 1200 кг! За какви стотина килограма само разлика бълнуваш! Стига си дишал нафта, върви до близката гора, сигурен съм, че на село ги имате наблизо и подишай чист въздух, че положението при теб е направо отчайващо! :)
  • #27
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Боже, колко мъка има по тоя свят! Ваген биле номер едно! Това и на шизофреник няма да му мине през акъла! В Австралия имат толкова проблеми с невероятния Шматарок, че дори не искат да си оправят счупените двиатели и скоростни кутии дори когато са в ГАРАНЦИЯ!!! Който не вярва да види какво пише във Вики-то за Амарока!
  • #26
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич или си *** и кьорав или незнам - коментара е от име " до до RRE" Относно писанията ти от името на няколко човека е жалко. А VW е само в твоя болен мозък 1, те никога не са били 1 няма и да бъдат. Единствено при дефектите са номер едно, ама едва ли трябва да се хвалите с това. Истината боли, знам, но все пак ако си замълчиш, няма да те подиграват толкова мн. хора и няма да ти се смеят - белким ти е по-леко, че си се пре*бал да си купиш талига от VW.
  • #25
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А двигателя 1.4 TSI е един от най-проблемните в автомобилната индустрия - над 50 % блокирали двигатели, заради някъв дефект в 1ви цилиндър след проблем с веригата : ето статия, която описва мъките на патил човек, който е бил пред дилема 6 000 паунда за нов дв. или за скраб за да намали загубитеНяма лъжа няма измама плащаш си като поп, че си си купил VW
  • #24
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    BRavo na VW ! Otnovo dokazvat za6to sa NOMER EDNO
  • #23
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Едва ли някой сериозно може да сравнява най-реномирания производител в света с никому неизвестна бюджетна оризарка, напомняща за себе си единствено със сервизните си акциим колкото и символични продажби да има.
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лъжеш съвсем елементарно от безсилна злоба. Посочи кой по ред е този коментар, защото всички го търсим, но мой го има само в селташкия ти тиква. Яко ти го нахаках!
  • #21
    13 rate up comment 5 rate down comment
    do долния ( преди 9 години )
    Какво да чета бе момче ето ти комнтара :Тцъ, Полото е един клас отгоре, голямо е като Голф 4, страшно изпипано е, Клиото е евтинджос почти като Дачия.с кой се дръгляш за субару нз, но не съм аз. А спора за кое е по-добр субаро или полото е напълно безсмислен, Субаруто е на светлинни години напред по всички показатели - същото важи и при сравнение с гоуфа. Това всеки го знае, така де всеки, който малко поне отбира от автомобили или поне не е сляп или заслепен от яд и завист.
  • #20
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я прочети какво е написано, не се прави на луд "Субаруто е в класа на голфа. Разликата в теглото не трябва да е повече от 100-на килограма" Колкото и да си измисляш, има го черно на бяло по-долу, ***! Казват ти, че Субарото е в по-горен клас от Полото и трябва да е по-тежко с не повече от 100 кг. Нещо неясно, селска буцо? 100 кг. в повече и 100 к.с. повече и само 20 км/ч отгоре. Наистина е смях в залата.
  • #19
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахА полото било един клас отгоре. Ххаха какви глупости си измисляте бе. Ако е в класа на гоуфа, защо не е гоуф? Нито на експтри нито на размери е в тоя клас, просто и вие вече се чудите как да оправдаете високата цена и глупостта някой да си купи тая пръчка за толкова пари. С карирани седалки и място отзад колкото за някой гном си е баш в класа на малките градски автомобили. То и Хюндай i10 има 4 врати ама не е в класа на гоуфа нали?