IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda3 MPS ще е без турбо

Премиера прави и дизелов MPS

Новата Mazda3 MPS ще е без турбо

Следващото поколение на напомпания хечбек Mazda3 MPS няма да бъде с турбо-мотор, съобщава изданието Auto Express, като се позовава на свой източник в компанията. Вместо досегашния 2.3-литров двигател с турбо, новото поколение ще получи атмосферен агрегат с мощност 200 к.с. и 2.0 литра обем. За първи път ще се появи и дизелов MPS.
Новата Mazda3 MPS ще е без турбо-мотор
Атмосферният двигател ще представлява модифицирана версия на агрегата от семейството SkyActive (165 к.с.), който се поставя на стандартната версия на новото поколение на Mazda3 (на снимката). При MPS-версията максималните обороти на мотора ще бъдат увеличени до 7000. Освен това "напомпаната" тройка ще предлага за първи път и дизелова модификация, която ще се конкурира на пазара с Volkswagen Golf GTD.
Новата Mazda3 MPS ще е без турбо-мотор
Засега няма никакви други подробности за новия модел на японците, но шефът на европейското подразделение на Mazda Джеф Гайтън твърди, че динамиката на мотора при бензиновата версия ще бъде съпоставимa с мощната 260 к.с. версия от предишните поколения на модела (на втората снимка). При нея ускорението от 0 до 100 км/ч става за 6.1 секунди. При дизела се очаква резултатът да бъде около 6.8 секунди.
Новата Mazda3 MPS ще е без турбо
В същото време Mazda разпространи първи официални снимки на версията седан на модела, която технически почти не се различава от хечбека. Все пак има и разлики, като основната е в багажника. Той е по-малък от този на предишното поколение - 419 л срещу 430 л., но пък в същото време отворът му е със 100 мм по-широк.
Новата Mazda3 MPS ще е без турбо
Освен това седанът Mazda3 е с по-добро аеродинамика от хечбека. Челното съпротивление при него е 0.258 срещу 0.275 на хеча. Колкото до двигателите, те са същите и при двете модификации - атмосферни бензинови мотори 1.5 л (100 к.с.) и 2.0 литра (120 и 165 к.с.), както и турбодизел с обем 2.2 литра (150 к.с.).

Снимки: Mazda
 

Тагове: mazda3 mazda3 mps
0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Мазда 6, дизел с автомат и всички екстри е 70 бона. Гледах в немското мобиле, че Лексус ИС300 хибрид е 80 бона. Ся не, че нещо, ама... вярно, цена тук и цена там, ама...
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    влади ( преди 10 години )
    Цената на новата мазда 6 започва от 48 хил.лв.по скъпа е от пасат,авенсис и мондео и е със 8 хил. лв. по евтина от бмв троиката,доста им дигнаха цената ,въпроса е дали си заслужава
  • #24
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я пак им виж цените! Съвсем нормални са и са по-ниски от немските конглокенти.Получаваш кола натъпкана с екстри, най-доброто на външен вид в класа си, модерна,здрава, надеждна с голяма ггаранция.При немските купуваш на висока цена, но за сметка на това голи като пушки, некачествени, скучни с пенсионерски вид и гаранция, колкото на китайски миксер.Крайно несериозно е да слагаш ФВ в едно изречение с Хонда и Мазда.
  • #23
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хубави са колите, но цените са ненормално високи предвид че нивото на мазда е народна кола като ФВ, тойота или хонда..
  • #22
    7 rate up comment 11 rate down comment
    zoom fucker ( преди 10 години )
    К'ва КИА те гони, бе селоооо! Мазда на половината на продажбните не могат да стигнат на КИА. Не само това. На продължителните тестове два модела на КИА са тествали и двата са пред маздите. Да не говорим, че на всичките тествани мазди им намериха ръжда. Толкова за японското качество. Баста, левак!
  • #21
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до zoom in ( преди 10 години )
    Колкото повече се опитваш да се правиш на подробен, толкова повече се размирисва около теб. Всички разбраха, че дори не си се возил в колите за които говориш. Ей, беднотия, беднотия. Избиваш комплекси в интернет. Ти си болен, моето момче. Лекувай се.
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Roadrunner ( преди 10 години )
    и интересно в американския пазар кой ще я купи, като там казват ще пуснем 2.5 184 коня, а после се опитай да им продадеш 2.0 200 коня. Странно решение, макар че аз мега много се кефя на атмосферните мотори с това линейно ускорение, натискаш и почва мигновено да дърпа, на 4000 вече си в джаза и така до 6500 . Кеееееееф
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да все ми е на акъла че ще ускорява за 6.1 и ако съдим по стария модел той далеч назад то мегана астра и фокуса. Нека да излезе да тръгнат на пистата тогава да се говори за динамика.
  • #18
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Нашето БМВ 5 има леко, ама съвсем леко придърпване при смяна. Усеща се как сменя предавките. 7-цата не ги усеща грам. Явно е до технология...
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    zoom in ( преди 10 години )
    Аз "придърпване" при дизелите, които съм карал досега не съм забелязвал :)