Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
написано е в първия тест
Начин на каране:
спортно
Допълнителни бележки
Този файл добавих защото временно опцията "редактирай" не работеше при мен. В последствие направих предложение до Аутомедия за обединяване на двата теста и изтриване на този, но така и не получих отговор...
Така че реших: Тук ще публикувам материали главно за оборване на "неверниците" - тези които с нелепите си "коментари" дефакто отклоняват темата от същноста й.
В другият тест ще пиша по същество за отделните етапи от експлоатацията на автомобила и се надявам за конструктивен диалог
с ИСТИНСКИТЕ автолюбители.
Нека "СПАМЕРИТЕ" се концентрират тук - готов съм да отговарям и на техните въпроси, стига да са поне малко смислени!
1.НЯКОИ УТОЧНЕНИЯ КЪМ ПЪРВИЯ ТЕСТ - ПОКУПКАТА:
Тъй като се получиха няколко въпроса-"съмнения" относно покупката на автомобила, правя следните уточнения:
- цената в Германия е съпоставима с тази в Порше-запад, НО заради честването 100г Ауди, немските дилъри направиха атрактивни предложения през 2009г.Това е основната причина за директната поръчка в Инголщад;
- втора ВАЖНА причина е времето за изпълнение - около 2 месеца по-съкратено от това, при поръчка в БГ;
- колата е изложена за получаване в Audi Forum - Ingolstadt на 13.01.2010г.При получаването ви се дава снимка на автомобила в албум и някои др. аксесоари-подаръци - снимката може да я видите тук;
- колата пристигна на автовоз в София на 15.01.2010г.- снимките от 1-ия тест са непосредствено след свалянето от автовоза - по технически причини/собственост на автовоза/ в паркинга на софийска автокъща;
- т.нар. "етикет" на ключовете всъщност е пластмасовия държач на 2-та ключа с номера им /за поръчка при изгубване на ключ/ - по понятни БГ причини НЯМА да го публикувам тук! Поради СЪЩИТЕ причини в последващи евентуално снимки, рег.номер също ще бъде закрит;
- публикувам снимка на километража на тази кола "втора ръка" - 44км!! За оборотите - 7000 надявам се да не спорим..) ;
- на "неверниците" мога да пусна и поръчката в Германия за автомобила със съответните екстри и дати - РАЗБИРА се със скрито инфо на имена, телефони и т.н. - САМО на лична!
2.НЕОБХОДИМОТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Още от така "желаните" ви доказателства!
Публикувам още снимки на колата - с номера/частично закрити/,оборудвана с комплект зимни джанти и гуми Vredestein WinTrac Extreme,245/45/18,98W. Хората от София поне ще познаят къде са правени снимките ..
Повтарям, че колата е поръчана с възможно най-спортните ЛЕТНИ гуми/джанти за модела S4 - Pirelli Zero Rosso, 255/35/19,97Y.
Независимо, че е quattro считам, че през зимата следва да се кара с подходящите гуми. В случая зимните джанти са по-малки от летните, заради профила на гумите.
Пускам снимка и от гаража ми, в ляво се виждат летните гуми/джанти - увити в найлонови калъфи.
3. ПРОВОКИРАН съм да пусна още снимки-"доказателства", с надежда /слаба за съжаление/, че някои тук ще се откажат от системното "оспамване" на темата която всъщност би трябвало да ни обединява, поне по интереси - АВТОМОБИЛА!
До следващите етапи на теста съм на ваше разположение за въпроси. Стига да са смислени, по същество и да се отнасят за колата .. )