IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

9
Закупена: 1998 г., Пробег: 137000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • компресора на климатика
VW Golf От: ffubar 11.02.2010 10159 прочитания 36 коментара
Начин на ползване:
вечер, след работа, неделен шофьор :)
На кое качество на автомобила най-много държиш:
до момента не се е чупила генерално
Начин на каране:
бавно, за парад и сравн. спортно
Допълнителни бележки
имам я от няколко месеца, за това време съм и навъртял ок. 3к км., сменях задължителните консумативи отначало, ангренажен, задни накладки, сега трябва и предните да сменя, предно стъкло, гуми, компресор на климатика също е за смяна, мисля че за кола на тея години и км. е нормално, надявам се да няма по-големи ремонти, иначе съм доволен как върви, стабилна е има сцепление, като ми я докараха отначало, не знам случайно при смяната на консуматива или нарочно (чувал съм че го правят) ми беше откачен един маркуч на кулера и реално турбото не завърташе въздуха и се чудя аз защо не върви, а очаквах доста от тея 110 коня, закачиха ми го и разбирате :) като отлепих на първа до 4500 оборота е друга работа, жалко само, че я карам само на градско, иначе раздвижвам лопатките на турбината от време на време, но вече и времето не позволява много, а и дебнат куките нощем, гледам да надувам турбото от 3- и 4-та, на 1-ва и 2-ра катапултира, но ми се струва че и двигателя се мъчи повечко или е се тая, някой който разбира може да каже, а и нещо друго, сипал съм й масло 15В40, четох във форума, повечето карат на 10В, но има и доволни от 15В, особено тези на повече км., а за момента добре ми работи, тихо като за дизел, докато я стопля я изваждам от ниските обороти на по-висока предавка, примерно 3та на 30, 4-та на 40, 5та на 50-60 и се надявам това, нещо да не влияе на скоростната кутия там синхронизатори и т.н. Оценките ми са на общо основание - все пак не е съвършена, но на мен си ми харесва за този етап и ми върши работа, дано да се слушаме един друг за времето, за което ще сме заедно :)
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dero ( преди 14 години )
    А бе дърта каруца,какво да говорим....
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    айде пак тоя автор ( преди 14 години )
    и още нещо се сетих, всъщност на голфа ме наведе и това, че карах една мк3-ка, нафтова 90 коня и в града се справяше екстра :)
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пак от автора ( преди 14 години )
    и окачването заминаваше и интериора беше овехтял, възможно е сега щатски и италиански марки да са повишили качеството си, но болшинството от нас ще споделят това от наблюдения върху служебни автомобили. аз преди да купя се колебаех между е36 и голфа, но избрах по-новия модел, 10-ка на удоволствието съм сложил щото си ме кефи да я карам :), а на колегата, който казва, че пиша с дълги изречения - за това ме "обвиняват" още от училише :), но така ми тече мисълта. със здраве
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    от автора на теста ( преди 14 години )
    но за сметка на това доста обичат да се гъзареят анонимно, лошо няма. от колите които съм карал, най-лоши впечатления имам от един фиат типо 91-ва, който при сравнение с кадет от същата година беше на светлинни години назад, това ми даде поглед върху немското и италианското качество към една и съща година и затова настоящия ми личен автомобил е немски. преди 2-3 год. карах и два ескорта от 91 и 93, годинките си бяха взели своето и честно казано тея коли возеха като каруци и окачване беше почнало
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    да отговоря на няколко колеги, тестът е реален и колата е личната ми, покарал съм и няколко коли, изминал съм не малко според мен км. но смятам че един шофьор никога няма да почне да се хвали колко добре кара, тъй като никога не знаеш каква глупост ще ти се се случи или ти самия ще направиш на пътя, та от тая гледна точка много и безаварийни км. ви пожелавам, колкото до колите започнал съм на бащината лада разбира се, и мисля че много малко от хората, които пишем тук карат над среден клас автомо
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мики ( преди 14 години )
    Към автора:Много си зле,мой човек.В най-добрия случай да са те возили в такава кола.Истината е,че идея си нямаш от марката фолксваген.Тестът ти е сто процента измислица!
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Шики ( преди 14 години )
    Остави го този малкия *** да си плямпа, каквото си иска. Евала за тест драйва. Поне един човек да напише повече информация. Повечето са с " Супер е ", "много съм доволен" и т.н.Само ме издразни как е написано... Целия текст е едно много дългооо изречение. :) Разделяй изреченията бе пич. :)
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какви 10 точки за удоволствие от шофирането на този варел, незнам само..като почнете да ги хвалите гоуфовете сте ми най-смешни...ама то вие друго не сте и карали де
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    No mercy ( преди 14 години )
    Нe виждаш ли, че нарочно пише, за да дразни и да му се вързваме! Тоя е поредния *** от рода на TURBO и се опитва да си запълва времето!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 14 години )
    Ne moga da povqrvam 4e ima hora koito tvurdqt 4e nqma TDI motor s 110h.p.....