IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Plymouth Barracuda

6.6
Закупена: 2008 г., Пробег: 1300 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
7
Оборудване
6
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • трудно се намират части
  • трудно се намират сервизи
Plymouth Barracuda От: janislav 05.12.2010 8262 прочитания 43 коментара
Начин на ползване:
рядко, за авто шоута и сбирки
На кое качество на автомобила най-много държиш:
външен вид, уникалност
Начин на каране:
разумно
Допълнителни бележки
Това не е Баракуда, а Plymouth Valiant от 1961-ва - автомобилът, на чиято база се произвежда първата Баракуда. Аз съм любител на ретро возилата и я купих от друг ретро маниак. Състоянието й не е отлично, но е добро като за автомобил на тази възраст. Части намирам единствено по интернет, защото не познавам други собственици на такава антика, ако изобщо има в България. Като за времето си е супер автомобил, особено като се сравни с Москвичите и Волгите. Дизайнът й е по-приятен от този на руските возила от онзи период - задницата и страничната линия са много хубави, обаче предницата е въпрос на вкус. Естествено, това не е ежедневната ми кола, с нея ходя на срещи с други ретро маниаци. Трудно се поддържа такова ретро возило, обаче на мен ми харесва и имам средствата. За ежедневен автомобил използвам Форд Фокус. Ако има други маниаци на ретро возилата в сайта, коментирайте!
Снимки
Plymouth Barracuda Plymouth Barracuda
0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    -V8- ( преди 8 години )
    Хубава колица пич. Със здраве да си я караш. Дай малко повече снимки плз.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    СПЕШНО! СПАСЕТЕ ТАЗИ РЕТРО КОЛА ОТ НАДИН: nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11260085963621781&f1=details
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 8 години )
    къв е двигателя, гледам че си писал 2800 кубика, 101 коня, оригиналния ли е?
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 8 години )
    евала пич, много се кефя на стари коли, доста по екзотични са от което и е да е бмв м5, примерно
  • #19
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Класика ( преди 8 години )
    До:автора и до всички колеги Аз съм с цитатите и където казах,че жена ми е Магистър по психология. Много ми е приятно,че попаднах на приятни хора тук! И много ми е неприятно,че баш сега се случи да излизам! Ей богу,гладувал съм дълго време и сега патя...,но като ме заглеждат по улиците и хора с най нови джипове и коли-това ми стига!!!! Гледат като Лалугери...:),хем са си купили чисто нови коли!!!! На хората с чалга-култура,то повечето сме-ще се сложа и аз вътре,да не се правя на велик. Та с тая чалга-култура,без мигачи,като газиме деца на пешеходни пътеки,без да даваме аварийни ,когато се колебаем дали да спрем или завием! С тоя комплексарски манталитет наследен от Комунистическо робство и след това робството на Доган,който го управлява от Чужбина Илия Павлов и бившата-трансформирала се Мултигруп! Не,не е застрелян!Всичко е постановка,защото Костов ги притисна тогава! Сега Доган,чрез медиите на Тошо Тошев-Бтв.Нова;първа програма и вестниците Труд;24 часа и да не изброявам ни промиват мозъците,за да ни гипсират в Матрицата! Да,живеем в Матрица! Станишев до преди 8 г. нямаше Българско гражданство,...георги СЕДЕВЧОВ първанов е могъщ лост на Доган! А Испания ни предупреди за комарджията и пияницата Сакскобурготски,но услужливата родна преса,набързо потули фактите! Него го викна ЖИВОТО 6-то управление,като резервен ход! Та какви личности и шофьори очаквате да има навън,от едни коплексирани,озверени ,объркани и „МАТРИЦИРАНИ”хора,смътно усещайки,че реалноста е много страшта! ЗАТОВА Е ВОЙНАТА ПО УЛИЦИТЕ-В МИРНО ВРЕМЕ! Та когато един такъв „субект” с лъскав джип спре до мен и се опули,аз обичам да му казвам легендарния цитат(разбира се о начин,та да не се стигне до бой)....:).....: -„Купуват си нови коли и джипове:Мерцедеси;Аудита и Бмв-та......,НО САМО АЗ КАРАМ КОЛА”! ЧАОС!
