IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японците обединяват сили за създаване на нов тип двигатели

В Toyota са готови с технология за повишаване на ефективността при хибридите

Японците обединяват сили за създаване на нов тип двигатели

Осемте най-големи японски автомобилни производители обявиха сътрудничество за провеждане на фундаментални изследвания и разработка на нов тип икономични двигатели, съобщава агенция JcNews.
Японците обединяват сили са създаване на нов тип двигатели
Компаниите Daihatsu, Fuji Heavy Industries, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota и Suzuki ще започнат изследвания за създаване на технология за намаляване на вредните емисии на дизеловите двигатели и за повишаване на коефициента на полезно действие на бензиновите. Всеки един от производителите обаче ще работи напълно самостоятелно, след което информацията ще бъде обменяна с останалите компании в проекта.

От Toyota обявиха, че съвместно с компанията Denso са започнали нова разработка за създаване на полупроводници, които ще позволят подобряване на ефективността на двигателите с около 10 %. Новите полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.
Японците обединяват сили са създаване на нов тип двигатели
„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, съобщават от Toyota.

Новата технология вече се тества в прототипи на японския производител. Първите тестове показват повишение на ефективността на транспортните средства с около 5 %. Ако изпитанията бъдат успешни, в Toyota се готвят да внедрят откритието си в серийни хибриди и електрически автомобили.

Снимки: Mazda, Toyota

0 от 500
  • #54
    6 rate up comment 6 rate down comment
    някой си ( преди 9 години )
    Тези електричарки и хибриди са за глезлиовците в Монако ,дето от единия край до другия ,като минеш има няма 20-25 км,та за такива разтояния ,става,ама пак не се връзва ,цената за която я купуваш и времето за което можеш да я избияш,ако въобще това се случи!Та за там ,да става,ама не и у ***.Тука тръгваш с електриката и на Пловдив ,майна -колата спира,щото немаме ток-тоци бегали,и кво праиме ся,висиме като кибици на бензиностанцията няколко часа,за да си заредиме -ГСМ,че иначе,нема пауър.
  • #53
    5 rate up comment 4 rate down comment
    BMW i3 ( преди 9 години )
    Що за глупости говориш, Анонимен?!Аз лично преди седмица карах i3 в Италия и точно във варианта REX - с бордовия генератор. Рядък кеф!!! Както ми мязаше на грозно пате, така сега събирам 29К Eur. Купе от карбон, има ШАСИ и то е алуминиево, 170 коня - *** дзвера как лепи и как оставя всичко в огледалото!http://youtu.be/mQVO0Vaigb0?t=14s
  • #52
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    и3 е електрическа кола без ДВГ, като опция евентуално за в бъдеще, може да се направи и версия с ДВГ което да вдигне пробега до 300км. Но такъв още не е направен, така, че Дошо не продължавай да лъжеш, че като се оплиташ в лъжи ставаш още по-смешен. 6 литра разход ха ха.
  • #51
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И швабите пройзвеждат вурстове и бира за мазните шкембета.
  • #50
    3 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Хмммм - защо си мислех, че i3 е чиста електричка. Даже има услуга ако ще ходиш някъде извън рейнджа на колата ти дават друга кола.Къде го пише това, че има ДВГ?
  • #49
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Жермани TheConqueror ( преди 9 години )
    А факта че има бензинов двигател, който зарежда електрическия мотор как го пренебрегна? С 7.2 литра резервоар за щатите и 9 литра за европа. За удължаване на пробега. Или тия резервоари се пълнят с ток?
  • #48
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо колкото и минуси да слагаш и3 ще си остане електрическа кола е няма как да покаже разход 6 литра. Толкова си смешен, че вече подлагам на съмнение всяка твоя дума. Ей така на късмет поне да беше познал едно нещо ама не си успял досега, нито веднъж.
  • #47
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ко речи? Ко? Приус 100к.с. разход 5,5л. Порше 918 Спайдър почти 900 конски сили, разход 3,3л. Хайде да кажем, че нормално харчи и тя 5,5л. Къде са 100коня, къде 900. Толкова са добри японците и технологични, че колите им изглеждат като карикатура пред немските и технологично и визуално, Може би по тази причина "технологичният" и "иновативен" хибриден производител Тойота, ще вземе хибридната система на БМВ и8, за да направи супер хибрида си ЛФА. И ще продават БМВ Зет4 с емблема Тойота
  • #46
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    и3 е електрически автомобил и няма ДВГ, няма как да харчи 6 литра, другия път като лъжеш, гледай поне кои автомобили какви са да не изглеждаш толкова смешен.
  • #45
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Prius дава 4.7/100 разход в щатите, а BMW i3 с празни батерии - 6.0/100. Толкова за немските технологии. 918 още не е минало сертификация, но няма да се учудя ако даде 15/100. Тия 3.3/100 са за супер заблудени хралупки, дето гледат колите само на картинки. Японците имат практически работещи технологии, немците имат технологии само на хартия.