правилно.мерцедес слк 220 компресор -175 коня май беше-много наказан от всякакви стартове :) бмв 325 -също .след като сложа 4-та и замира но все пак е 140 коня и не ражда по едно конче след 3000 оборота...и си гледай в краката (под бронята) че да не се налага да дигаш джипа на крик за да изляза :)))сд-чейнджър има и касетофон(2в1) :)))))
......contunueдоста хора с амбиции че карат бърза кола.И още нещо,целевата група на тази кола е млади, необвързани жени, а не мъже които да сравняват Тойота с БМВ 3ка например.Японците са си свършили отлично работата.....
Сега относно колата.Незнам какво хората тук се коркат че нямала клима, че нямала турбо все едно всички караме климатизирани и турбинирани коли.То НЕ е кола за всеки като Опел ;) например.За мен е поредния признак на гения на малките човечета отвъд океана.Супер лек автомобил, освободен от излишни тежести-разбирай компресора на климатика, покрив, ЦД чейнджър и т.н., задно предаване=FUN, малък атмосферен мотор (турбото оскъпява автомобила) с който съм сигурен че тази Тойота може да намачка
Чибурашка, днес паркирахме по едно и също време.Ако погледна аз се пънах зад теб с един джип :)))Аааа, и недей да се изказваш така за опел, ще нараниш на някой чуствата :)))
хах доста си прав...но след дълбок размисъл че сега ако не си я взема после няма и да я помириша поради физиологични фактори-мъж,деца,ЕГН :) и се престраших..въобще не съжалявам-само отвреме на време псувам заради климатика,но задължително е да имаш още 1 ПС заради дупките и непочистването зимата,въпреки че първите на 2 ден след първата вълна сняг карах но когато минат 10 коли и стане коловоз остава по корем и сваля всички кори отдолу.екстри-НЯМА наистина и това е единствения голям ГОЛЯМ МИНУС
Яко. Аз също съм се замислял за такава кола, щото това е много удачен вариант за кола със задно и "среден" двигател - идва на добра цена, но ме спряха точно детайлите, като липса на клима и съмото табло... пък и трябват още толкова за чаржар....:) бе за 3 та кола е добре :)
и не разбра къв съвет ти давам-колата е забавна,леко спортна,мисля че подхожда повече за жени и в същото време е много лесна за пързаляне и за овладяване..ти сигурно си фен на бмв или мерцедес а дефакто караш някой запал опел,щото от постовете ти се разбира че си много неудовлетворен ама си мислиш че си най-великия.ами не льольо просто си поредния *** в българия дето ако не е *** живее като такъв и се бие в гърдите че мноо ги разбира.пак ти казвам прочети ако незнаеш нещо-ще сполучиш
колата е със задно и двигателя е отзад-води се средно разположен.няма да коментирам колко проста ме изкара а дефакто *** си ти.не мога да се изразявам технически за автомобил защото съм ЖЕНА но това не пречи да мога да карам и да си купувам това което МЕН МЕ КЕФИ.прочети малко повече за "издънката на койота" и тогава може да не се усетя че си комплесирано,зависливо,агресивно,малоумно човече.Дано някой ден си купиш кола(хапче) която да излекува всичките ти комплекси,защото се вижда че са мног
1.Със здраве да си караш колата, и да ти носи все повече удоволствие.Колата има излъчване и спортен дух. Малко въртящият момент е слаб, но пак стига за добър дрифт ако натрупаш опит.2. До Уикед: колата доколкото znam е със задно предаване така, че дрифта не е проблем. И повярвай ми познавам жени, които съм сигурен , че карат по добре от теб.