Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност
Начин на каране:
газ до ламарината
Допълнителни бележки
Позволявам си да публикувам повторно този тест драйв тъй като придобих доста впечатления от автомобила. Закупих го на 140 хил. км и за две години и нещо успях да и врътна 85000 при ежедневно шофиране. За никой не е тайна че алфата е кола за ценители и истински почитатели на марката, които ще са способни да преглътнат многото капризи на тази иначе красива и страстна италианка. Този модел не прави изключение! Автомобила има един доста сполучлив двигател с достатъчна мощност и в същото време доста икономичен. Мога спокойно да заявя, че освен дребен ремонт на турбото, за който си бях виновен аз, други забележки и проблеми с двигателя не съм имал. Не същото мога да кажа за ходовата част, която определено не е сполучлива...или по-скоро не е конструирана за нашите "магистрали". Три пъти досега сменях носачите, амортисьорите също минаха по реда си. Цената за ремонта не е голяма, но честата необходимост от подобен ремонт прави нещата неприятни. Въпреки, че е купе, автомобила предлага достатъчно пространство за големината си и за средни по дължина пътувания 4-ма пътници определено няма да изпитат дискомфорт. За поведението на пътя и динамиката няма да коментирам - перфектни са. Автомобила в оборудван с много екстри за модела, в това число 6 възд. възглавници. Нещото, което също дразни са относително честото собствено мнение на електрониката, но един истински почитател на Алфа Ромео би преживял с лекота:)