Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ford Fiesta

8.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 6000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
9
Оборудване
10
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
7
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • ФОРД могат да положат още усилия откъм качеството на материалите
Ford Fiesta От: nikky 12.07.2010 5938 прочитания 34 коментара
Начин на ползване:
Предимно градско, но и за дълъг път
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Дизайн и надеждност
Начин на каране:
Карам колкото мога, и колкото позволяват условията
Допълнителни бележки
Триврата малка оса, управлението е удоволствие - много е пъргава и маневрена. Бензиновият двигател е 1,6 и със 120-те си коня е отличен за това купе и въпреки, че не е спортна ускорява достатъчно бързо и поддържа добри скорости. Двигателят не е революционен, познат е като Zetec SE и използва TI-VCT технология, но върши отлично задачата си. Много е стабилна в завои, както и при високи скорости, но това си има цена - доста твърдо окачване, което не е за всеки, плюс сумата за ESP-то. Разходът не е от най-малките, в града е около 10 литра, на извънградско е по-добре, около 8 литра. Аз карам в темпо и не мога да се влача, но скоро ще я пробвам до морето с оптималните скорости откъм разход, предполагам, че ще падне на около 6. Тук си проличава липсата на 6-та предавка, като се настъпи повече и влезе във високите обороти харчи повече от стабилно. Резервоарът е 45 литра и е недостатъчен, често си на бензиноколонката, но поне цифрата не е толкова голяма. Отвън, а и отвътре, ФОРД налагат и следват всички тенденции - колата е пораснала като размери спрямо предишното поколение и си е умален Фокус. Авантюрата с 3-те врати не е за всеки, особено ако често возите повече от един пасажер - тегаво е да се дърпа седалка и да става някой. Аз се спрях на варианта с 3 врати, защото изглежда по-спортно и допълва цялостното спортно излъчване. Вътре колата е накичена с доста екстри - има Bluetooth, връзка за Ipod и USB флашка, като проблема с дисковете е решен генерално. Има и гласово управление, което не използвам и не препоръчвам. Всичко необходимо е изнесено на централна конзола, която стои много добре, но си има минуси, ако решите да правите подобрения по музиката. Нещата са изпипани откъм дизайн, но все пак пластмасите по вратите не са оптимални, от ФОРД има какво да подобрят. Друг дразнещ момент е, например като прозореца е свален наполовина, пада голямо тракане при движение. Седалките не са удобни за пълни хора, но аз съм атлет де:). Другото интересно е, че се регулира във височина само шофьорската седалка. Таблото е красиво и удобно, свети нон-стоп, но няма уред за измерване на температурата, има само лампа за прегряване. Все още нямам представа как стоят нещата с поддръжката като цени, но е приятен факта, че се прави на 20,000 километра. Препоръчвам този автомобил, но трябва да се обърне внимание на някои особености - не е практична за семейна или за повечко багаж. Возил съм 5 души, но не им беше най-комфортното пътуване. Този модел Фиеста е много балансиран и става както за града, така и за извън него.
Снимки
Ford Fiesta Ford Fiesta Ford Fiesta
0 от 500
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Viktor ( преди 7 години )
    Emi ne me kefi! Viktor Ivanov
  • #30
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не бих казал, че е Трабант, Фиестата си е добра. Елиян Стаматов, 26 г. Пловдив
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ЯЛТА ( преди 8 години )
    ТОВА СИ Е , ЗАПОРОЖЕЦ, ТРАБАНТ, МАКАР И ОТ ЕВРОПЕЙСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛ, КОЛА ЗА САМ ЧОВЕК ! ЗА ЕРГЕН, ИЛИ ДА СИ ХОДИ ЖЕНА ВИ НА ПАЗАР, РАБОТА И ТЯМ ПОДОБНИ !
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ники ( преди 8 години )
    В добавка: Много им здраве на Мото пфое!! Преди 10 години всички филтри (маслени и въздушни) бяха МОТОРКРАФТ сега тарикатите сега се опитват да ни пробутват филтри FoMoCo т.е. форд мотор къмпани да де ама на цената на МОРОКРАФТ. Сиреч Форд си поръчват филтрите в Занзибар и после им слагат 300% надценка и FoMoCo. Сега само свещи и ремъци на МОТОРКРАФТ си купувам от тях.
  • #27
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ники ( преди 8 години )
    Имам фиеста 1.1 89г. мой приятел скоро си купи фиеста 1.4i (тази от представянето). Дизайна е прекрасен, няма багажник - моя е доста по-голям. Това което НЕ ми хареса - мотора "ТРАКАШЕ" малко по-слабо от този на моята кола. За сравнение другият ми автомобил е Форд ескорт 1,6i 90 коня 95 година и е "тих" колконо новата фиеста - странно за 15 години толкова ли не можаха да направят нещо което не да ШУМИ а да ЖУЖИ!!!
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    keksa ( преди 8 години )
    марш на тъпаците от Мотопфуе.за пореден път драскат по форумите.но този път не обиждат другите марки.лъжат в офертите си за нови коли и не представят реална информация за тях.
  • #25
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Seeyan ( преди 8 години )
    Браво за ревюто, постарал си се, колега!
  • #24
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Старата Фиеста беше по-хубава. И не беше копие на Пежо.
  • #23
    8 rate up comment 3 rate down comment
    пловдив ( преди 8 години )
    Фиестата е *** вземи си пежо. И не се дръж като някакъв роден на село.
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    xaxa ( преди 8 години )
    хаха, по-добре да си взема немския москвич поло ли? С екстри като врата и кормило?? Не, благодаря... фиестата е доста над полото...