Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Peugeot 406

8
Закупена: 2010 г., Пробег: 11000 км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
7
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • макар, че за класа на автомобила поддръжката се води "нормална" от финансова гледна точка, все пак съм на мнение, че частите и консумативите са скъпи
  • слаба видимост през задното стъкла
  • по-твърдо окачване отколкото очаквах
  • наличие на FAP филтър
  • ниска
Peugeot 406 От: Krasimir81 16.03.2011 9053 прочитания 18 коментара
Начин на ползване:
извънградско и смесено
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност, дизайн, сигурност
Начин на каране:
предимно икономично, по-рядко динамично
Допълнителни бележки
Да започна с лошото наличието на FAP филтър. По принцип това е нещо много хубаво от екологична гледна точка, но не и ако зареждаш нафта в България. Тук най-доброто, което може да направиш е да премахнеш филтъра в момента в който купиш колата, като "удоволствието" ще ти струва 350 лева. Консумативите са си цифра - близо 600 лева за всичките ролки, ремъци, филтри и масло. Предстоят и още няколко скъпо струващи ремонта като рециклаж на рейка (350 лева), демпферна шайба, която трябва да се сменя скоро (350 лева) и още някои части по ходовата част ама тези разходи ми бяха известни още при покупката на автомобила преди 11000 километра, все не стигам да ги оправя :) Вратите поскърцват (между другото всички 406 купе-та, които гледах бяха със скърцащи врати) Доста слаба видимост през задния прозорец (самия той е сравнително малък) Очаквах окачването да е по-меко (това, може да не се пише в графата "минуси", просто колата не покри очакванията ми по този параграф :)) В зависимост от позицията, която заема шофьора, когато сяда зад волана, може да се окаже, че колоната, която е от лявата му страна ще пречи на видимостта в завоите. Колоната пречи на видимостта ако сте свикнали да издърпвате седалката възможно най-назад и като цяло сте свикнали да карате колата от по "излегнало" положение, ако сте от типа хора, които карат автомобила с дръпната напред седалка и с вдигната облегалка - колоната не нарушава видимостта. Калниците са доста ниски (самата кола не чак толкова) и трябва много да се внимава при паркиране около бордюри Колата не е особено удачен избор за градско ползване и всекидневен "разнос" на хора :) Трудно се намира читав сервиз в който майсторите да разбират едновременно от електрониката и от ходовата част. СФА да не се ползва в никакъв случай :) да продължа с доброто прилично количество системи за сигурност, като се почне от задължителните ABS и въздушни възглавници (4 бр) и се стигне до ESP и TC трудно (всъщност по-точната дума е "невъзможно") е да се намери по-красив автомобил в диапазона до 25-30к лева от peugeot 406 coupe, един от най-красивите модели правени някога от pininfarina и със сигурност най-красивото пежо, кола която се откроява от всички останали на пътя. интериор - в зависимост от изпълнението той варира от средностатистически-непретенциозен, до много елегантен. При мен интериора е решен в светло бежова кожа и определено оставам очарован от визията, която тя придава. Като цяло елементите вложени в интериора са със задоволително, за класа на колата, качество. Озвучителната система е на JBL и е на добро ниво. Фигурират и някои приятни глезотии, като се почне от подлакътник (най-яката екстра след еркандишина според мен :)) и се стигне до сензорите са дъжд и фарове - малки неща, които ти улесняват живота докато шофираш Двигателя е невероятен 2.2 HDi - еластичен и много икономичен. Карам колата предимно извънградско и смесено и разхода, който постигам е съответно 5.1 и 6.6 литра на 100 километра, като стила ми на каране е предимно икономичен, този разход може и да не е най-ниския за дизелов автомобил, който съм виждал, но напълно покрива критерия ми за икономичност специално при този модел кола. Двигателя е доста тих. Шума в купето при по-висока скорост е на поносимо ниво. Много директно управление - колата отива точно там където я искаш за отрицателно време, кефа да караш по път с много завои е неописуем. Като се изключат горепосочените проблеми с рейка, шайба и т.