IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A4

8.8
Закупена: 2007 г., Пробег: 75000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
8
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • нежна предница(алуминиеви носачи)
  • скъпи части
Audi A4 От: audi a4 29.08.2010 22433 прочитания 33 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичен
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Притежавам автомобила Ауди А4 Авант 1.9 tdi 110 к.с. повече от 3 години. Удоволствие е да се кара, защото макар и със скромна мощност на двигателя, заради променливата геометрия на турбото автомобила се ускорява бързо дори от 1700-1800 оборота. Има прилична динамика, но най голямото предимство за мен е разхода на гориво. Извънграско ако се кара до 100-110км в час си гори между 4-4.5 литра на 100 км, а в града( София ) около 7-8.5 в зависимост трафик , климатик и т.н. Недостатък е "нежната предница " алуминиеви носачи, която изисква внимателно шофиране през дупките. Автомобила разполага с достатъчно място и за пътници и за багаж. Има много лека хидравлика и добри спирачки. Макар и дизел е доста добре обезшумен и в купето не се чува много двигателя. Качеството на материалите е много добро. Макар и на над 450 000 км реални не скърца и не хлопа нищо в купето. Препоръчвам го на всички, които искат икономичен автомобил ( не състезателен), приятен за шофиране.
Снимки
Audi A4
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Inniskilling ( преди 13 години )
    Момци, скромният ми личен опит: Голф V Bluemotion, със стария 1.9 дизел: а) 1200 км (Париж - Барцелона), 130 км/ч 90% от времето, преминаване през 2 планини (около 400 км), с 4ма души: 4.6 л/100; б)ежедневното ми ходене на работа: 25 км, 80% магистрали (макс 110 или 90 км/ч) + 20% градско: 3.6л/100 през лятото, 4.5 л/100 през зимата
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    2ri anonimen ( преди 13 години )
    Да ама разликата между ауди и хонда е много голяма 1-во возията е различна едната кола е спортна другата се води комфортна и хондата задира яко отдолу като има дупки и неравности. 2-ро хондите гният яко, аудитата са от алуминий и изкарват доста повече.3-то японските коли са много по-тънки и леки и по-бързо набират, а германските са направени да имат по-висока максимална скорост и са по-обезшумени. Въпрос на вкус е коя кола човек би предпочел и двете си имат предимства и недостатъци
  • #21
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Чакай сега, как може да не си доволен от скъпите части - та това е премиум марка, точно като БМВ и Мерцедес - само удоволствието да си купиш такава вече струва пари за поддръжка, макар и да си го взел за 4 бона тоя таралясник. Като за дизел с 110 коня и толкова тежка кола, малко си излъгал за разхода, но парите все пак излизат от твоя джоб. Същите показатели се правят от Хонда с 1.5 двигател, по-мощен и доста по-безшумен ....
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    audi a4 ( преди 13 години )
    Нали правиш разлика между А4 и Голф 4 , по отношение на обезшумяване и вибрации. А разхода , който не вярва пълни резервоара до горе, 1000 км и пак до горе и сам да смята. В книжката на автомобила пише 3.8 л при 90 км. в час, 5.2 л при 120 км в час и 6.7 л градско
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Imam 1,9tdi 105 PS.Izwungradsko s barzo karane 8 do 9.Ikonomi4no ne sum q zasi4al,prosto ne karam bawno.gradsko do 10.
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Още на 200хил.км. тези немски ТДИ работи като трактор и е доста шумен като мотор ти ми говориш за 400-500хил.км. Имай в предвид че на описаните от теб километри вибрации се усещат даже във волана.Като започнете да пишете нещо бъдете реалисти.За разхода бих те поправил доста. Голф 4 със същия двигател трудно падам под 5л. на 100 при икономично каране а в София между 8.5-9л. на 100 , като през зимата опира и десятка.Колата ми е доста запазена и не говоря глупости а реални неща.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До автора ( преди 13 години )
    Колеги,По нашите пътища и танк да караш ще му разбиеш предницата :)И аз имам такова Ауди, честно казано не съм много доволен, чупи се и е скъпо за подръжка. Иначе на автора препоръчвам рециклиране на шарнирите (10лв на шарнир излиза) правиш веднъж и повече не се занимаваш. Износват се не носачите, а самите шарнири. Носачите нищо, че са от алуминий не се чупят, освен това алиминият е специален, подобен на този в самолетостроенето, но шарнирите са от тефлонова пластмаса и тя си е слаба.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Hahahaha,za dinamika li gowori6 pri Lexus-q se seti za M3,RS5,C63AMG ili RS6,M5,E 63.A kakwo 6e kaje6 za S65 AMG-ili tezi koli sa po-nazad ot elektri4kite????
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    по-добре еднодневка отколкото тия японски грозотии дето се карат с джойстик и отвътре са отврат карай си ги ти като ти харесват има хора дето не се кефат на някви измислени коли
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    да автомобилното индиго са лексус, а тойота са най-умрелия интериор