IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Camry

Обновеният модел има премиера в Ню Йорк

Toyota преобрази Camry

Японският производител Toyota подложи на пълна промяна своя най-продаван модел в САЩ - Camry. Обновената версия има премиера в Ню Йорк и ще стъпи на пазара през есента.
Toyota преобрази Camry
Toyota Camry от модела година 2015 може да се похвали с далеч по-динамичен външен вид, заимстван от седана Avalon. Новата версия е оборудвана с масивна трапецовидна решетка на радиатора, има напълно нови фарове с LED секция, вертикални дневни светлини и капак на двигателя с по-издължена форма.

Преобразяването на задната част е аналогично - фарове, броня и капак, които демонстрират по-смел дизайн. Японците са използвали и хитър похват, за да направят силуетът на колата по-динамичен. Те са изтънили визуално С-колонката на автомобила, прикривайки част от нея с напомняш стъкло материал.

През сериозна модернизация е преминал и салонът на колата. Основните промени засягат централната конзола, волана, седалките и приборите на арматурното табло. Както и инфо-развлекателната система.
Toyota преобрази Camry
Гамата от мотори за обновената Toyota Camry включва две бензинови предложения. Това са 2.5-литров агрегат със 178 к.с. и 3.5-литров V6 с 268 к.с. Наличен е и хибриден бензин-електрически вариант, който предлага мощност от 200 к.с.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #28
    12 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Ami kato pogledne6 10 godi6en avensis i 10 godi6en passat, avensisa i sega e moderen i krasiv,a passat si e staromoden, to nai-novia model passat e staromoden,kamo li 10 godi6nite vareli. Toyota vyvejda tehnologiiite,germancite kopirat.CVT e mnogo po-dobro ot germanskite elementarni avtomatici. Toyota proizvejda hibridi, vodorodni koli, germancite skodka muhahahahaha
  • #27
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За технологиите пък е смешно - когато Skoda предлага всякакви комбинации с 4х4, 6 и 7 степпени автомарици тойота предлага роботизиран *** който превключва за 2-3 секудни. Когато Skoda Fabia и нагоре имаха 6 степенен DSG Corolata се предлагаше с 4 степенен хидротрансформатор. И до ден днешен на Toyota не им се удава да комбинират дизел с автоматик а на бензина предлагат някакво абсурдно CVT. За 4х4 извън SUV пък да не говорим.
  • #26
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дизайна е въпрос на вкус. Инстината обаче е, че този кич който правят азиатците става безличен 1-2 години след като пуснат модела, за разлика от VW, MB, BMW и AUDI. Ако погледнеш 10 годишен Avensis и 10 годишен Passat ще видиш, че Avensisa не прилича на нищо а формата на пасата е класическа и още е актуална като същото се отнася и за интериора.
  • #25
    12 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Pogledni novata Skoda Jetta po-eftinki materiali i po-masovo bezli4en dizain niama na planetata muhahahahahaha
  • #24
    14 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tehnologiite gi vyvejda Toyota - hibridi, vodorodni koli. Nemcite kopirat. Primerno Toyota IQ e premium i Audi A4 pred neia izglejda kato Skoda. Avensis pyk e mnogo zdrav model i mnogo po-krasiv i premium ot Audi A4.
  • #23
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    При японците има едно ясно разграничение - масово, с евтини материали и голяма надценка.
  • #22
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо трябва да се свързва лукса само с големи коли и то задължително да са бензинови.Със сигурност Ауди А1 е много луксозна в сравнение с Yaris, Aygo, Auris, Jazz и компания. Когато човек погледне интериора, двигателите и ск. кутии и вижда, че и Avensis-а е далече от А1. А пък за технологиите въобще не ми се говори.
  • #21
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    При японците има ясно разграничение между това кое е спортно,луксозно,масово и т.н.В случая виждаме един масов автомобил на марката,който нито е спортен,нито се пъчи с кой знае какви големи показатели.Колата е направена така,че да бъде дълго време надеждна и потребителят да бъде доволен.Който иска нещо спортно,луксозно и т.н.,отива в Лексус и си взема,каквото му е по душа.При немците критериите а много размити.Предлагат ти едно и също нещо в много вариации.Как може примерно Ауди А1 да бъде лукс?
  • #20
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Немец ( преди 10 години )
    Тук няма ли някой жълтурко да ревне пак колко коне вадели Японските майстори от двигателите, и колко Геманските. Щото 170 коня от 2.5 литра има още Вектра А от 1988 година. Да не говорим за 3.5 мотора. Мъкаааа.Майтапа на страна, автомобила изглежда страхотно. Жалко че в не го предлагат в ЕС.
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 10 години )
    interesno , po kakav li na4in