н., с които фактически купих колата и са още от предния и собственик, не ми се е налагало да пипам нищо по нея. Колата е доста просторна за купе. Отпред има достатъчно място дори и за по-високи хора като мен. Задните седалки са доста удобни (направо да си го кажа - по-удобни са от предните :)), но хора над 1.75см си събират малко трудно краката в малкото пространство. Багажника е огромен. Горе-долу е това. 406 coupe определено не е кола, която може да видиш навсякъде... всъщност ти трябва доста обикаляне докато засечеш точно това животно, което е причината модела да има своя чар. Единственото, което може да развали кефа от това да притежаваш такъв автомобил е не особено евтината поддръжка (поне при дизеловия вариант на модела), но според мен с малко повече късмет и по-внимателен оглед при покупка трябва да успеете да намалите посещението в бокса до минимум :)
Снимки
Peugeot 406 Peugeot 406
0 от 500
  • #17
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Dian ( преди 8 години )
    Ти си тук за да си правиш реклама на аудито ли ? Не виждаш ли, че е написал, че е направил 11к откакто я е купил а кой знае колко километри са и направени в чужбина. Чети преди да пишеш ! И пиши на кирилица, че шльокавицата ти е трудно разбираема !
  • #16
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Pepi 200K ot tezi kilometri sa moy i me ustroyva kolko chesto i zakvo se moli da smenqm... Kolata se plashi ot ne podurjane, a ne ot karane ;)
  • #15
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Peter ( преди 8 години )
    Oooo s taq A3 dosta o6te ne6ta 6te trabva da smenq6!
  • #14
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Az imam da smenqm dempfer na moqta A3-ka kojto e okolo 800-900lv (kachestven), ama go smenqm, zashtoto sum i napravil veche nad 300 000km. Zashto za boga kola na 11000km iska nov dempfer?!
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Котарака Генчо ( преди 8 години )
    "Трудно се намира читав сервиз в който майсторите да разбират едновременно от електрониката и от ходовата част." Явно не си чувал за Алекс Девил... В клуба на Пежо има обстойна информация.
  • #12
    20 rate up comment 3 rate down comment
    почитател ( преди 8 години )
    супер ти е колицата, пич, със здраве да си я караш
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    silver ( преди 8 години )
    ако ти трябва майстор който наистина разбира от Пежо и Ситроен и е голям фен на този модел ще ти дам координати.Стига да си от София.
  • #10
    30 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 8 години )
    Еее...5-10 по става :) Незнам дали е най-красивата кола на пътя но със сигорност е едно от най-красивите пежа :) в силуета леко напомня на ферраи :) И аз желая на пича който се е постарал да напише този..мисля обективен и информативен тест драив много приятни мигове на пътя с лчбимиат автомобил ;)
  • #9
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    Предположих, че може да е това.. , но той прави тест за неговия автомобил, а не като цяло за модела..а не вярвам да я е купил нова и да я е карал 11 хил км ..И на теста пише "Закупена:2010" ..Нямам представа колко струва като нова.. и дали това е базова цена.. или цена на неговата с неговите екстри .., ако е базова не е малко .., но не е и много ..
  • #8
    29 rate up comment 2 rate down comment
    night_pz ( преди 8 години )
    Разбира се, че колегата е имал предвид цената като нова, а не в момента! В момета вървят от 5 до 10 бона, но в лева(а 25-30 за които говори колегата трябва да е в ЕВРО) Наисина една от най-красивите коли на пътя, не само по мое мнение. За сметка на малко удобство, но не може и удоба и двуврата. Колата е прекрасна и дано да я караш и поддържаш в перфекно състояние много години още. Всеки път като видя такава на пътя и се обръщам след нея, както бих се обърнал по някоя натокана кака!