Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Здравина
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Шофирам автомобила от 9 месеца и имам с него малко над 8000км ,разбира се те не са достатъчно за да се даде най обективното мнение ,но са достатъчно да напиша първите си впечатления.
Моята кола е комби (Vario) въпреки ,че автомобила е в такъв вариант на каросерията мястото не е разточително.
Багажника е с размерите по скоро на седан от колкото на комби поради причината ,че хълбоците (бомбетата) на калниците се намират в него и заемат голяма част от пространството му.
Задните места са достатъчно за сядане и на по едри хора но ако шофьора също е такъв (както съм аз) пасажера зад него ще е силно притеснен.
Отпред местата са удобни ,като минус би могло да се каже късата основа за седалището и малкото настройки на седалката а като плюс твърдото тапициране и издръжливата им текстил с които са покрити .
Арматурното табло е много добре оформен за този клас автомобил и от това време ,големият дисплей на климатроника и оригиналната аудио с-ма с шест говорителя всяват атмосфера като ,че ли сте се качили в една идея по висок клас, това впечатление се разваля бързо при досега с материалите използвани за изработката му.
Почти целият салон и изработен от множество твърда пластмаса и тук там някой гумиран елемент които и при най малкото одраскване му остава грозна олющена следа ,освен това и използваните цветове също говорят за леко корейски автомобил сиво-синьото табло и белите пластмаси по колонките не са най подходящи и лесно се цапат.
Шумоизолацията е добра но си личи че автомобила е от градски тип ,благодарение на дългите предавателни числа на скоростната кутия пасажерите разполагат с акустично спокойствие до 120км/ч но при движение с по висока скорост се чуват аеродинамични шумове от кубичните форми на купето а двигателя преминава в по дрезгаво звучене.
За сметка на това настройката на окачването е много добра ,баланс между стегнато и комфортно но както и всичко останало в колата и то си има предел на възможности ,при движение с по висока скорост в завои се забелязва разлюляване на каросерията и известна степен нестабилност а при напълно натоварен автомобил то рязко губи пружиниращата си способност и преминава към твърдост като при повредена настилка се чува и трополене от задният мост.
Като плюс може да се каже изключителната му издръжливост ,при 246000км автомобила е още с оригиналните си елементи .
Двигателя е 1.6 8 клапана бензинов ,с директно впръскване и мощност 75 конски.
Въпреки ,че е "окуцен" от към мощност той предлага много добър въртящ момент още от средните обороти (135Nm/2800oб./мин.) което му позволява движение с ниска скорост на висока предавка а от там и по малък разход на гориво 7 извънградско и 9-10 градско с климатик.
Механично здрав но не рядко се срещат и проблеми с управлението ,или по точно с дроселовата клапа която е натоварена и с доста електроника като в нея се намира и стъпковият мотор.
Проблемите се решават най често с почистване но в редки случаи се налага и цялостна замяна на дросела което не е евтино начинание.
В заключение: Добър но в никакъв случаи перфектен автомобил.