IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи S4-версията на WRX

Двигателят на седана е форсиран до 300 к.с.

Subaru представи S4-версията на WRX

Компанията Subaru официално представи специална версия на последното поколение на седана WRX, която носи името S4. Тя разполага със същия 2.0-литров турбо-мотор, който има и стандартният WRX, но мощността му е форсирана от 268 к.с. и 350 Нм до 300 к.с. и 400 Нм.
Subaru представи S4-версията на WRX
Двигателят на Subaru WRX S4 работи само с вариаторна трансмисия Sport Lineartronic с осем "виртуални" предавки. Засега японците не разкриват характеристиките на седана. Стандартният WRX със същия мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.3 секунди, а максималната му скорост е 240 км/ч.
Subaru представи S4-версията на WRX
При версията S4 инженерите на Subaru за увеличи твърдостта на каросерията и са променили окачването. Всички допълнения се правят, за да може автомобилът да оправдае 4-те букви с в името си - Sports performance (спорт), Safety performance (безопасност), Smart driving (умно управление) и Sophisticated feel (рафиниране на усещанията).
Subaru представи S4-версията на WRX
В оборудването на модела са включени електрическа ръчна спирачка (за първи път при WRX), а също така и пакет за безопасност EyeSight, който включва система за следене на лентата на движение и за следене на мъртвата зона, функция за разпознаване на пътните значи, система за предотвратяване на сблъсък при ниска скорост и активен круз-контрол.

На японския пазар цената на Subaru WRX S4 е 32 200 долара. Засега не е известно дали моделът ще се предлага и в други държави.

Снимки: Subaru

Тагове: subaru wrx s4
0 от 500
  • #11
    12 rate up comment 30 rate down comment
    ss ( преди 9 години )
    Освен това от АутоБлд измерили на това субару най-тънкото лаково покритие 75 микрона, при норма 150. И неравномерно нанесено антикорозионно покритие. Имаше снмка на ръжда по ръбовете на вратите. И това на три годишна кола,..!!!.. смятай! Класираха на предпоследно място, след Лада Нива, от над 200 участници в тестовете.
  • #10
    10 rate up comment 30 rate down comment
    ss ( преди 9 години )
    Пишат за салона, че след теста на Дачия Логан салона изглежждал по-доре, супер евтини материали и скърцал през целия тест. Едната спирачка се наложло да я правят, и отказали чистачки. И още неща имаше. Прочетете статията, много доре описват какво е всъщност Субару. Кататрофа!
  • #9
    12 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виждаме какъв убиец е Субаруто. Последен модел, това, онова с 270к.с. ускорение от 0-100км. 6,3 сек.?!?! Ауди А5 от 2007г. 3.0 дизел с 240к.с. прави упражнението от 0-100км.ч. за 5,9 сек. Голф R20 от 0-100км. 4,9 сек. Старото RS3 0-100км. 4,5 сек. Новото вероятно ще е под 4 секунди. Субару наистина беше спортна кола преди 20 години. Сега е една пародия. За това и Ситроените и Фордаците го правеха за смях във ВРЦ а немските варели мачкат всичко във ВРЦ. Всеки автомобил без значение Ауди,БМВ или Мерцедес трилитров дизел и то толяма лимузина Примерно Е-клас,5-сер или А6 са с по-добри характеристики и като вървене и като разход от това Субаруто. Това показва изоставането на японците. Нещата се променят, само Дошо още не се е събудил от зимния сън и все още живее с картинките от Турбо.
  • #8
    10 rate up comment 31 rate down comment
    ss ( преди 9 години )
    Subaru са нещо на нивото на Дачия. Вижте АутоБилд от четвъртък. Има сттатия от продължителен тест 100 000 км. на някако Субару. Заглавието казва всичко: Суару- планина от пролеми. Хвърлих един поглед ии онемях! Двигателя с голям пролем, оссвен, че харчел масло. Шум в скоростната кутия, окачването здържало едва 64 000 км. на пътищата в Германия и трявало да сменят тампони и иалетки, електрониката три пъти сгъвала чадъра, ужасно качество на салона....
  • #7
    38 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не виждам нито една немска *** в състезания по рали и пистов шампионат само Японки.
  • #6
    38 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немците се *** от страх като видят Субару в огледалото за обратно виждане и дават десен мигач.
  • #5
    37 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Немските варели от 17ти век са само за напити кючекчии и чалгаджии.
  • #4
    36 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма по скапано нещо от допотопните бавнооборотни немски ***,пише го навсякаде,четете.
  • #3
    45 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субару е убиеца на всички смешни допотопни тракащи немски варели.Субаруто когато се разработи ***-селското чупливо АЛУДИ отдаван е пациент на автоморгата.Колко трябва да си *** да сравниш супер технология с убит немски разпадащ се мършав шлеп.
  • #2
    5 rate up comment 41 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Двигателят на Subaru WRX S4 работи само с вариаторна трансмисия Sport Lineartronic с осем "виртуални" предавки. Засега японците не разкриват характеристиките на седана. Стандартният WRX със същия мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.3 секунди, а максималната му скорост е 240 км/ч. Много скапани характеристики. За това се е наложил тунига.