IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Ibiza

6
Закупена: 2010 г., Пробег: 40000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
8
Пространство
2
Цена/Качество
6
Качество на материалите
2
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Малкото вътрешно пространство,високото ниво на шум в купето.
Seat Ibiza От: ivan_ti 27.07.2011 12142 прочитания 43 коментара
Начин на ползване:
За лично ползване
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Икономията и динамиката
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Колата е идеална за ежедневен, градски автомобил. С нея всеки ден пътувам Люлин-Младост и всеки week end някъде из България. Може да се определи за надежден автомобил, все пак е производство на немския концерн volkswagen.Частите са с немска здравина, като изключим пласмаските и електрониката, която е направена в Испания. Неща които могат да те погъделичкат в оборудването са ел.стъклата, тракшън контрола, климатроника, фарове за мъгла. Недостатък е слабата аудио система на Сеат с 4X20 вата мощност, както и невъзможност за смяна на касетофона, освен ако няма по- сериозно преправяне на централната конзола.Използването на евтина пластмаса за кокпита на автомобила също прави лошо впечетление. Колата е доста малка, въпреки че не изглежда така пространстово е доста тясно, както на ширина, така и на дълбочина.Пластмасите са прекалено близо до краката, дори и на шофьорското място ако си с по- сериозни габарите се изпитва неудобство. Цената на автомобила варира от 4000 до 6000лв. което за кола след 2000г. е доста изгодна, доста е по красива и има повече екстри от Поло на същата цена и доста по-евтина от Голф със същото оборудване. Често обаче в купето подрънква нещо (пластмаса, задната кора, кората на страничните врати) или някой елемент от електрониката в колато отказва(ел.стъкло, датчик за външна температура, задна чистачка) дребни работи, но дразнещи любителите на автомобилите. За сметка на това сърцето на автмобила е златно, с лекото купе и 110 коня върви доста прилично, динамиката се усеща в ниските обороти и не изпитваш трудност при изпреварване ако не върнеш предавка и всичко това за 4.5л\100 km извънградско или 5,5 разход в градски условия. Може ли да изискващ повече? Да защо не с един чип да подобриш мощността с още 30 конски сили за тръпката.
Снимки
Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza
0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    asd ( преди 12 години )
    Казах че кола 1300кг с този мотор харчи 5,8 не че ибизата е 1300кг... това си е нормалния разход за AFN/AHF/ASV моторите през лятото. През зимата разхода е с около 1,5л по-висок, което пак е перфектно за СФ
  • #13
    5 rate up comment 13 rate down comment
    ford_fiesta ( преди 12 години )
    Ибизата е просто един дръгел, ***, кошник, кyрник, кокошарник на колела! Фиеста я мачка по всички показатели!
  • #12
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "всеки week end някъде из България"Ясно, не ти стигат парите за чужбина! Затова и си си купил дърт *** и то от ВАГ-групата!
  • #11
    27 rate up comment 3 rate down comment
    do ASD ( преди 12 години )
    Abe 4ovek, ti gavri6 li se s nas ili realno gi misli6 tiq gluposti s razhoda. To izliza 4e SEAT sa izprevarili vremeto si s mnogo, 6tom ot predi 15 godini imat taku dvigatel ( tozi dvigatel na VW doei e o6te po-star), a 1300 kg (makar, 4e e mai kum 1100kg ama to kilogramite sa ti kato i razhoda-neqsni) za takava malka kola nikak ne sa malko. To edna vectra ili passat sa po 1500
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    asd ( преди 12 години )
    malewhore аз си меря разхода пълно-пълно... това е реалния градско разход на ибиза тди 110кс през лятото ;)
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    asd ( преди 12 години )
    Що се излагате немога да разбера? Тоя двигател на 1300кг кола през лятото дава 5,8л/100км Младост4-НДК и обратно само в час пик, през центъра... без изобщо да се гони икономия!!! Зимата на глоксове от по 2-3км винаги студена и само в центъра стига 8,5л преко сили
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    malewhore ( преди 12 години )
    втори тест драйв чета и пак се изумявам от разходите на гориво, които публикуват авторите. Или не знаете как се изчислява разход на гориво или лъжете (ама това си е ваша работа понеже вие си сипвате) или този разход сте го видели на брод компа (в повечето случи рахода от компа НЕ Е верен)Ще помоля автора да ми каже как точно изчислява разхода на гориво!!!Иначе браво за хубавия тест
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тази е сто пъти по-хубава и здрава от тоя глокник на снимката: http://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_963.html
  • #6
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Grigor ( преди 12 години )
    Stava 5,5 v Sofia Lulin - Mladost ama samo po okolovrusnoto i to sutrin predi 7 i ve4er sled 11 sutina4e za6toto togava si e 4isto izvungradsko! Minimum 9-10 v pikovete ili v centura!
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    повечето неща ок, но цената на такава кола (модела и производството е на над 10г.) варира от 500- 2000 лева! в европейските страни де, не знам ти къде живееш и кой ти я продаде за 6000 лв:)))