IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Mercedes E-Class тръгва на метан

Версията E 200 Natural Gas Drive вече се предлага в Германия

Обновеният Mercedes E-Class тръгва на метан

В днешно време дори премиум производителите се стремят да предлагат икономични и екологични коли. В този случай обаче не става дума за свръхикономична дизелова или бензинова модификация, нито пък за хибрид или електромобил, а за модел със заводска метанова система за задвижване. Той е базиран на обновената версия на Mercedes-Benz E-Class и носи името E 200 NGT - Natural Gas Drive.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Моделът е базиран на представения преди фейслифта E 200 NGT BlueEfficiency, като вече се предлага на клиентите в Германия. Под капака му работи бензинов агрегат с четири цилиндъра и обем 2.0 литра, който генерира 156 к.с. и 270 Нм. Динамичните показатели са 10.4 секунди за ускорението от място до 100 км/час и 220 км/час максимална скорост на движение.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
E 200 NGT може да се движи както на бензин, така и метан. Допълните резервоари са три - единият е поставен зад задната седалка, а останалите два са под кората на багажника. Резервоарът за бензин е с редуцирани размери като сега има обем от 40 литра.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Според информацията от Mercedes-Benz новата версия на E-Class изразходва средно 4.3 килограма метан на 100 километра пробег. Емисиите на СО2 са 116 г/км, което е с около 20% по-добро постижение от бензиновата версия на колата. При движение на бензин потреблението е 6.3 л/100 км. Ако всички резервоари на E 200 NGT са напълнени до горе, колата може да измине 1300 километра преди ново зареждане, уточняват германците.

"Метанът в Германия е с 50% по-евтин от бензина, което означава, че за пробег от 20 000 километра собствениците на E 200 NGT могат да спестят повече от 1 000 евро" изчисляват от Mercedes-Benz. Цената на модела обаче въобще не е ниска - от 47 808 евро.
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Обновеният Mercedes-Benz E-Class тръгва на метан
Информация и снимки: Mercedes

0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Triforce, твоята на метан или на газ беше?
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    знаещ ( преди 10 години )
    ТСН или bmw e60 ли е по-добре да те наричам?Тоталната ти неиформираност и липса на елементарна обща култура са неща съвсем нормално за твоята личност.Пусни една търсачка поне, преди да почнеш да се излагаш! Виж от коя гадина МБ произвеждат този модел на метан.Защо ли обаче никой не го купува,като толкова време е на пазара и защо ли такситата са дизели? Въпроса е риторичен и на всеки с поне малко акъл в главата му е ясен отговора.Дано и ти някой ден успееш да си отговориш! А дано, ама надали!
  • #25
    5 rate up comment 5 rate down comment
    TCH ( преди 10 години )
    Тъй като гледам тия хора, всъщност си само ти, ама карай, жив и здрав !
  • #24
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до: bmw e60 ( преди 10 години )
    Село, селоооо... от 2006 г. Мерцедес предлагат E 200 NGT. Ама то у ваше село понеже няма и за това ти не знаеш, нали! За толкова години не са се наложили сред такситата. Какво ли ще е следващото ти обяснение на този факт. Любопитен съм да чуя поредната ти глупост.
  • #23
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до: TCH ( преди 10 години )
    Хората отдолу са ти го казали какво не е вярно. Всъщност при теб не виждам нищо вярно. За абсолютно всичко лъжеш. Не ми се вярва да си толкова глупав, че да не можеш да отвориш съответните сайтове и да си свериш часовника. Явно го правиш умишлено.
  • #22
    4 rate up comment 6 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Еми нормално до сега да е нямало таксита на метан, защото чак сега пускат Е класа на метан. Според мене Мерцедес се опитват да наложат това гориво за такситата. не случайно го пускат за модел който основно се ползва за таксита.
  • #21
    5 rate up comment 7 rate down comment
    TCH ( преди 10 години )
    Много интересно, че не казваш кое не е вярно от посочените от мен... :Д
  • #20
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    TCH, ти си за очен лекар момче!Или не си добре с очите или се мъчиш да лъжеш, като дърт ***. Влязох в сайта на Мерцедес и на Тойота. Това, което ТИ твърдиш по никакъв начин не отговаря на истината.
  • #19
    2 rate up comment 8 rate down comment
    TCH ( преди 10 години )
    184 konq ne 154 obzrkah se s modela na metan
  • #18
    6 rate up comment 7 rate down comment
    TCH ( преди 10 години )
    И дори да сравниш нивото на оборудване-Аурис с 132 бензинови коня и най-високи ниво SOL и хибридния модел със същото ниво на оборудване (просто от Тойота са го нарекли FANCY) разликата е 10к лева и то след отстъпката, която тече до края на годината. Без нея е 12.5к. Така че спри да се караш с хората, че това ти е единственият мотив да влизаш тук.