IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi S4

8.9
Закупена: 2010 г., Пробег: 2300 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
9
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
8
Качество на материалите
10
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

Audi S4 От: Nabludatel 26.02.2010 8679 прочитания 94 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
написано е в първия тест
Начин на каране:
спортно
Допълнителни бележки
Този файл добавих защото временно опцията "редактирай" не работеше при мен. В последствие направих предложение до Аутомедия за обединяване на двата теста и изтриване на този, но така и не получих отговор... Така че реших: Тук ще публикувам материали главно за оборване на "неверниците" - тези които с нелепите си "коментари" дефакто отклоняват темата от същноста й. В другият тест ще пиша по същество за отделните етапи от експлоатацията на автомобила и се надявам за конструктивен диалог с ИСТИНСКИТЕ автолюбители. Нека "СПАМЕРИТЕ" се концентрират тук - готов съм да отговарям и на техните въпроси, стига да са поне малко смислени! 1.НЯКОИ УТОЧНЕНИЯ КЪМ ПЪРВИЯ ТЕСТ - ПОКУПКАТА: Тъй като се получиха няколко въпроса-"съмнения" относно покупката на автомобила, правя следните уточнения: - цената в Германия е съпоставима с тази в Порше-запад, НО заради честването 100г Ауди, немските дилъри направиха атрактивни предложения през 2009г.Това е основната причина за директната поръчка в Инголщад; - втора ВАЖНА причина е времето за изпълнение - около 2 месеца по-съкратено от това, при поръчка в БГ; - колата е изложена за получаване в Audi Forum - Ingolstadt на 13.01.2010г.При получаването ви се дава снимка на автомобила в албум и някои др. аксесоари-подаръци - снимката може да я видите тук; - колата пристигна на автовоз в София на 15.01.2010г.- снимките от 1-ия тест са непосредствено след свалянето от автовоза - по технически причини/собственост на автовоза/ в паркинга на софийска автокъща; - т.нар. "етикет" на ключовете всъщност е пластмасовия държач на 2-та ключа с номера им /за поръчка при изгубване на ключ/ - по понятни БГ причини НЯМА да го публикувам тук! Поради СЪЩИТЕ причини в последващи евентуално снимки, рег.номер също ще бъде закрит; - публикувам снимка на километража на тази кола "втора ръка" - 44км!! За оборотите - 7000 надявам се да не спорим..) ; - на "неверниците" мога да пусна и поръчката в Германия за автомобила със съответните екстри и дати - РАЗБИРА се със скрито инфо на имена, телефони и т.н. - САМО на лична! 2.НЕОБХОДИМОТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Още от така "желаните" ви доказателства! Публикувам още снимки на колата - с номера/частично закрити/,оборудвана с комплект зимни джанти и гуми Vredestein WinTrac Extreme,245/45/18,98W. Хората от София поне ще познаят къде са правени снимките .. Повтарям, че колата е поръчана с възможно най-спортните ЛЕТНИ гуми/джанти за модела S4 - Pirelli Zero Rosso, 255/35/19,97Y. Независимо, че е quattro считам, че през зимата следва да се кара с подходящите гуми. В случая зимните джанти са по-малки от летните, заради профила на гумите. Пускам снимка и от гаража ми, в ляво се виждат летните гуми/джанти - увити в найлонови калъфи. 3. ПРОВОКИРАН съм да пусна още снимки-"доказателства", с надежда /слаба за съжаление/, че някои тук ще се откажат от системното "оспамване" на темата която всъщност би трябвало да ни обединява, поне по интереси - АВТОМОБИЛА! До следващите етапи на теста съм на ваше разположение за въпроси. Стига да са смислени, по същество и да се отнасят за колата .. )
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    sun ( преди 14 години )
    Защо не си редактира предния тест-драйв?
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    CBO ( преди 14 години )
    Абе тебе какви комплекси те друсат незнам ама си такъв ***, че едва ли си имаш на представа.Ходи навън на въздух, между хора, може и ти да станеш човек.Няма такава снимка в първия тест и да снимката е на колата е от сайт ти какво искаш на всеки заинтересован от дадена кола дилъра да прави фотосесияи да я праща на майл ли бе....***.
  • #10
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Jelqzko ( преди 14 години )
    Карай си колата колега и HAVE FUN !!! А пуберите дето като са се качили на Голфу 2 на комшията им се струва най-бързата кола, и това щото им е 2ра кола в която някога сядат след Жигулата на баща им, ще ги помоля да четат повечко, да се образоват, но да НЕ КОМЕНТИРАТ неща от които си нямат и понятие !!!
  • #9
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Xtrax ( преди 14 години )
    Евала как ги изтрайваш и им обясняваш... Наистина имаш нерви за хабене :) Карай си колата с кеф и безавариино ;)
  • #8
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Nabludatel ( преди 14 години )
    Относно разработката - препоръката на хората в Инголщад е до 4000об. поне в първите 3000км.Това не е "изненадващо", защото преди имах BMW Х5SD - там препоръчваха до 3000об. за 4000км - все пак е дизел.Отново подчертавам - това са само препоръки, иначе колата няма никакви "разработващи" ограничители и може да си я караш както си искаш - разбира се за твоя сметка в последствие...
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Nabludatel ( преди 14 години )
    Както посочих, участвам в немски и руски форум за автомобили. Там има традиция, теста да се прави на етапи: от покупка-разработка-настройки-"драг"тест и т.н. Всичко обаче се прави на един файл с отделни директорий - не като тук. Целта е получаване на неформална информация - такава, която само собственика знае..Мисля че е интересно да се въведе и в Автомедията. Друг е въпросът, че пишещите тук обикновенно не четат а избиват разни комплекси..
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ...и пак ти казвам, тази кола няма нужда от разработване. тя си е разработена заводски, ама ти няма откъде да знаеш...
  • #5
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    абе пич, вчера ти я докараха, на 44 километра, а ти я коментираш така, все едно си и навъртял 44 000! не е ли по-добре да взема една брошурка за тази кола и там да си чета!? колеги, не му се прехласвайте на тоя! това не е тест-драйв! това си е гола-голеничка реклама на този модел на ауди! не казвам, че е лош, напротив, колата си е много добра. а ти, автора на рекламата, покарай малко, порадвай се, ако наистина е твоя, добий някои впечатления, пък тогава седни да пишеш. айде със эдраве!
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    BG зад граница ( преди 14 години )
    Най-голямата грешка на автора е, че пише такива "непристойности" и то за скъпи коли. Ами погледнете останалите т.нар "потребителски тестове" тук - за дачии, умрелцедеси на по 20 и повече години, ръждясали фордчета и т.н. А тоя тук ще се репчи с цяла S4 и то от новите... Я да го газирате - да си знае мястото в Бе-Гетото! ;DD
  • #3
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Обективен ( преди 14 години )
    Надявам се и най-големите *** тук да се "убедят" от новите снимки! Макар, че е съмнително, имайки предвид досегашните им изяви.Браво Наблюдател - очакваме с нетърпение другите продължения..