IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW Golf

9
Закупена: 1998 г., Пробег: 137000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • компресора на климатика
VW Golf От: ffubar 11.02.2010 10159 прочитания 36 коментара
Начин на ползване:
вечер, след работа, неделен шофьор :)
На кое качество на автомобила най-много държиш:
до момента не се е чупила генерално
Начин на каране:
бавно, за парад и сравн. спортно
Допълнителни бележки
имам я от няколко месеца, за това време съм и навъртял ок. 3к км., сменях задължителните консумативи отначало, ангренажен, задни накладки, сега трябва и предните да сменя, предно стъкло, гуми, компресор на климатика също е за смяна, мисля че за кола на тея години и км. е нормално, надявам се да няма по-големи ремонти, иначе съм доволен как върви, стабилна е има сцепление, като ми я докараха отначало, не знам случайно при смяната на консуматива или нарочно (чувал съм че го правят) ми беше откачен един маркуч на кулера и реално турбото не завърташе въздуха и се чудя аз защо не върви, а очаквах доста от тея 110 коня, закачиха ми го и разбирате :) като отлепих на първа до 4500 оборота е друга работа, жалко само, че я карам само на градско, иначе раздвижвам лопатките на турбината от време на време, но вече и времето не позволява много, а и дебнат куките нощем, гледам да надувам турбото от 3- и 4-та, на 1-ва и 2-ра катапултира, но ми се струва че и двигателя се мъчи повечко или е се тая, някой който разбира може да каже, а и нещо друго, сипал съм й масло 15В40, четох във форума, повечето карат на 10В, но има и доволни от 15В, особено тези на повече км., а за момента добре ми работи, тихо като за дизел, докато я стопля я изваждам от ниските обороти на по-висока предавка, примерно 3та на 30, 4-та на 40, 5та на 50-60 и се надявам това, нещо да не влияе на скоростната кутия там синхронизатори и т.н. Оценките ми са на общо основание - все пак не е съвършена, но на мен си ми харесва за този етап и ми върши работа, дано да се слушаме един друг за времето, за което ще сме заедно :)
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    manev ( преди 9 години )
    вярно,този 1.9 tdi го има от край време дори и сега при шкодилаците остана варианта 105 коня,другите са 90 и 115.търсих в търсачката,никога не е имало 110 коня. то пък като лъжат поне да си направят елементарна справка
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хахахаххаа ( преди 9 години )
    Ти си много голям кьорфишек бе сине майчин пръкнат как да няма 1.9 TDI 110 конски сили бе МАЛАЧЕ! Има го и при Голф 3 има го и при Ауди А3 от 1998 1997 1996 при Ауди А4 също от тези години при Голф 4 също! Ако не вярваш или си много прост или не си наясно къде се намираш, а за елементарна справка можеш да отвориш мобилето немското или българското или по старите броеве на Аутобилд където се проследява историята на Голфа! Ходи си пеша или с колелото и не пиши глупости!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    M Power ( преди 9 години )
    НИКЪДЕ НЕ СЪМ ЧЕЛ ДА ХВАЛЯТ ТОЗИ МОТОР.На всякъде препоръчват бензиновите вагени.Помапа-дюза е отвратителна система.Аз се съмнявам в този тест,просто защото VW точно такава мощност нямат и не са имали.90/105/115 к.с. това е от 1.9 TDI. т.е. този тест поредния кьорфишек тук.И аз се досещам кой стои зад него.*** с ауди 80-ката.Той дори няма акъл да си смени малко стила на писане.***!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 9 години )
    малко е шумна печицата...ама това двигателче го хвалят навсякъде...слагай му чипче и напаряй
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 9 години )
    Едва ли е много практична,но за градски автомобил е екстра.Какъв разход има?
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    asd ( преди 9 години )
    Махни това масло моментално. На ТДИ неможеш да слагаш минерална боза.