IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Serie 3

8.5
Закупена: 2009 г., Пробег: 25000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
10
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • малко тромава на ниски обороти
  • малко място в багажника
  • имидж
BMW Serie 3 От: prelud 27.07.2010 6432 прочитания 20 коментара
Начин на ползване:
ежедневно, предимно в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
комфорт, удоволствие от шофирането
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Имам колата от една година. Взех я на старо и съм навъртял около 25 хил. километра откакто е моя. Като цяло съм доволен - автомобилът е много комфортен и изключително стабилен на пътя. Пътуването извън града е удоволствие дори и с висока скорост. За мен е плюс, че пътят се усеща невероятно добре, но това разбира се идва с цената на "по-тежък" волан и по-твърда возия. Колата е натъпкана с екстри, които, не съм избирал, а просто попаднах на свястна бройка, която беше добре оборудвана - ксенонови фарове, спортни седалки, сензор за дъжд, темпомат и т.н. Не откривам особен смисъл в някои от тях. (сензора за дъжд например е супер тъпа работа!) Двигателят е бензинов 143кс и според мен е много добър компромис м/у мощност и икономия. Никога не съм мерил точния разход, но наблюденията ми са, че градско харчи 10-12л/100 според сезона и настроението, а със 140км/ч по магистралата с включен темпомат е 7л/100. Едно много хубаво нещо е, че радиусът на завиване е много по-малък в сравнение с други коли, които съм карал включително и по-малки. Това прави паркирането и маневрирането много лесно. За 1 година съм ремонтирал следното: - консумативи (масла, филтри, накладки) - пълнене на климатика - предни носачи - много слабо място на колата (май пак са за смяна, ебаси кратерите са тука!!!) - тампони на предните носачи - 2 бобини на цилиндрите - оказа се, че са фабричен проблем, който се е отстранявал гаранционно, но за съжаление на моята не са били сменени - някакво уплътнение на вакуум помпата Имам следните настоящи проблеми: - нещо пак хлопа по окачването отпред (в София няма 100 метра път без дупки!!) - включването на 1ва е нещо много тегаво - климатика мирише - оказва се, че и други имат този проблем - пак носи надясно - не мога да уцеля майстор да ми направи реглажа както трябва Като цяло съм доволен от колата и бих я препоръчал на всеки, който иска хубав луксозен и най-вече младежки автомобил, макар и вече поостарял. Не ми харесва, че частите са може би малко по-скъпи и тая лека тромавост при потегляне. Също така ми се струва, че голяма част от цената на автомобила се дължи на марката - за тия пари според мен може да се купи направо нова кола, която няма да е БМВ, но пък ще е нова и може би по-практична. Не ми харесва и лошия имидж, който си е изградила марката в България и тази всеобща предубеденост, че ако караш БМВ задължително си някой тъпак! Поради някаква причина оценките по категории не се публикуват както съм ги дал, затова ето ги моите: Приложимост в ежедневието - 9 Надеждност - 8 Оборудване - 10 Пространство - 7 Цена/Качество - 7 Качество на материалите - 10 Разход на гориво - 8 Удоволствие от шофирането - 9 Извинявам се, че не мога да кача реални снимки!
Снимки
BMW Serie 3
0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 2 rate down comment
    prelud ( преди 14 години )
    Благодаря за съветите!@abvgd123 колата е 2002 година***Цецо това ще го пробвам веднага!@ПрофесионалистА да на там съм се запътил, даже чух, че има някакви със сменяеми шарнири.@Triforce проблемът е, че носачите са алуминиеви и са с "вградени" шарнири, които като се разбият и или рециклираш или сменяш целия носач***hitko вярвам ти, че има и по-здрави коли, иначе за късане на щанги не съм чувал
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    hitko ( преди 14 години )
    Imah Mazda MX-3 kojato karah 6 godini,prodadoh na 217ooo , oka4vaneto ne be6e mradnalo. Smenih edni gumi4ki na klapanite. Minal sam 78000 s taja kola. Edin saedenitel i konsumativi. A na tezi BMW im se kasat edni 6tangi po zadnoto oka4vane i moje da stane goljam problem...Izob6to dosta problemi po 3-kite, dano gi opravjat nai-posle....
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Не знаех, че има модел БМВ, на който се чупят носачите. Карам Е39 на 196 600 километра и досега биалетки, а тия дни ще сменям някаква втулка отзад и лагер. Тампоните се износват от големите джанти, но за носачите не знаех. Гледам си с фейслифта 2002-2004. Той е по-приятен на вид от стандартния Е46.Какви са цените на носачите?Сложи джанти 15" и ще останеш учуден от возията и лекотата на волана!
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 14 години )
    Пробвай с носачи Майле,внасят ги тук,в Германия ги препоръчват.Другия вариант е носачи Лемфьордер - разбира се оригинални.Но по принцип това им е слабо място.За носенето на дясно - трябва ти читав механик,читав и калибриран стенд за реглаж,също така и хубави гуми(съвсем възможно е да носи и от тях).
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Цецо ( преди 14 години )
    Следедин час палиш колата и от отворите за въздух вече не излиза неприятна миризма оставаш така малко да поработи за да се изпари тази тежката миризма от флакона и си готов! Повтаряш след 6 месеца профилактично и си пушка! Няма миризми
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Цецо ( преди 14 години )
    Приятеля това за климатика и при мен е така от изпарителя миришише има бактерии и спори защото е постоянно влажен! Най-евтиния вариант за този проблем и решението му струва 8 лева в КАУФЛАНД там където се продават добавки и автоаксесоари в магазина има един флакон от 7.99 лева с една дълга тръбичка увита около него за климатика пръскаш с тази тръбичка пъхната в отворите за въздуха навътре колкото е дълга във всички отвори по малко докато свърши оставаш 1 час изгасена колата и след един час
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    bademo@abv.bg ( преди 14 години )
    bravo na kolegata napisal test drive edin savet za6to pri sledva6tiq remont na prednicata ne probva6 s 4asti na mayle ili meyle nesam siguren kakto to4no se pi6e6e spored *** bild sa po izdrajlivi i sa po udo4ni za na6ite pati6ta
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    testmaniac ( преди 14 години )
    Добро ревю!
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    ki_yoou ( преди 14 години )
    Браво! 4удесен Test Drive! Трябва да внимава6 с тези големи джанти, защото при комбинация с големите ни родни дупки, направо кратери, заминават много бързо!Успех и безаварийно каране!!!
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    abvgd123 ( преди 14 години )
    Много добро ревю, поздравления. Коя година е произведен автомобилът?