IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Seat Ibiza

6
Закупена: 2010 г., Пробег: 40000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
8
Пространство
2
Цена/Качество
6
Качество на материалите
2
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Малкото вътрешно пространство,високото ниво на шум в купето.
Seat Ibiza От: ivan_ti 27.07.2011 12142 прочитания 43 коментара
Начин на ползване:
За лично ползване
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Икономията и динамиката
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Колата е идеална за ежедневен, градски автомобил. С нея всеки ден пътувам Люлин-Младост и всеки week end някъде из България. Може да се определи за надежден автомобил, все пак е производство на немския концерн volkswagen.Частите са с немска здравина, като изключим пласмаските и електрониката, която е направена в Испания. Неща които могат да те погъделичкат в оборудването са ел.стъклата, тракшън контрола, климатроника, фарове за мъгла. Недостатък е слабата аудио система на Сеат с 4X20 вата мощност, както и невъзможност за смяна на касетофона, освен ако няма по- сериозно преправяне на централната конзола.Използването на евтина пластмаса за кокпита на автомобила също прави лошо впечетление. Колата е доста малка, въпреки че не изглежда така пространстово е доста тясно, както на ширина, така и на дълбочина.Пластмасите са прекалено близо до краката, дори и на шофьорското място ако си с по- сериозни габарите се изпитва неудобство. Цената на автомобила варира от 4000 до 6000лв. което за кола след 2000г. е доста изгодна, доста е по красива и има повече екстри от Поло на същата цена и доста по-евтина от Голф със същото оборудване. Често обаче в купето подрънква нещо (пластмаса, задната кора, кората на страничните врати) или някой елемент от електрониката в колато отказва(ел.стъкло, датчик за външна температура, задна чистачка) дребни работи, но дразнещи любителите на автомобилите. За сметка на това сърцето на автмобила е златно, с лекото купе и 110 коня върви доста прилично, динамиката се усеща в ниските обороти и не изпитваш трудност при изпреварване ако не върнеш предавка и всичко това за 4.5л\100 km извънградско или 5,5 разход в градски условия. Може ли да изискващ повече? Да защо не с един чип да подобриш мощността с още 30 конски сили за тръпката.
Снимки
Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza Seat Ibiza
0 от 500
  • #43
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 7 години )
    Абсолютно съм съгласен относно разхода на гориво.На мен ми гори 4.5/100 градско и е падала до 3.9/100 извън града.Никакви забележки нямам,колата е пушка.
  • #42
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ivane, ne se izlagai!
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ivan_ti ( преди 7 години )
    Карам колата от 2 години и съм навъртял 45 ооо километра, повярвайте ми познавам я доста добре-разхода мога да го докажа на всеки, че е това. Конкретно този мотор се монтира на кола от 99' насам. Мога да поздравя всички автоманяци и майките на тези, които нямат представа за какво става въпрос и пишат пумии по готиния сайт.
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivan_ti ( преди 7 години )
    В 7 и 30 тръгвам 8 и 30 съм в Младост през центъра, зариградско, малинов и тн.
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дисплей, касетофон и климатроник са отделни неща! Касегофона е 1 Дин и се сменя, като се запазва дисплея. На негово място може да сложите каквото радио искате. А снимката на интериора е от един немски сайт и излиза на едно от първите места при Гугъл търсене.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    audio ( преди 7 години )
    мам същия автомобил бензин, проблема с аудиото е че наистина е слабо фабричното, а на конзолата в един панел се управляват климатроника борд-компютъра и радиото. шанса е само да се свърже нещо към системата за управление на CD чейнджъра /малко четене в нета и две десни ръце/. По електрото - има дребни забележки свързани с почистване основно на всички копчета по купето и си свиркаш. самата електроника не отказва, но всички ключета и копчета на тези години правят номера. Една неделя чистиш и сиОК
  • #37
    0 rate up comment 8 rate down comment
    DO HAHA ( преди 7 години )
    HAHA ti si skapana mur6a koqto si bie 4akii cql den pred geisko *** u kompa si .. ot tebe osven edin *** drugo nema da stane
  • #36
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    дрегела гори минимум 6 и 400.извънградско брачеда имаше такъв и си после си взе Клио 1.8 16 клапана.самолет е и гори по малко от печката.
  • #35
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 7 години )
    Това представяне ми прилича на онова на Pesho с единицата BMW. Иначе автора едва ли има и книжка, камо ли колата. Няма една действителна снимка. Фабрична уредба с 4х20 вата свири съвсем прилично и се явява аналог на ширпотребата 4х50 вата. Да не говорим, че почти всички сток аудио системи са един или два пъти DIN стандарт.Самата фациа на панела около радиото струва под 20 лв= и то при оторизираните представители. За разхода буди смях. Коректно е да се каже средната скорост за този разход.
  • #34
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Kanev ( преди 7 години )
    Абе 5.5 градско малко трудно ще ти даде... аз съм с голф 4 1.9 тди, но 90 кончета и градско 6.5-6.7 ми дава без пуснат климатик и с що годе повече настъпване... извънградско с 140 около 5 и половина пак...