IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo 147

7.5
Закупена: 2008 г., Пробег: 85000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
5
Оборудване
9
Пространство
4
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • надеждността е относителна
  • скъпи резервни части
  • проблеми с електрониката
  • бързо се обезценява
  • слаба ходова част
Alfa Romeo 147 От: IIA2000 17.02.2011 14044 прочитания 21 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност
Начин на каране:
газ до ламарината
Допълнителни бележки
Позволявам си да публикувам повторно този тест драйв тъй като придобих доста впечатления от автомобила. Закупих го на 140 хил. км и за две години и нещо успях да и врътна 85000 при ежедневно шофиране. За никой не е тайна че алфата е кола за ценители и истински почитатели на марката, които ще са способни да преглътнат многото капризи на тази иначе красива и страстна италианка. Този модел не прави изключение! Автомобила има един доста сполучлив двигател с достатъчна мощност и в същото време доста икономичен. Мога спокойно да заявя, че освен дребен ремонт на турбото, за който си бях виновен аз, други забележки и проблеми с двигателя не съм имал. Не същото мога да кажа за ходовата част, която определено не е сполучлива...или по-скоро не е конструирана за нашите "магистрали". Три пъти досега сменях носачите, амортисьорите също минаха по реда си. Цената за ремонта не е голяма, но честата необходимост от подобен ремонт прави нещата неприятни. Въпреки, че е купе, автомобила предлага достатъчно пространство за големината си и за средни по дължина пътувания 4-ма пътници определено няма да изпитат дискомфорт. За поведението на пътя и динамиката няма да коментирам - перфектни са. Автомобила в оборудван с много екстри за модела, в това число 6 възд. възглавници. Нещото, което също дразни са относително честото собствено мнение на електрониката, но един истински почитател на Алфа Ромео би преживял с лекота:)
Снимки
Alfa Romeo 147
0 от 500
  • #8
    36 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa Rider ( преди 13 години )
    Подкрепям автора на материалчето...И аз съм Алфист и потвърждавам, че МПС-то (при мен 166) е чудно, но просто не е пригодно за пътната обстановка в България.В смисъл, че се налага сравнително често (в сравнение с някои други марки) посещение на сервиз. Цените са високи, а много важно италианката Ви да се поддържа от компетентен майстор...А те не са толкова много......По-добре палава италианка, от колкото скучен германец !!!Бъдете здрави !!!
  • #7
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Човека сам си го е написал, че надежноста е относителна както при всяки друг автомобил.
  • #6
    40 rate up comment 0 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Ами те когато италианците са го правили... не са знаели, че ще се кара на пресечен терен ... оо, мила родино ....
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    IIA2000 ( преди 13 години )
    Ами скъпо/евтино...понятията са относителни...Все пак мисля, че за пробег от 85 хил. км ремонтите са поносими, с изключение на ходовата част, която лично мен ме изнервя ужасно с ниското си качество...
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Не му е от най ефтините поддръжката де... доближава се до тази на Мерцедеса..но пък и като чета май е по-проблемна от Мерцедеса... Говоря за Мерцедес, защото с него мога да го сравня в момента...
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    IIA2000 ( преди 13 години )
    ...предвид сложната конструкция дето са я намислили италианците....В момента колата е на 220 хил и предницата отново хлопа и определено ще се наложи провери и компютъра, който постоянно изписва различни (верни и неверни) грешки....
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    комплект носачи (по два на колело) - около 240 лв, амортисьори - 140 лв/бр., съединител - най-евтиния около 450 лв., биалетките са евтини - по около 20 лв. Ремонта на турбото беше на сегменти и един лагер, но колкото и да е дребен ремонт на търбото е скъпо удоволствие - излезе към 500 лв. Имаше смяна на един датчик който ми излезе около 40 лв. с труда. Смяната на ангренжания ремък също не е евтина - 20 лв. за ремъка и към 180 лв за обтяжна ролка, отделно труда, който никак не е малко....
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    асддса ( преди 13 години )
    Определено 4 човека биха се чувствали дискомфортно на дълъг път...А пък, ако аз съм зад волана.. зад мен човек няма да може да сяда и автомобила става 3 местен ...Дай ни, ако можеш цени на тази скъпа поддръжка, на носачи, биалетки, амортисьорите какви са и колко ти излезнаха и други близки неща, интересно ми е не за друго.И, ако може, дефинирай "дребен ремонт на турбото".До сега нито съм се возил нито съм шофирал такъв автомобил и са ми интересно гореспоменатите въпроси, благодаря!