IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Cordoba

6.1
Закупена: 2010 г., Пробег: 8000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
7
Пространство
4
Цена/Качество
8
Качество на материалите
2
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

  • Излющващ се лак на дръжките и аудио с-мата (проблем при всички от VAG групата до 2002)
  • След 120км/ч колата става доста по шумна.
  • Некачествени материали за изработка на интериора
  • Нестабилна при висока скорост в завой
  • Малък багажник
Seat Cordoba От: RokFort 11.08.2011 7622 прочитания 7 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Здравина
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Шофирам автомобила от 9 месеца и имам с него малко над 8000км ,разбира се те не са достатъчно за да се даде най обективното мнение ,но са достатъчно да напиша първите си впечатления. Моята кола е комби (Vario) въпреки ,че автомобила е в такъв вариант на каросерията мястото не е разточително. Багажника е с размерите по скоро на седан от колкото на комби поради причината ,че хълбоците (бомбетата) на калниците се намират в него и заемат голяма част от пространството му. Задните места са достатъчно за сядане и на по едри хора но ако шофьора също е такъв (както съм аз) пасажера зад него ще е силно притеснен. Отпред местата са удобни ,като минус би могло да се каже късата основа за седалището и малкото настройки на седалката а като плюс твърдото тапициране и издръжливата им текстил с които са покрити . Арматурното табло е много добре оформен за този клас автомобил и от това време ,големият дисплей на климатроника и оригиналната аудио с-ма с шест говорителя всяват атмосфера като ,че ли сте се качили в една идея по висок клас, това впечатление се разваля бързо при досега с материалите използвани за изработката му. Почти целият салон и изработен от множество твърда пластмаса и тук там някой гумиран елемент които и при най малкото одраскване му остава грозна олющена следа ,освен това и използваните цветове също говорят за леко корейски автомобил сиво-синьото табло и белите пластмаси по колонките не са най подходящи и лесно се цапат. Шумоизолацията е добра но си личи че автомобила е от градски тип ,благодарение на дългите предавателни числа на скоростната кутия пасажерите разполагат с акустично спокойствие до 120км/ч но при движение с по висока скорост се чуват аеродинамични шумове от кубичните форми на купето а двигателя преминава в по дрезгаво звучене. За сметка на това настройката на окачването е много добра ,баланс между стегнато и комфортно но както и всичко останало в колата и то си има предел на възможности ,при движение с по висока скорост в завои се забелязва разлюляване на каросерията и известна степен нестабилност а при напълно натоварен автомобил то рязко губи пружиниращата си способност и преминава към твърдост като при повредена настилка се чува и трополене от задният мост. Като плюс може да се каже изключителната му издръжливост ,при 246000км автомобила е още с оригиналните си елементи . Двигателя е 1.6 8 клапана бензинов ,с директно впръскване и мощност 75 конски. Въпреки ,че е "окуцен" от към мощност той предлага много добър въртящ момент още от средните обороти (135Nm/2800oб./мин.) което му позволява движение с ниска скорост на висока предавка а от там и по малък разход на гориво 7 извънградско и 9-10 градско с климатик. Механично здрав но не рядко се срещат и проблеми с управлението ,или по точно с дроселовата клапа която е натоварена и с доста електроника като в нея се намира и стъпковият мотор. Проблемите се решават най често с почистване но в редки случаи се налага и цялостна замяна на дросела което не е евтино начинание. В заключение: Добър но в никакъв случаи перфектен автомобил.
Снимки
Seat Cordoba Seat Cordoba
0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    директно впръскване ( преди 13 години )
    Най-вероятно, но пък знам ли, не следя немското автомобилостроене. Въртящия момент е много добър, ако е такъв наистина, 135 при още 2800, всъщност не знам и моя какъв е при 3000, май и той става плато до 145 при 4000. При 75 коня, странно...
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    DANIEL ( преди 13 години )
    По скоро е имал в предвид "пълна инжекция" а иначе мисля ,че колата е с предкамерно впръскване.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    директно впръскване ( преди 13 години )
    С директно впръскване ли е мотора наистина, дюзата е в цилиндъра? 75 коня и 135Нм при 2800 ми звучи странно. Моята е 1.6 16V 105 коня и има 145Нм при 4000.. Обективно и добро ревю. Поздрави.
  • #4
    21 rate up comment 2 rate down comment
    das ( преди 13 години )
    imam IBIZA 1.6 101 konq i sym syglasen s testa.Imam izminati 70000km po bg pyti6tata za 3 godini i samo maslo i edin 6arnir smenih.
  • #3
    8 rate up comment 20 rate down comment
    1 ( преди 13 години )
    И аз съм със Сеат кордоба 1.6 АКЛ ДВГ.Много чуплив автомобил!!!На всички ел.стъкла за Ибиза/Кордоба между 1998 и 2003 има дефекти в ел стъклата за 3 години съм ги отремонтирал поне 4 пъти, като първите 3 с оригинални части, после се побългариха и сега работят перфектно. Много не качествена пластмаса има в тези коли.Само да я стегна моята и... за продажба
  • #2
    30 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    колега имам ибиза,и съм напълно съгласен с теб,здраво окачване,но като мине 100 става шумна,като имаш предвид че сменях гърнетата без заглушителя,моята е на газ,така я взех,наистина много добър разход,на гориво,но само толкова,ел стъклата ми направиха проблем,наскоро,оказаха се копчетата,но за едно си прав евтина,непретенциозна кола,за бедни хора като нас,ако имах финансовата възможност бих се взел тойота,но едва ли ще стане скоро,иначе и сеата не е лоша кола,харесва ми една идея е по красив
  • #1
    36 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 13 години )
    много добро и обективно!