IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Plymouth Barracuda

6.6
Закупена: 2008 г., Пробег: 1300 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
7
Оборудване
6
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • трудно се намират части
  • трудно се намират сервизи
Plymouth Barracuda От: janislav 05.12.2010 8262 прочитания 43 коментара
Начин на ползване:
рядко, за авто шоута и сбирки
На кое качество на автомобила най-много държиш:
външен вид, уникалност
Начин на каране:
разумно
Допълнителни бележки
Това не е Баракуда, а Plymouth Valiant от 1961-ва - автомобилът, на чиято база се произвежда първата Баракуда. Аз съм любител на ретро возилата и я купих от друг ретро маниак. Състоянието й не е отлично, но е добро като за автомобил на тази възраст. Части намирам единствено по интернет, защото не познавам други собственици на такава антика, ако изобщо има в България. Като за времето си е супер автомобил, особено като се сравни с Москвичите и Волгите. Дизайнът й е по-приятен от този на руските возила от онзи период - задницата и страничната линия са много хубави, обаче предницата е въпрос на вкус. Естествено, това не е ежедневната ми кола, с нея ходя на срещи с други ретро маниаци. Трудно се поддържа такова ретро возило, обаче на мен ми харесва и имам средствата. За ежедневен автомобил използвам Форд Фокус. Ако има други маниаци на ретро возилата в сайта, коментирайте!
Снимки
Plymouth Barracuda Plymouth Barracuda
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    от автора ( преди 8 години )
    И не се извинявам - написах, че предницата е въпрос на вкус, защото клед козметичните промени през следващата година изглежда още по-добре. Обаче тази задница е по-хубава от онаци след фейслифта, на която "котешките" стопове са заменени с кръгли и са по-долу, а на мястото на тези стопове има парче метални лайсни.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    от автора ( преди 8 години )
    класика, ако си мислиш че да поддържаш ретро возило е много евтино?! Не всички сме богаташи а по една или друга причина харесвам ретро колите повече от новите. Толкова мога да си позволя - една нова и една ретро кола, не знам защо ме обвиняваш че имам само еадна ретро кола?! Трябва ли да имам 2-3 за да съм истински ретро фен?! Ако зависеше от мен щях да имам 15-20 ретро коли, обаче не съм Рокфелер.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    от автора ( преди 8 години )
    "Извинявам" се понеже повечето коментиращи в този сайт обиждат хората със стари коли.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    класика ( преди 8 години )
    Имам забележка! -Казваш,че предницата е въпрос на вкус...? Не е вярно! Предницата и изобщо колата е направена с много вкус! Въпрос на чалга-вкус е да имаш съвременна кола и да се хвалиш с нея! Железа-сиамски близнаци,претрупани с неизпипана електроника!-затова ги привикват по сервизите по азбучен ред! И защо я сравняваш с руски автомобили все?...на това приличало,на онова приличало!- ПРИЛИЧА НА СЕБЕ СИ!КЛАСИКА! И казваш като за времето си?!?Сравнено с това,с онова-все едно се извиняваш,че я имаш! АКО Я СРАВНИШ С ДНЕШНИТЕ КОЛИ,ВСЕ ЕДНО НЕЩО ИМ НЯМА-ТАКА ЩЕ ИЗГЛЕЖДАТ!НЕДОНОСЕНИ ,РАЗТЕГНАТИ БАЛОНИ! Мисля,че не оценяваш какво притежаваш,вместо само да се гордееш,търсиш празни извинения,как да я изкараш хубава!ТЯ Е ПРЕКРАСНА! И какво значи,цитирам те:-„ естествено ,другата кола ми е Форд фокус”.....?!? Не ни интересува,ако караш модна еднодневка!Макар,че уважавам много Форд! Ако беше казал:-другата кола ми е Форд ГРАНАДА;Форд КАПРИ;КОСТЕНУРКА;Опел МАНТА;Опел МОНЦА,тогава щеше да ни е интересно! Това са напълно пригодни коли в реално време,по здрави от новите и във всеки магазин за резервни части има всичко за тях на добри цени! Когато говориш за Plymouth Valiant,не словоблудствай да пишеш за модни еднодневки!Питай по американските сервизи,бившите „Део”,каква база използват,на кой по точно модел отговарят и току виж те насочили за резервни части. За гореизброените от мен коли,се чака един ден за части. Само успехи,здраве и щастие ти пожелавам! Да спечелиш от тотото,за да я стегнеш!
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    mita6ki ( преди 8 години )
    На мен ли ми се струва, или някои елементи от предницата се срещат в Москвич 408 с 4-те крагли фара?!
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само една критика имам към автора - трябваше да снимаш задницата със свален капак, защото изглежда още по-хубаво. Като гледам имаш бялата графика, която прилича на гума на капака.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Деян ( преди 8 години )
    За новите коли ще кажа само това - дори един Вартбург от онези първите (които имат подобна задница на Плимута на снимката) е по-стилен от сегашните сапунерки, чието единствено предимство е, че са нови. За съжаление повечето от колите от онази ера като този Плимут, VW Beetle и други класики са или отдавна захвърлени на вторични или в нечии двор занемарени. Евала на автора, че е инвестирал в такава стара кола, защото от личен опит знам, че никак не е лесно, нито евтино. Аз имам VW Veetle от 70-те.
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сравнете колите от едно време със сегашните - тогава повечето са се различавали, сега всички си приличат. Сега всички са пластмасови сапунерки. Предимството на новите коли е, че са по-сигурни, обаче са и по-чупливи. Едно време са правили коли, които да издържат, сегашните са за да изкарат 5 години и да я смениш.
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    mnogo e xubava s tva nebesno sinio s redovi 6 cilindrov li e ili s V8 xubavo e ,4e ima takiva xora koito kolekcionirat podobni avtomobili !
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    abvgd123 ( преди 8 години )
    Кефят ме такива хора. Браво, страхотен автомобил !