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много хубава костенурка. Обаче от дете най-любимият ми цвят е жълтеникаво-зелен. На една улица имаше една такава и много ми харесваше като дете. Костенурките имат много хубави джанти - като цветенце. :) На мен ми харесват повече без тасове.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до:автора ( преди 8 години )
    Как ще мисля,че е лесно да подържаш ретро автомобили! Не те обвинявам за нищо!!! Само,че побърза да се оправдаеш с:"естествено,това не е ежедневната ми кола....: Стига ни на нас,че притежаваш ТАЗИ! И с обяснението ми за заешките душички,можеш да бъдеш горд,че тези които пишат против старите-искат да са се родили на твое място! И аз патих-то на една заплатакак да стане?Но ето една Форд Гранада,как я изгладувах и промених: http://prikachi.com/images/118/2727118i.jpg Преди имах такава Костенурка http://prikachi.com/images/467/2693467w.jpg Сега я променям на такава http://prikachi.com/images/902/2693902q.jpg Сега имам Форд Гранада и мислех да я променям,но много затънахме,пък и всички казват,че са адски красиви коли-да не я пипам! Затова живот и здраве,ще и сложа отдзад едни леки перки,ще я боядисам лилава,няма да махам предната броня с прекрасни лайстни,а ще сложа допълваща бронаот стъклопластика от „Сиджи”. И на предния капак,като емблема ще сложа,някакъв череп от неръждавейка,защото ***,скоростния лост,и тапите за гумите са ми черепи. Мисълта ми е друга! Виж,разбери,каква техника по точно използва твоята кола и сигурно ще има”бол” резервни части.Дори и да чакаш месец! За мойта има навсякъде и всичко и я карам ежедневно,но вярно-по нова е. Но чух,че има части за всички ретро коли,някаква нова политика,само да разбереш кой по точно я произвежда,какво представлява! Сега бързам и излизам приятел и много съжалявам,че оставяме приказките доникъде....! С поздрави -Класика
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до предишния ( преди 8 години )
    От автора: Аз винаги съм харесвал редки и ретро возила. Явно съм твърде голям индивидуалист, защото не се вписвам много в масовката. А за цитата си наистина прав - много хора пренебрегват мечтите си защото не им се занимава с реставрации или защото нямат средства. Обаче реставрирането на един ретро автомобил не е чак толкова по-скъпо от цената на нова кола. Реставрацията обикновено е по-скъпа от началната цена на колата, като я повишава.
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до:автора ( преди 8 години )
    Това не са обиди! Това е завист и спешно избиване на комплекси! Всеки иска да има кола като твоята,но не им стиска! Я,жена им няма да даде,я семейството,я от съседите ще им се повлияе мнението! Ще затънат в сивотата наэ масовката,защото са Заешки душички! Жена ми е Магистър по Психология!Слушай мен,чрез нея! Това е завист и болка от тяхната слаба воля и безсилието да пристъпят в цветния свят на нетрадиционното! Всеки мъж,иска коли подобни на твоята,но не е казано,че като си от мъжки пол,ще се родиш и ЛИЧНОСТ! Ето какво казва по тоя повод Кърт Вонегът: -„По добре е да направиш това или да притежаваш това за което си мечтал и после да те е яд,отколкото цял живот да си мечтаеш,цял живот да те е яд и да умреш на смъртния си одър и в смъртния си час ,в догадки-какво ли щеше да бъде,ако.........”
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    от автора ( преди 8 години )
    класика, знам че са по-добри от новите коли, затова я пазя повече от новата ми кола. Идеални коли няма, защото идеалната кола ще има визия като тази на снимката или друга класическа кола, но ще има въздушни възглавници и климатик. Вече колите нямат стил в дизайна, а са едни пластмасови ***.