IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и хечбекът на Datsun

Моделът mi-DO разчита на агрегатите на седана on-DO

Ето го и хечбекът на Datsun

Втори модел на възродената компания Datsun, която принадлежи на алианса Renault-Nissan, бе представен на автосалона в Москва. Хечбекът с 5 врати mi-DO, както и показания по-рано тази година седан on-DO, е предназначен само за пазара в Русия.
Ето го и хечбекът на Datsun
Двете машини са построени на платформата на Lada Kalina. Дължината на mi-DO е 3950 мм, докато при седана on-DO тя е 4337 мм. Останалите габарити – дължина от 1700 мм, височина – 1500 мм и междуосие – 2476 мм, са еднакви и за двата модела.
Ето го и хечбекът на Datsun
Datsun mi-DO е получил същата решетка D-cut както и при седана, но главната му оптика е различна. Моторът обаче е същият – 1.6-литров с 8 клапана и мощност 87 к.с. Той може да бъде комбиниран с 5-степенна механична скоростна кутия или с предлагания като опция автомат с 4 предавки. В базовото оборудване са включени въздушни възглавници за водача и пътника до него, ABS, EBD, усилвател на спирачната система, както и нагряване на седалките и външните огледала.
Ето го и хечбекът на Datsun
Засега няма яснота на цените на новия хечбек, който ще се продава от новосъздадена дилърска мрежа на марката. До 2 години тя трябва да има 100 представителства във всички региони на Русия. Дотогава трябва да излезе и третият модел на Datsun за местния пазар – комби на базата на всъдеходната Lada Kalina Cross.

Снимки: Renault-Nissan

 

Тагове: datsun on-do datsun mi-do
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А навремего какви Датсуни имашеееее
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 9 години )
    Доста съм изненадан, според това което пише в интернет, се е очаквало модела да е на базата на новата V платформа, вместо това е на базата на платформата на Калина и Гранта, които май нямат много общо с използванита от Дачия, платформа B0. АвтоВАЗ са ми ясни, ама защо Нисан и Рено им се вържат на акъла, по-добре да праснат 4-5 модела на една платформа.....може пък и аз нещо да не съм разбрал, странна работа.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Доживяхме японците да вземат за база руска машина :) Това си е чиста Лада Калина, която е половин размер под Дачия. Ако се смени малко окраската и емблемата, ще видите една Лада, която е от доста годинки на пазара, опще преди ерата на Дачия и Рено в Русия.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бйкс ( преди 9 години )
    За тия който не знаят платформата не е на рено не е на дачия а си е на лада калина за справка гугал
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Kak si zabravil kato germancite gi polzvaha do kraia na 90-te godini,a ople dori sled 2000 godina imaha 8 klapanovi dvigateli. German4etata sa nai-izostanalata nacia pri avtomobilite muhahahahahahah
  • #9
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    8-клапанов двигател,..!!!,... ле, ле, супер технологично..:))) вече бяха забравил, че имаше такива двигатели.
  • #8
    6 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Vsi4ko jaltursko bez mazda e kato toyota.Toest ***
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Минчо ( преди 9 години )
    Ква тойота бе човек!
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Toyota MaDo.Muhahahahahahahahah.Teia tro6 li niama da sprat sami da si go nabivat
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    sashe ( преди 9 години )
    "...построени на платформата на Lada ..."Само като прочетеш това изречение и ти става хем смешно хем интересно :)