IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Японският бранд е оценен на 29.6 млрд. щатски долара

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Toyota за втора поредна година е най-скъпата автомобилна марка на планетата. Агенция Millward Brown Optimor оцени японския бранд на 29.6 млрд. щатски долара.
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света
До 2012 г. първата позиция бе за BMW, която бе оценена на 24.6 млрд. Тогава Тоyota заемаше втората позиция с 21.7 млрд. Общо 6 автомобилни бранда са в първата стотица, като този път мястото на Volkswagen е заето от Ford.
Лидер сред всички марки е Google - 158. 8 млрд. Второто място е за Apple, която през миналата година бе на първа позция.

Марка            Място в Топ 100      Стойност в милиарди

1. Toyota       26                                 29.6
2. BMW          32                                 25.7    
3. Mercedes-Benz    42                    21.5
4. Honda       70                                 14.1
5. Ford           84                                 11.8
6. Nissan       90                                 11.1    

Припомняме, че за втора поредна година Toyota е лидер и по продажби в цял свят. За 2013 г. компанията продаде 9.98 млн. нови автомобила, а Corolla стана най-популярният модел с 1.22 бройки. Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли  за една година - 10 117 274 през 2014 г.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #19
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота може да се сравнява единствено с другите Японки и Корейки.Немските *** дялани с теслата не си струва и заглавията им да споменаваме.Говорим за две различни галактики.
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами нали продуктът автомобил,който си купуват хората е резултат от нематериалните активи,които са в оценката на бранда. Тоест автомобилите на Тойота предлагат най-добра и добре работеща и високотехнолгична техника.
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Поправка ( преди 9 години )
    А този , писал под zoom-zoom......
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А този , писал пос zoom-zoom защо направо не си влезе с ника autoenthusiast,а се крие. Ти за някакви елементарни ***,като този писалия по-долу ли взимаш всички тук? Аз Тойота я свързвам със Супра, Селика и Ланд Крюзер. Нещо,което никога не е било скучно. Нито пък Корола ТСпорт. Ако на теб ти е скучно си е твоя работа, на мен не ми е. За това хората са различни.
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Май си нарекъл себе си ***. Честито за продажбите за 2014г. Честито и за 12-те милиона продажби през 2015г. Както и за 20 милиона продажби които направиха тойота през 2020г. Да си харчат парите от продажбите с кеф.
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    taka, mislq 4e e o4evAdno...v top6 3 marki sa qponski, 2 sa nemski, ford ot usa...i vw...gi nema!nazdrave!
  • #13
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цената на бранда включва всички нематериални активи на дадена фирма. Ние това го знаем. И въпреки всичко, клиентите не си купуват бранд на фирмата, а нейните продукти. Аз Тойота я свързвам с продажба на достъпни и непредтенциозни автомобили, вероятно голяма част от тях са доста надеждни. Кола която не може да те развълнува, а просто да те закара сигурно от точка А до точка Б.
  • #12
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота - шофьорската Голгота!
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** нарекох този,който е написал двете мнения под nikito_blend.
  • #10
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това Тойота за марка ли го имат още?! Може би по-скоро - сервизна марка!