IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Camry

Обновеният модел има премиера в Ню Йорк

Toyota преобрази Camry

Японският производител Toyota подложи на пълна промяна своя най-продаван модел в САЩ - Camry. Обновената версия има премиера в Ню Йорк и ще стъпи на пазара през есента.
Toyota преобрази Camry
Toyota Camry от модела година 2015 може да се похвали с далеч по-динамичен външен вид, заимстван от седана Avalon. Новата версия е оборудвана с масивна трапецовидна решетка на радиатора, има напълно нови фарове с LED секция, вертикални дневни светлини и капак на двигателя с по-издължена форма.

Преобразяването на задната част е аналогично - фарове, броня и капак, които демонстрират по-смел дизайн. Японците са използвали и хитър похват, за да направят силуетът на колата по-динамичен. Те са изтънили визуално С-колонката на автомобила, прикривайки част от нея с напомняш стъкло материал.

През сериозна модернизация е преминал и салонът на колата. Основните промени засягат централната конзола, волана, седалките и приборите на арматурното табло. Както и инфо-развлекателната система.
Toyota преобрази Camry
Гамата от мотори за обновената Toyota Camry включва две бензинови предложения. Това са 2.5-литров агрегат със 178 к.с. и 3.5-литров V6 с 268 к.с. Наличен е и хибриден бензин-електрически вариант, който предлага мощност от 200 к.с.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз не знам това за маслото от къде го измислят. Карам Passat VII, минал съм 2 смени на масло на всеки 28К-30К км и никога не е стигало до минимума и то при условие, че често тегля каравана 1,2 тона при което двигателя се товари доста.
  • #17
    7 rate up comment 9 rate down comment
    ? ( преди 10 години )
    Дошко ,ти колко германски коли си карал ,я кажи,щото ,аз съм карал доста и японски и германски и американски и имам място за сравнение.А ,за маслото със сигурност мога да ти кажа че авенсис дизел д4д харчи по 1л.на 6000км.та не знам ,говориме за чисто нова кола.
  • #16
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    АБе,тоз варел можеш ли да го сравниш с А5 и А6,не може да има място за такова сравнение.
  • #15
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    На мен лично ми харесва защото знам, че като реша да отида някъде паля и заминавам и ще мина пътя комфортно и икономично без да доливам масло и да ремонтирам нещо като се върна.Харесва ми, че скромната ми кола вози по-добре от горен клас германски *** с четири нули на решетката.Харесва ми когато собственици на германски *** с тъничка усмивка ме питат скъпи ли са частите и аз им отговарям, че не знам а те започват да гледат тъпо.
  • #14
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Продажби на луксозни автомобили през 2013BMW 1 655 138 бр.Audi 1 580 000Mercedes Benz 1 461 68-----------------------------Хайде сега извади от тези бройки моделите БМВ 1-2, Ауди А1-2 и А и Б-класс и виж какво се получава! Или може би искаш да ми кажеш, че изброените от мен табуретки са луксозни автомобили!? Като го направиш извади и моделите с анемични двигатели и тракащи нафтови печки, защото дизел и лукс са оксиморон. иж сега какво се получава!
  • #13
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо до RRE ( преди 10 години )
    Най-хубавото Алуди е продаденото Алуди
  • #12
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като гледам пазара в Цяла северна америка (САЩ+Канада+др.) е съизмерим с пазара в Европа.В областта на луксозните автомобили не знам защо не виждам японски и корейски такива.Автомобилният пазар през 2013 г.Азия 47,9%Европа 20,8%Северна Америка 24,2%Южна Америка 7%Африка 0,1%Продажби на луксозни автомобили през 2013BMW 1 655 138 бр.Audi 1 580 000Mercedes Benz 1 461 68
  • #11
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Йордан ( преди 10 години )
    Тука пак децата от детската градина спамят с автомибилната си импотентност ...Едното вижда идеала за кола в дъртото Ауди на баща си, а другото пък в Пасата 5-ца на тати ...Смешни неграмотници сте! Пълни боклучави петна без грам автомобилна компетентност!Бас държа и гаджета си нямате и се дървите на беззъбите *** от квартала ви!
  • #10
    2 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Nai hubavo e Audi,tezi kiloti sa mi smeshni
  • #9
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Zen ( преди 10 години )
    Погледнато реално, пазарът в Европа, или по-точно количественото му изражение, е в пъти по-малко, от това в Азия, САЩ и Африка. Поради тази причина и не представлява голям интерес! Освен това, вкусовите предпочитания на Европейците, сравнени с останалата част на света доста се различават, и трябва да се съсздават почти отделни модели, за да се посрешнат тези изисквания, нещо, което много от призводителите не искат да правят!Та в общи линии това са основните причини!