IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes представи новия V-Class

"Това е Mercedes-ът сред мултифункционалните лимузини", казват производителите

Mercedes представи новия V-Class

Германската компания Mercedes разкри напълно новото поколение V-Class. Най-големият член на щутгартското семейство леки автомобили бе представен снощи на изискано събитие в Мюнхен, Германия.
Mercedes представи новия V-Class
Новият Mercedes V-Class, който се явява заместник на Viano, е получил външен вид, чийто дизайн е заимстван от новите поколение на моделите C-, E- и S-Class. Формите са елегантни, динамични и стилни, като превръщат V-Class в уникално предложение в сегмента. "Това е първият миниван, чийто дизайн наистина ще ви накара да го пожелаете", казват производителите.

Сходно е положението и в интериора, за който могат да бъдат поръчани премиум кожена тапицерия, елементи от истинско дърво и индивидуални задни седалки, разделени от специална конзола. Mercedes-ът сред мултифункционалните лимузини, както в компанията наричат новата V-Class, разполага още с амбиентно осветление, LED фарове с интелигентна система за осветяване и тъчпад дисплей, който е част от мултимедийната система COMAND Online.
Mercedes представи новия V-Class
Двигателите, с които ще се предлага новата V-Class са три. Базовата версия 200 CDI разчита на 2.1-литров дизелов двигател с четири цилиндъра (136 к.с. и 330 Нм), а следващият вариант в гамата - 220 CDI, доставя 163 к.с. и 380 Нм. Средното потребление на гориво на тези две версии е само 5,7 литра на 100 километра. Топ модификацията 250 BlueTec, която покрива стандартите на Евро-6, предоставя 190 к.с. и 440 Нм. Този модел се оборудва серийно с трансмисия 7G-TRONIC PLUS с DIRECT SELECT.

Тъй като новият V-Class е създаден, за да съблазнява както частни, така и бизнес клиенти, каросерията му предлага изключителна функционалност. Предлагат се две версии на дължината на междуосието - 3 200 или 3 430 мм, както и три различни дължини на каросерията - от 4 895 до 5 370 мм.
Mercedes представи новия V-Class
От края на май 2014 г. новата V-Class ще се предлага в дългата версия с 5 140 милиметра дължина, 3 200 милиметра междуосово разстояние и удължен надвес. Поръчки могат да се правят след 6 март 2014 г. Компактният и екстра дългият вариант ще бъдат въвеждани на пазара в последствие.

Снимки: Mercedes

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Баси грозната работа. Карал съм и съм се возил във Вито. Ами няма какво да говорим. Чудесен е от всякъде. Харчи малко над нормалното, но е комфортен. единственото, което не ми харесва са много високите разходи по подръжката и корозията. Не може бус на 3,5 г. да му е избила ръждата по пантите и по задната врата. МБ да ги оправят тези проблеми, да смъкнат малко цената, че много са е надули и ще имат конглокентноспособен бус. В момента имам Мастър и Транзит. За цената си са по-добри.
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    bai bai ( преди 10 години )
    Прилича на китайска реплика на ролекс
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Е, возили са ме в предната V-класа с автоматик. Какво да кажа. Бях отвратен от грубата возия, а скоростите се сменяха цяла вечност. Да не говорим, че постоянно човек има чувството, че кара една предавка по-надолу. Интериора - скръб. Дори коли като Фиеста от него време бяха по-добри. Не очаквах такъв *** от Мерцедес и останах шокиран. Тогава разбрах, че не всичко което хвърчи, се яде.
  • #12
    17 rate up comment 0 rate down comment
    V50 ( преди 10 години )
    Само хора, които никога не са сядали в миниван могат да пишат и говорят такива глупости.Минивана е класи мад всякакви седани, SUV-та и тем подобни, що се касае до комфорта на пътуващите в него!!!Качването и слизането от него например е като детска игра - просто правиш крачка встрани.Не е нужно да се гърчиш, както в колата.Позицията на водача и пътниците е много по-удобна(по-седнал си), а седалките са много по-широки.Можеш с лекота да си изпънеш краката и да релаксираш.А колко багаж събира, мале
  • #11
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    След премиум баничарката следва премиум маршрутка. Кога ще видим премиум сенокосачка? Немска премиум трагикомедия. Който няма технологии, създава подобни иновативни извращения. Е, имидж пред празноглави фенчета има да се поддържа..
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    жожоа ( преди 10 години )
    Това нещо става за марширутка особено за разбитите софийски улици!
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    anonymous ( преди 10 години )
    Да надживява човека... може и да са го правили някога така, ама вече не само Мерцедес, а абсолютно всички марки ги правят така, че да трябва да си купиш ново в не особено далечно бъдеще... И изобщо не само колите де..
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    DO6o na tebe *** , na drugite dvamata katili sus forodvete da kaja 4e nikoga nqma da karate mercedes , mercedes sa go napravili da nadjivqva 4oveka !!
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    Miroходи се прегледай и тогава говори колко ненадежден е Мерцедес...
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    AMG ( преди 10 години )
    до:Miro... Аз съм си купил и мога да говоря. Недей да говориш просто е така. Кажи какъв Мерцедес си карал за да казваш, че не са надеждни?