IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

9
Закупена: 1998 г., Пробег: 137000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • компресора на климатика
VW Golf От: ffubar 11.02.2010 10159 прочитания 36 коментара
Начин на ползване:
вечер, след работа, неделен шофьор :)
На кое качество на автомобила най-много държиш:
до момента не се е чупила генерално
Начин на каране:
бавно, за парад и сравн. спортно
Допълнителни бележки
имам я от няколко месеца, за това време съм и навъртял ок. 3к км., сменях задължителните консумативи отначало, ангренажен, задни накладки, сега трябва и предните да сменя, предно стъкло, гуми, компресор на климатика също е за смяна, мисля че за кола на тея години и км. е нормално, надявам се да няма по-големи ремонти, иначе съм доволен как върви, стабилна е има сцепление, като ми я докараха отначало, не знам случайно при смяната на консуматива или нарочно (чувал съм че го правят) ми беше откачен един маркуч на кулера и реално турбото не завърташе въздуха и се чудя аз защо не върви, а очаквах доста от тея 110 коня, закачиха ми го и разбирате :) като отлепих на първа до 4500 оборота е друга работа, жалко само, че я карам само на градско, иначе раздвижвам лопатките на турбината от време на време, но вече и времето не позволява много, а и дебнат куките нощем, гледам да надувам турбото от 3- и 4-та, на 1-ва и 2-ра катапултира, но ми се струва че и двигателя се мъчи повечко или е се тая, някой който разбира може да каже, а и нещо друго, сипал съм й масло 15В40, четох във форума, повечето карат на 10В, но има и доволни от 15В, особено тези на повече км., а за момента добре ми работи, тихо като за дизел, докато я стопля я изваждам от ниските обороти на по-висока предавка, примерно 3та на 30, 4-та на 40, 5та на 50-60 и се надявам това, нещо да не влияе на скоростната кутия там синхронизатори и т.н. Оценките ми са на общо основание - все пак не е съвършена, но на мен си ми харесва за този етап и ми върши работа, дано да се слушаме един друг за времето, за което ще сме заедно :)
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    No mercy ( преди 15 години )
    ТИ СИ ПЪЛЕН ***!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мевала ( преди 15 години )
    Не само,че двигател с такава мощност не съществува,но не съществува и никакъв твой голф.Поредния *** с голфови амбиции.Аре като ти купи баща ти пиши тогава.Някак по-истинско ще е,разбираш ли!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    me ( преди 15 години )
    да допълня иначе компетентния спор :) индикация за конете дават и означенията на самите автомобили TDI - 90 коня, TDI едно червено I - 110 коня, TDI червени DI, 130 коня, изцяло в червено TDI 150 коня, огледайте се и ще забележите
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    Razbira se, montirat go s to4no tazi mo6nost su6to v Passat, Ibiza, A3 i A4 i sus sig izpuskam nqkoi dryg model.Koito ne vqrva ili ne e zapoznat tolkova, prosto da se porazrovi iz neta i da po4ete.Az li4no sum karal Passat 4 s takuv dvigatel i moga da kaja 4e ne e lo6 motora, samo malko 6ymni4uk no e normalno za pompa-duzata.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Евала ( преди 15 години )
    Най-накрая един да ме подкрепи тука, че само едно лайненце преди около час си прави гавра тука като пише глупости, че двигател 1.9 TDI 110 конски сили не съществува и продължи да се гаври твърдейки го!
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    The Stig ( преди 15 години )
    Dizelite na Golf 4 sa s 4 razli4ni mo6nosti.Nai-malomo6niqt e 1,9 sdi(bez turbo) 68h.p.(mislq 4e tolkova be6e)i drygite 3 sa edin i su6t motor samo 4e s razli4ni mo6nosti-1,9TDI(90, 110, i 131).Tova sa, a za 115 mislq 4e go puskat 4ak sled 2001 kato modernizaciq i zamenq 110.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    АБЕ ( преди 15 години )
    ЕЙ ПРЕСТАНИ ДА ПИШЕШ ГЛУПОСТИ И ДА МИ СЕ ПРАВИШ ЕТО ВИЖ:http://***.mobilen.bg/11257092235280047http://***.mobilen.bg/11256050611413729http://***.mobilen.bg/11257687228425846http://***.mobilen.bg/11257744385491437http://***.mobilen.bg/11251795097084351
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    naistina 110 hp nqma , kade gi vidq v mobileto ? mai mnogo filmi si gledal ili zaspiva6 s Autobild b ryce
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Изумен ( преди 15 години )
    Какво проверявате бе кво ми се правите тука и се бъзикате! Вие, ако не сте чували за двигателя 1.9 TDI от 1996 до 2001 година със 110 конски сили то това е смешно, всеки който е гледал сайтове за продажба на автомобили или е чел нещо за Vw знае, че е супер разпространен тоя двигател въобще кво има да доказвам на невежи!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Малеееееееееее ( преди 15 години )
    Манев чета и не вярвам на очите си говорим за Голф 4 и ГолФ 3 при тези голфове както и при старото Ауди А4 от 1995 до 2001 и Ауди А3 до 1996 до 2001 съществува прочутия 1.9 TDI 110 к.с толкова ли ви е трудно да отворите мобиле бг и на опцията стати да отворите брой 2 от 2006 година на вестника за да видите автомобил на старо Голф 4 и долу има справка за модела по години и какви двигатели има! Да не говорим за обявите за продажба на автомобили за двигателя 110 конски сили от 1996 до 2001