Начин на ползване:
вечер, след работа, неделен шофьор :)
На кое качество на автомобила най-много държиш:
до момента не се е чупила генерално
Начин на каране:
бавно, за парад и сравн. спортно
Допълнителни бележки
имам я от няколко месеца, за това време съм и навъртял ок. 3к км., сменях задължителните консумативи отначало, ангренажен, задни накладки, сега трябва и предните да сменя, предно стъкло, гуми, компресор на климатика също е за смяна, мисля че за кола на тея години и км. е нормално, надявам се да няма по-големи ремонти, иначе съм доволен как върви, стабилна е има сцепление, като ми я докараха отначало, не знам случайно при смяната на консуматива или нарочно (чувал съм че го правят) ми беше откачен един маркуч на кулера и реално турбото не завърташе въздуха и се чудя аз защо не върви, а очаквах доста от тея 110 коня, закачиха ми го и разбирате :) като отлепих на първа до 4500 оборота е друга работа, жалко само, че я карам само на градско, иначе раздвижвам лопатките на турбината от време на време, но вече и времето не позволява много, а и дебнат куките нощем, гледам да надувам турбото от 3- и 4-та, на 1-ва и 2-ра катапултира, но ми се струва че и двигателя се мъчи повечко или е се тая, някой който разбира може да каже, а и нещо друго, сипал съм й масло 15В40, четох във форума, повечето карат на 10В, но има и доволни от 15В, особено тези на повече км., а за момента добре ми работи, тихо като за дизел, докато я стопля я изваждам от ниските обороти на по-висока предавка, примерно 3та на 30, 4-та на 40, 5та на 50-60 и се надявам това, нещо да не влияе на скоростната кутия там синхронизатори и т.н.
Оценките ми са на общо основание - все пак не е съвършена, но на мен си ми харесва за този етап и ми върши работа, дано да се слушаме един друг за времето, за което ще сме заедно :)