IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибриден Mercedes стигна от Африка до Англия с един резервоар

Серийният E300 BlueTEC Hybrid показа среден разход на гориво от 3.1 л/100 км

Хибриден Mercedes стигна от Африка до Англия с един резервоар

Традиционният „Фестивал на скоростта“ в Гудууд (Вбр) бе почетен по нестандартен начин от Mercedes-Benz. Сериен седан Е-Class с хибриден агрегат премина с един резервоар разстоянието от 1968 км, разделящо Мароко и Великобритания.
Хибриден Mercedes стигна от Африка до Англия с един резервоар
Инициатор и участник в пътуването бе британският журналист Андре Френкел. Той и неговият спътник изминаха разстоянието между Танжер и Гудууд за 27 часа, като пресякоха 4 държави и 3 часови зони. В крайна сметка техният Mercedes E300 BlueTEC Hybrid показа разход на гориво от 3.1 л/100 км.

Пътешествениците твърдят, че условията, при които са пътували, са били най-различни. Автомобилът се е движил както при проливен дъжд, така и при голяма жега. Преминавал е през големи задръствания и през планински проходи с много завои, но въпреки това е успял да покаже нисък разход и да стигне до крайната си точка без презареждане.

Принципното условие за пробега е било да се използва автомобил със заводско оборудване. На седана е поставен резервоар с увеличен до 80 литра обем, но тази опция се предлага от производителя и е достъпна за всички собственици на модела.

Хибридният агрегат при модификацията E300 BlueTEC Hybrid се състои от 2.1-литров дизел с мощност 204 к.с. и електромотор, даващ 27 к.с. Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.5 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 9 rate down comment
    speedart ( преди 9 години )
    Мале Тойта води доста убедително...1 точка..предвит по-голямата мощност от 250 к.с ако имаше нещо в главата щеше да те е срам....P.S. между другото това им беше на Тойта голяма засилка и трагичен край ги чака...
  • #21
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Абе ВАГонетко, какъв пердах от Алди и Порше, като класирането в шампионата е:1st Toyota 115 pts2nd Audi 114 pts3rd Porsche 60 ptsС такива способности за интерпретация на фактите нищо чудно че си фенче не немското. Ха-ха-ха!
  • #20
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Остай ги човек, тия тука всички пишат простотии, кой какво бил чул, пък слух се носело за еди какво си... на тях немците ако им кажат, че са изкарали двигател работещ с пръдня пак ще го боготворят и ще обясняват колко са велики немците. Уникални са тия пичове тука, направо ми е жал за тях.
  • #19
    16 rate up comment 9 rate down comment
    пълни глупости ( преди 9 години )
    По-голяма рекламна партенка няма от това.Списанието ***-motor-und-sport тестваха този хибрид и го сравниха с нехибридната версия.Пълен провал.Маломерното ел.двигателче стига да задвижи чистачките,а батерията е невероятните 0,8 кВч,дето и за фаровете не стига.Та на теста се оказа,че хибрида е с 0,4/100 по-икономичен от нормалния модел,а струва 7000 евро отгоре.Така,че *** каски,които са получили оргазъм да вземат малко да се осъзнаят,а не само да вярват на рекламите!
  • #18
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Видяхме ги Тойотите на Льо Ман. От тойота 1000 пъти натъртиха че техните болиди са с 1000к.с. Само че Аудитата с 510к.с. ги затвориха с 5 обиколки на края и най-бързата обиколка на пистата пак бе направена от Ауди. Толкова по въпроса за хибридите на Тойота, където с двойно повече конски сили ядът пердах и от Ауди и от Порше. Догодина трябва поне да са с 3-4 пъти повече коне от Аудитата, че да спечелят 24ч. на Льо Ман.
  • #17
    18 rate up comment 2 rate down comment
    KDZ ( преди 9 години )
    Я познавам един пич дето кара Нисан и колкото повече кара, толкова повече му връща бензин от ауспуха.
  • #16
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГонетките, айде стига с морките фантазии. Отлично знаем че сте кухи кратунки и вярвате на пропагандни партенки, няма нужда да ни го повтаряте постоянно. Фактите са че хибридите на Тойота водят Порше и Алди във WEC, където новите ограничения са за количество енергия за обиколка. Мерцедес като са толкова велики да ходят да ги бият. Дотогава да си мълчат, щото само им лъсва голия ***.
  • #15
    16 rate up comment 10 rate down comment
    ЛапаДуха KypoЛбова ( преди 9 години )
    Този двигател на мерцедес OM 651, e един от най здравите и надеждни мотори в света, изминава милиони КМ, има невероятна динамика благодарение на 2 турбини. Тази комбинация освен В ПЪТИ по икономична ( приус извънграда харчи 10/100 ) дава и много по добра динамика ! нещо недостижимо за японците, динамика лукс, комфорт и СКАНДАЛНО нисък разход
  • #14
    11 rate up comment 7 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Да си видял скоро японски или корейски двигател в някаква класация!? Или ще дрънкаш общи приказки. А,и да те питам,да знаеш нещо за последното голямо състезние преди около седмица - 24 часа на Нюрбургринг/не на Льо Ман/,кой намачка "канчетатач' на японските спортисти? Не беше ли Ауди?
  • #13
    18 rate up comment 6 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Доше, хибридна Тойота не може да измине това разстояние без да се повреди и да влезе в сервиз.Съвсем друг е въпросът за средния разход на японските хибриди, които във всички тестове до сега не са паднали под 4.4/100 л.А да се правят внушения за точно този двигател на Мерцедес/независимо от варинтите му на мощност или броя на турбините/ и да се препраща към Рено е смехотворно и жалко!