Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

VW Golf

8.9
Закупена: 2008 г., Пробег: 40000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
8
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • mnogo bavno prevklu4vane na niska predavka
  • nikakva vidimost pri parkirane nazad ili do bordur
  • niska mo6tnost i prekaleno golqmo teglo
  • sedalkite se draskat izklu4itelno lesno
  • 10 tonkoloni no s nisko ka4estvo
VW Golf От: mkvr32 11.02.2010 4719 прочитания 21 коментара
Начин на ползване:
ejednevno, za rabota i udovolstvie
На кое качество на автомобила най-много държиш:
zvukut i dsg transmisiqta
Начин на каране:
ikonomi4no, ponqkoga bez da go jalq gram
Допълнителни бележки
Imam avtomobilut ot april 2009-ta kogato go zakupih be6e na 19500 mili. Trqbva da priznaq 4e mi se iska da be6e s dvigatelq ot pasat r36, togava 6te6e da e suvur6en. Ponqkoga se use6ta lipsa na mo6tnost. Awtomobilut v nikakv slu4ai ne e za rali prosto e za udovolstvie pri po burzo karane ili s drugi dumi moje da poddurja tempoto na evo 7/8/9 naprimer, no mu otstupva dosta pri drag. Zatova puk e v puti po komforten i zvukut ot aspuha pri otovreni prozortzi e meko kazano zadovolitelen. Sedalkite sa mega udobni i predlagat suvur6enna upora v zavoi no zimata mogat da budat neudobni ako se 6ofira s debelo qke. Awtomobilut ima normalen razhod kato edin put uspqh da go svalq do 8/100 pri izvungradsko i moje da dostigne do okolo 29/100 pri postoqnno natiskane po nqkoq pista. Gradsko zimata e okolo 13/100km a lqtoto okolo 10.7 l/100km. Izvungrdsko pri normalno karane moje da padne do 9.4 l/100km. Ima 10 vuzdu6ni vuzglavnitzi i dosta sistemi za sigurnost koito ako nqma snqg samo pre4at, dobrata novina e 4e mogat da budat izklu4eni. Povedenieto na avtomobila v zavoi s visoka skorost e udivetelno dobro i ponqkoga dori podvejda. Avtomobilaut ima launch control sistema koqto mu pozvolqva da se uskori za 6.2 do 100 i 14.4 na 400m koeto e ne sa lo6i pokazateli no imaiki predvid tzenata na avtomobila sa nezadovolitelni. Dobrata novina e 4e avtomobilut se obeztzenqva burzo i moje da bude nameren za tzenata na gti. Moqt e s dsg skorostna kutiq ili ve4e populqrniqt dvoen suedinitel. Printzipno kogato se iziskva smqna na po visoka predavka tova stava za milisekundi no ako se nalaga smqna na po niska otnema okolo sekunda. Butonite zad kormiloto za smqna na skorostite dostavqt udovolstvie no imat i minus 4e predavkite ne mogat da budqt smenqni v zavoi za6otto butonite se vurtqt zaedno s kormiloto. Su6to taka ne6to koeto ne mi haresva e 4e pri dostigane do prekusva4a avtomobilut prevklu4va sami4uk. Pri manual mode skorostite (1-va i 2-ra) se smenqt pri 7150 oborota (3-ta do 6-ta 6500rpm) koeto pone za men nee zle. Pri sport mode kutiqta vinagi durji avtomobilut nad 3000 oborota i smenq pri prekusva4ut kato v gradski usloviq pri pove4ko trafik e neprakti4na za6toto smqnata na po niska predavka kara avtomobilut da se samouskorqva i ako pred vas ima drug avtomobilut moje da vi donese dosta lo6a iznenada. Vurtq6tiqt moment na dvigatelq ot 320n/m se dostiga o6te pri 3000 oborota koeto pravi avtomobilut dosta udoben v gradski usloviq i za izprevarvane.
Снимки
VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf
0 от 500
  • #21
    8 rate up comment 1 rate down comment
    mkvr32 ( преди 8 години )
    Mi pyrvo shtoto v USA takiva s ru4ni skorosti ne se prodavat. Vtoro stoto ako se beshe pointeresuval штеше да знаеш че с ръчни скорости ускорението е с 0.2 сек по-бавно. И също така при спортен режим колата сменя много по бързо от които и да е човек с ръчни скорости. А колата си е в перфектна форма има гаранция до 60000 мили или 5 години така че усетя ли някакав проблем тои ще бъде отстранен незабавно и без никакви вложени от мен пари.
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    tigara95 ( преди 8 години )
    ем мн ясну че ще усещаш загуба на мошност като кой знае кфо й има на колата.Като искаш да ускорява бързо що не си си я взел с ръчни скорости?
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Bai Gruiu ( преди 8 години )
    Забелязват се разлики по оранжевите мигачи по броните, така че сигурно има и такива с които не си запознат мквр32 ;)
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    МКVR32 ( преди 8 години )
    Типи4ният коментар на бългаРИН В БГ форум. Да говориш без да знаеш. Американска версия не съществува,си4ки р-ки се произвеждат в завода в германия на една пото4на линия. Единствената разлика е в джантите и номерът (междо 1 и 5000) които е щамповън на воланът на "американските" версии!
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много добър тест, според мен е възможно някои от проблемите ти да идват от факта че това е американското издание(има малки разлики)
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    mkvr32 ( преди 8 години )
    Хаха баи, за твое голямо съжаление теста е напълно реален, лошото е че докато аз си се кефя на количката ти само се слунчиш на компутара. Ти маи беше от онези чешити дето осраха и теста на с4-ката на човека. Това е то Баи - Ганио си вклучи интенет и сега ръси простотии навсякъде. :)
  • #15
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Baii ( преди 8 години )
    пич,какъв е тоя номер?!Голям гаф!Ти лъжеш и теста ти е фалшив!Комплексиран ***!
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Aми прав си когато си търсех кола разглеждах какво ли не и не знаех какво точно искам. В краина сметка тази беше много изгодна и взех нея. Следващата вероятно ще ми бъде Ауди рс4. По нея сичко си е стоково. Всички р-ки сменят на толкова, някои фирми предлагат и дсг флаш за по $600 но да ми превклучва на 7500 оборота поне аз полза не виждам. Единствено ще направи смяната на предавките на по-ниска, по-плавни, но и сега нее болка за умиране.
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Bai Gruiu ( преди 9 години )
    Явно си доволен от покупката си за да пишеш толкова обширено. Но има коментари които са ми непонятни, като например "ne e za rali" а постоянните сравнения с рали-подобяващи авомобили. Явно и ти не си на ясно какво точно искаш. По конкретно исках да те питам дали не е пипано нещо по двигателя? Имам пасат със същия двигател и на "Sport" си превключва точно на 6500. Надявам се да разбереш градивната критика ;) статията е доста подробна и над нивото на сайта!
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    mkvr32 ( преди 9 години )
    Аз не съм фен на драг още повече драг с рали кола, като ево. Да, на сфетофари го правя но не бих си дал парите за ходене на такава писта, а за съжаление пистите като "Калояново" наоколо искат членска сума която е неоправдано висока за студент като мен.