IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Serie 3

8.5
Закупена: 2009 г., Пробег: 25000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
10
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • малко тромава на ниски обороти
  • малко място в багажника
  • имидж
BMW Serie 3 От: prelud 27.07.2010 6432 прочитания 20 коментара
Начин на ползване:
ежедневно, предимно в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
комфорт, удоволствие от шофирането
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Имам колата от една година. Взех я на старо и съм навъртял около 25 хил. километра откакто е моя. Като цяло съм доволен - автомобилът е много комфортен и изключително стабилен на пътя. Пътуването извън града е удоволствие дори и с висока скорост. За мен е плюс, че пътят се усеща невероятно добре, но това разбира се идва с цената на "по-тежък" волан и по-твърда возия. Колата е натъпкана с екстри, които, не съм избирал, а просто попаднах на свястна бройка, която беше добре оборудвана - ксенонови фарове, спортни седалки, сензор за дъжд, темпомат и т.н. Не откривам особен смисъл в някои от тях. (сензора за дъжд например е супер тъпа работа!) Двигателят е бензинов 143кс и според мен е много добър компромис м/у мощност и икономия. Никога не съм мерил точния разход, но наблюденията ми са, че градско харчи 10-12л/100 според сезона и настроението, а със 140км/ч по магистралата с включен темпомат е 7л/100. Едно много хубаво нещо е, че радиусът на завиване е много по-малък в сравнение с други коли, които съм карал включително и по-малки. Това прави паркирането и маневрирането много лесно. За 1 година съм ремонтирал следното: - консумативи (масла, филтри, накладки) - пълнене на климатика - предни носачи - много слабо място на колата (май пак са за смяна, ебаси кратерите са тука!!!) - тампони на предните носачи - 2 бобини на цилиндрите - оказа се, че са фабричен проблем, който се е отстранявал гаранционно, но за съжаление на моята не са били сменени - някакво уплътнение на вакуум помпата Имам следните настоящи проблеми: - нещо пак хлопа по окачването отпред (в София няма 100 метра път без дупки!!) - включването на 1ва е нещо много тегаво - климатика мирише - оказва се, че и други имат този проблем - пак носи надясно - не мога да уцеля майстор да ми направи реглажа както трябва Като цяло съм доволен от колата и бих я препоръчал на всеки, който иска хубав луксозен и най-вече младежки автомобил, макар и вече поостарял. Не ми харесва, че частите са може би малко по-скъпи и тая лека тромавост при потегляне. Също така ми се струва, че голяма част от цената на автомобила се дължи на марката - за тия пари според мен може да се купи направо нова кола, която няма да е БМВ, но пък ще е нова и може би по-практична. Не ми харесва и лошия имидж, който си е изградила марката в България и тази всеобща предубеденост, че ако караш БМВ задължително си някой тъпак! Поради някаква причина оценките по категории не се публикуват както съм ги дал, затова ето ги моите: Приложимост в ежедневието - 9 Надеждност - 8 Оборудване - 10 Пространство - 7 Цена/Качество - 7 Качество на материалите - 10 Разход на гориво - 8 Удоволствие от шофирането - 9 Извинявам се, че не мога да кача реални снимки!
Снимки
BMW Serie 3
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ivankostov29 ( преди 12 години )
    Blagodarq mnogu za informaciite.
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    vladi ( преди 13 години )
    Уто4нявам 4е марката е MEYLEи е немска,във форума на бмв клуб се предлагат от *** part ,sвсякакви 4асти за бмв на много изгодни цени,гарантирам 4е са добри,само от там купувам 2 г. ве4е
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    vladi ( преди 13 години )
    носа4ите на MAYLE са със сменяеми шарнири и са подсилени,моите са ве4е на 30000 км и не са мръднали,много по здрави са от тези които предлагат за по 300лв.Пробваите има ги за по 180лв броиката във ауто партс
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    fan ( преди 13 години )
    Проблема със задното окачване го имаха първите е46. След фейслифта през 2001 този проблем го оправиха.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    prelud ( преди 13 години )
    Потвърждавам за филтъра! Сменял съм го миналия месец и стария не миришеше, а само беше пълен с прах и мръсотии.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 13 години )
    ти изобщо виждал ли си го тоя филтър или говориш наизуст?мойте бяха на 30к км и сиви от прах но нямаха никаква миризма, понеже вътре е сухо, и конденз там няма как да се получи.миризмата идва от бактериите които се въдят във влажните части на системата.
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ne tochno ( преди 13 години )
    Колега повярвай ми че един филтър на 15 20к километра по нашите пътища мирише и то ужасно независимо дали има влага или не.Много рядко се налага използване на такива пръскала /....
  • #13
    7 rate up comment 3 rate down comment
    flat6 ( преди 13 години )
    страхотно ревю, браво за реализма.иначе миризмата не е от филтър на купето, понеже той единствено филтрира външния прах и в него няма влага и бактерии които да миришат. тези неща са вътре в самия климатик. освен спрея ,превантивна мярка е след употреба на климатика да се пусне на максимално горещо 2-3 минути за да се елиминира влагат и оттам образуването на бактерии.
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    gogo ( преди 13 години )
    Колега за миризмата от климатика първата причина е Филтъра на купето ,ако не си го сменял действай преди да мислиш за всякакви спрейове.Относно окачването прогвай и с марка FAST ,ценат е много добра и имат гаранция така че дупките вече няма да са проблем,аз карам с такива на Волвото и засега не са чукнали.....
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добро ревю, смислено и много реално потребителски ориентирано. Трябва да има повече такива. По отношение на реглажа мога да препоръчам едни майстори в Дружба 2, до Зеленчуковата борса - Контакти. Адрес: бул. Амстердам, N 5. София. Телефон: (02) 979 15 15. Факс: (02) 979 01 81. GSM: 0888 725 739. e-mail: office***autoexpress-2.com ...