IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

Резултати от техническите прегледи на TÜV.

Най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия

В Германия, всеки автомобил на възраст над три години преминава през техническите прегледи на организацията TÜV. Прегледите са предназначени за откриване на дефекти при автомобилите или проблеми с тяхната надеждност. Затова и всяка година както автопроизводителите, така и евентуалните купувачи на коли втора ръка чакат с нетърпение резултатите от изпитанията.

Последните резултати от тях показват, че Porsche 911 е автомобилът с най-малко дефекти. Легендарната спортна машина заема първото място в категориите до 7, до 9 и до 11 години и освен това е автомобилът с най-доволни собственици.

Германските коли отстъпват лидерството единствено в класацията за автомобили на възраст до 3 години. Там победител е Toyota Prius, който по-рано през годината се превърна в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV. При возилата на възраст до 5 години най-надежден е Volkswagen Phaeton.

Топ 5 на най-надеждните и най-ненадеждните коли в Германия, според TÜV, вижте на таблиците долу (юли 2010 - юли 2011).


За периода от юли 2010 - юли 2011 над 8 млн. автомобила са преминали през техническите прегледи на организацията TÜV. При тестовете са се провалили 17% от 7-годишните коли, 22 % от 9-годишните и 27 % от 11-годишните. Тези машини ще трябва да претърпят сериозен ремонт, в противен случай ще бъдат спрени от движение.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Тагове: porsche 911 toyota prius
0 от 500
  • #64
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до смотаняка ( преди 12 години )
    Това го давам в отговор на смотаняка който на дълго и на широко разказа някаква история за това как съм писал за някаква моя корола, което естествено не съм правил, може да обича много Тойота, но проблема на корола във всеки сервиз ще му го кажат и сега точно ще му дам да разбере за какво му говоря. Леля ми има абсолютно същия проблем като този на видеото но тука е на малка скорост а при висока и неравен път колата сякаш се саморазпада:
  • #63
    18 rate up comment 15 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    С риск да си спечеля петстотин минуса през първите две секунди, когато коментара ми е публикуван, ще ви кажа, че сте пълни смешници.Дали на съдружник в голяма, немска адвокатска кантора му пука, че S класата му е на ремонт, докато Тойотката на секретарката му пърпори безотказно?
  • #62
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Muenchen05 ( преди 12 години )
    To hubavo che gi sravnqvat po godini....ama ima i golqma razlika kolko kilometra se navurtat za 5, 7 ili 11 godini na enda slujebna E klassa kombi diesel i na edno Porsche 911 / Boxter ili Mazda MX5 ili VW Eos Kabrio...
  • #61
    18 rate up comment 13 rate down comment
    КА 52 АЛИГАТОР ( преди 12 години )
    НЯМА ПО ЗДРАВА КОЛА ОТ ЯПОНСКАТА РАЗБЕРЕТЕ ГО, НЕМСКИТЕ КАСКИ СА ТРОШКИ
  • #60
    19 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    male, kolko toyota, honda i mazda ima v gornata tablica...ot faktite boli, a!?ot 25 kvadrat4eta - 17 sa za toyota i co.kofti, vw, kofti, i tva e v De...
  • #59
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Крети ( преди 12 години )
    Форд Ка и Дачия по здрави от порше :)Порше не случайно струва една камара пари но си заслужава за ралика от VW Ford i Opel
  • #58
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е то за това немските талиги са с такива смешни гаранции от 2-3 г. и с ограничен пробег.Те гаранцията трудно издрапват без сериозен ремонт а след това не ми се мисли какво му се случва на джоба на собственика.Дори в АБ ги разкриват,как масово не могат да минат 100 хил.тест без да сменят турбина,трансмисия,глава на двигателя,гарнитура,водна помпа,окачване и т.н.За скърцания,шумове,лопане,тракане да не говорим.Това са си типични неща за немските каляски.За електрониката им да не говорим-трагедия.
  • #57
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе тай ли ми се струва или във всяка графа надежни коли има по 3 модела Тойота? Айде много поздрави на швабите и да се стегнат малко, че голяма излагация бе хахахаха
  • #56
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    xaxaxaxax немските каруци клекнаха пред качеството на японските машини!!!! Ама той българския селянин не знае какво е TUV *** му обясни че голфа му е пълен кошник ...
  • #55
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Миньоро ( преди 12 години )
    Пичоуе,най-надеждната кола в Германия е GOLF2